Turkish Tea Time...deel 20!!

@ marion…wel nog ff naar de foto kijken!!

Hey Bloem. Nog even een tip. Je kunt ook nog even een kijkje nemen op:
www.ringo.com

Een nichtje van me uit Ierland, had hier een vriend teruggevonden van school.

Voor nu echt…trusteeeeeeeee. :wink:

Nog niet geraden maar je kan er nog een nachtje over denken, tot morgen :wink:

@bloem: kan me goed inleven in wat je bedoeld dat je het niet kan uitstaan

@marion: gaat zeker lukken straks

wie kan dit voor me vertalen:$:$

вαηα ∂üηуα уυvαяℓακтỉя ∂є∂ỉη, ∂є∂ỉğỉη ∂σğяυуѕα ηє∂єη ğєяỉ ∂öηмє∂ỉη

en deze:

Bir tanem,Seni sevmek Dogan Gunese Seni Anlatmak,Anlatirken de yasamakNe Guzelve

dankjee

@ roanna, dank je, maar weet zn achternaam niet
@ marion…d*mn…echt moeilijk is dat allemaal, maar goed…
@ linda…ja ken mezelf, dan ga ik liggen maalen en dan kan ik ech tom half 3 uit bed stappen om toch nog ff zus of zo te kijken…grrr… nou ja…!

er zijn verschillende vertaal topics…je kunt het beter daar plaatsen, want na een halve dag zitten we al op pagina 9…dusssss…ff goed zoeken

ja ik ga uitloggen…ff de pc defragmenteren en tegelijkertijd slapen…tot morgen!!

truste en sweet dreams

Ik ga ook stoppen, morgen weer hele dag werken, spreek je morgenavond wel weer. Weltrusten.

@ bloem op hyves is ook een reisleiderhyves misschien heb je daar wat aan

@ marion ik denk dat ik weer eens mijn oude wereld topgrafie studieboek erbij pakken

je kunt ook via je oude schoolhyves kijken

wie kan v0orr mij dit vertalen?

вαηα ∂üηуα уυvαяℓακтỉя ∂є∂ỉη, ∂є∂ỉğỉη ∂σğяυуѕα ηє∂єη ğєяỉ ∂öηмє∂ỉη

en deze:

Bir tanem,Seni sevmek Dogan Gunese Seni Anlatmak,Anlatirken de yasamakNe Guzelve

xxx dankjjeee

dat hebben jullie goed gedaan…!!

zo te lezen lezen was het een heeeele bevalling…haha

mn bezoek is net weg…ff opruimen en dan lkkr slapen…

tot morgen allemaal…xx

Goeiemorgeuh !

GOEDENMORGEN ALLEMAAL

Zo kletsmajoors… deel 20 en dat al in 9 maanden… Jullie zijn bevallen, maar volgens mij zijn we allemaal bevallen, want… we zijn 9 maanden verder al

@Sev: Ohhhh Wokken,… mijn favo mix: Garnalen-krabstukjes-inktvis(-event een stukje witvis ofzo, zalm) en CHAMPIONS…alle soorten. Dit wokken laten en dan kies ik knoflook saus…STINKEN!!!

Ik heb lekker zitten kletsen met hubbie en de logeerpuber(die zo af en toe komt) en vandaag lekker niets doen. Alleen de IS… waar ik zoo niet vrolijk van word…

Morgen,

Gefeliciteerd met deel 20,zo te lezen was het nog best wel een snelle bevalling

Even een snel goede morgen!
Een snel bakkie koffie, dan haartjes doen, oorlogskleuren (zoals Beps het zo mooi zegt) en dan op naar het voetbalveld.
Tot straks!!!

goede morgen…!! ik vraag me eigelijk af wat ik al onder doe…maar oke;)

@marion…veel plezier op het voetbalveld…!!

@beppie…lkkr zo een dag niks doen:D

hmm…ik ga eens kijken voor een ontbijt…

xx

mogguh…
zo weer klaar voor werk…wil eigenlijk op mn supersnelle pc verder gaan
hopelijk is het rustig op het werk en dan lekker een relaxede avond…
ALLEEN!! heb bezoek afgebelt, voelde me er niet goed bij en het levert vrij weinig voor mij op, alleen stress en schuldgevoel…duss!
heb het idee dat ik ook een beetje weekend heb, gister vroeg naar bed, uitgeslapen, alleen ff werken en dan heerlijk relaxed!!

een goede morgen allemaal kletskoppen. ben ik nou zo langzaam of zorgen jullie hier in wel superrrrrrrrrrrrraptempo voor de ene na de andere geboorte…?? kan jullie niet bijhouden hoor haha.
nog plannen voor het weekend jullie. ik denk dat ik ook maar eens uit m’n holletje ga kruipen… na een week m’n stem kwijt geweest te zijn en niet lekker te zijn geweest, denk ik dat ik het er maar weer eens op waag buiten… Supermarkt lijkt me ver genoeg voor vandaag haha. :slywink:

@cute_somatje: dat eerste is arabisch … veel succes ermee :-), het tweede is wel Turks maar is niet echt een touw aan vast teknopen.
*birtanem= 'mijn liefste/enigste, dogan;ui , gunes:zon , seni anlatmak; jou vertellen , yasamak = leven, ne guzel: wat mooi . *
niet echt eensamenhangend geheel dus … misschien een arabisch vertaalsite ???.. succes

:biggrin: prettig weekend allemaal :biggrin: