K ben er ook weer… Heb enorm pijn in mijn rug, maar dat gaat zeker wel weer over!!! Komt van dat feest van donderdag!! Was s’nachts om 3 uur in mijn bed, en er om 07.30 uit… Want mams wilde naar A’dam… Loop ik om 11.15 op ams Centraal station… (we waren eerst naar de dappermarkt geweest) Wat zie ik daar! De Döner Company (Beps, die in Utrecht CS ook zit, die oranje weet je wel ) Openingsactie een broodje voor €1.95!! Nou dat hoef ik geen twee keer te zien!! Dus lekker een broodje döner gegeten!!
Verder eigenlijk gewinkeld, en niet zoveel boeiends gedaan… Had nog een nieuw shirtje gekocht voor de zomer… Daarna naar de beurs van Berlage geweest voor die tentoonstelling van Bodies… Waar die lichamen helemaal uit elkaar zijn gehaald enzo… Erg interessant!!!
Coiffure award 2007 gewoon ff die link aanklikken en op kapsel nummer 4 stemmen, die is namelijk van mijn schoonzus en die wil heeeeeeeeeeeeel graag winnen…
Duurt echt niet lang en zij is er heel blij mee!!
Nee hoor het is wel degelijk turks, alleen in een stom lettertype.
Er staat: bana dünya yuvaralaktir dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin
Je zegt dat je voor mij de wereld (yuvaralaktır??), als wat je zegt waar is waarom kom je dan niet naar mij terug?
En nummer twee: Bir tanem,Seni sevmek Dogan Gunese
Mijn liefste, van jou houden is als een valk naar de zon (er staat geen werkwoord)
Seni Anlatmak,Anlatirken de yasamak
jou uitleggen, van de uitleg ook leven (ja deze klopt voor geen meter)
Ne Guzel ve
wat mooi en…