@Beps
Is zo slopend dat wachten. Maar vooral die onzekerheid. Vraagt je constant af wat er in het ziekenhuis gebeurt. Denk aan je!!
turkije-fan: o en toen hadden jullie toch ruzie door dat je fotos van jullie samen op internet had gezet?
nou…heb ff mn hersenpan gelicht en het blijkt nog mee te vallen, er zijn nog redelijk veel hersencellen over, maar een stuk minder dan maandag en een heel stuk minder dan 3 jaar hiervoor…
ben weer vreselijk toe aan een sabbatical half jaar in de zon :biggrin:
misschien komen ze dan weer een beetje terug!!
@ beps, knuffel
@ de rest…prettig weekend!! heb vreselijk trek in super fout eten!! owh!!
@Beps: Sterkte. Duim voor jullie en hoop dat het meevalt.
@ Bep: Sterkte en ik hoop het zal meevallen.
@bep
Zenuwslopend dat wachten.
Ik hoop dat er nu snel een plekje vrij is, zodat ze eindelijk kunnen kijken wat het is. Sterkte en succes ermee, ik denk aan jullie.
@mariska
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
hi all
ben gezwicht voor de frietjes van de friettent…ach…
mn afspraak voor vanavond gaat niet door, ben ik eigenlijk wel blij mee, maar ja…wat zal ik nu eens doen…?
@bloem
Languit voor de tv met een schaats dvd’tje
Voor de pc, surfend om weer nw plannen uit te werken
Vroeg naar bed
Schaatsen op tv kijken met een zak chips erbij
uhhhhhh?
@bloem
Ik las over je ‘treinplannen’ lijkt me wel heel leuk om mee te maken.
Ik keek ook altijd naar pekingexpres op tv. Mijn nichtje zit nu voor een half jaar in Beijing, ze studeert chinees. Ze zegt wel dat het daar bijna niet te doen is als je geen chinees spreekt.
@ mk, bedankt voor de tips, maar schaatsseizoen is voorbij, dvd al 3x bekeken, volgens mij is er nix leuks op de tv en de plannen…hihi…heb ik al tot hyper details uitgewerkt…hahaha
en ja…tis mooi he? denk ik tenminste ook, alleen dus wel super duur, en ik zoek echt een reisgenoot, ga echt niet als blondine door rusland reizen alleen…
en een paar daagjes beijing kom ik wel door zonder mandarin-taal
maar bedankt voor het meedenken…
owh…edit: volgens mij is bridget jones 2 op tv…zal ik maar eens van dichterbij gaan bekijken…
Zo ikke net terug van het etentje met me ouders en broer en kids ter gelegenheid van ma der verjaardag,het was gezellig en lekker nu lekker uitbuiken op de bank…
Bloem,als je geen reisgenoot kunt vinden om door rusland te reizen,kan je altijd je haar nog verven toch :slywink: :biggrin:
krijg ik dan wel ineens een reisgenoot??
Nee zo bedoel ik dat niet,je wilt niet als blondine alleen door rusland reizen,nou dan verf je je haar toch hoef je niet als blondine door rusland te reizen,was als grapje bedoelt
Hoi meiden
Nicht is een blindedarm armer, maar de ellende was dat ze een eisprong had…en die combi was gewoon te pijnlijk… Nu is ze lekker op de morfine aan het slapen, en wss mag ze morgen weer naar huis… Gelukkig allemaal goed afgelopen…
Wij daardoor een dubbele dag…waar we doordat we thuis bleven ineens allerlei klusjes hier gedaan hebben hihii
Nou en nu…
SLAPEN met de handjes boven de dekens hahaha
Tot morgen
Nou gelukkig Bep is het toch nog goed afgelopen, alhoewel het erg pijnlijk zal zijn geweest voor dat meiske.
Weltrusten allemaal. Ik ga er ook maar eens een keer op tijd in. :unibrow:
oei beps, dat beloofd niet veel goeds, als ze 13 is en dit gebeurd (door een eisprong) dan staat haar nog heel wat ellende te wachten 1x per maand!!
nog een goede film!! whiehee, al 3x gezien, ben alleen ff de naam kwijt, maar goed…
en turkije lover, dat snapte ik wel, was alleen de
vergeten!!
Buurmeisje ligt weer in ziekenhuis hier, krijgt nu sondevoeding wilde week afgelopen niet meer eten en drinken afwachten of ze morgen mss mee mag naar huis, jullie horen het wel
Ik ga slapen weltrusten allemaal tot morgen