Turkish Teatime deel 14!!!

:delete:
kom maar op!

:D:D yeah…maar meid…t moet deel 13 zijn

ik ben niet bijgelovig hoor
maar dat doen we dus ff niet!!!
anders had ik dus een heel deel niet kunnen kletsen
daarom wilde ik m per se openen
hahahaha

bedoel je trouwens die witte phone die we zondag zagen?? die is lekker hoor, jamjam

haha…oke hoe jij het wil!!

ja die witte…vind m zo leuk!! :D:D
rose lijkt me ook wel wat…,maar dat ben je natuurlijk na 2 weken moe…denk ik

ach…valt wel mee hoor
een roze kamer, das pas erg!! hahahaa

Nou gefeliciteerd maar weer!!!
Schrok wel eventjes toen ik het zag ik dacht WHAAAAAAAAHHHHHHHHH heb ik gisteravond meer dan 1000 post gemist, maar nee gelukkig maar.

Groet

hahaha
you could have tricked me!! :unibrow:

oh jeetje deel 14 :paranoid: haha! ik schrok me rot vandaag! dacht dat ik in coma had gelegen vannacht, 1000 posten erbij haha!

Gefeliciteerd met de geboorte van deel 14.
Dacht ook even dat ik 1000 posts gemist had, valt weer mee:smile:
Je hebt gelijk hoor Bloem, we doen niet aan deel 13, brengt ongeluk.

Valt wel mee, hoor, ik heb m’n roze telefoon al een half jaar en ben hem nog steeds niet zat!
Goeiemiddag trouwens allemaal, “harde” werkers, en niet werkers!
Ff gauw bijgelezen, wat een kletskoppen zijn wij, zeg, ik geloof niet dat er een ander forum is waar zoveel ge O.H. wordt.
*En je hebt gelijk, Bloem, deel 13 doen we niet aan, wordt vast alleen maar ruzie daarop, haha. *
Nou. 'k ga maar weer aan het werk. Vanavond weer buikdansen!!:stuck_out_tongue:

Zonet geen fijn nieuws op m’ n werk gerkregen. Het aantal uren gaat naar beneden en ik heb er al zo weinig!! Ben bang dat het nu echt tijd wordt om naar iets anders uit te gaan zien…maar ik heb het hier zo naar m’ n zin :o
Voor het eerst een baan helemaal zoals ik zoek en dan krijg je dit weer :crybaby:

Bekend verhaal, Dia, ook ik moet per 1 januari weg op deze locatie, waar ik nu werk. ook i.v.m. uren inkrimping. Alleen heb ik wel een contract voor 40 uur, en werk ik al 12 jaar voor deze baas, alleen steeds op een andere locatie. Maar ik hou gelukkig wel m’n baan, maar moet wel ergens anders heen, en wss ook wel voor minder uren, zal wss 35 worden. Maar ik baal ook, heb net de boel een beetje op de rails hier!
Stom gedoe!!!

Maar komt wel goed, joh, ook voor jou!

ja…mierre…maar je hebt roze en je hebt roze…

veel plezier vanaaf met buikdansen :wink:

xx

En weer een nieuw deel te gaan…proficiat allemaal!!

@Bloem
O vandaar … dacht vannacht al, of ze oververmoeid of ze kan niet meer tellen :wink:
In ieder geval heb je er wel een paar de stuipen op het lijf gejaagd.

@Filiz
Ben benieuwd welke het gaat worden, de rose of de witte.

Net terug van de sportschool, ff flink mijn frustraties weggewerkt. Had vanmorgen een lekker telefoontje met de GGZ over de ‘spoedafspraak’ van de kleine. Zouden in oktober terecht kunnen voor een observatie om de medicijnen aan te passen, maar hadden nog steeds niets gehoord. Dus ik dacht ik zal maar eens even bellen, misschien is er iets mis gegaan. Is dus opgeschoven naar januari vertelde de secretaresse want het was ontzettend druk. Flink opgespeeld dus, kan me voorstellen dat het iets uitloopt maar geen maanden, vooral niet als er door de huisarts gevraagd wordt om een spoedafspraak . Morgen wordt ik weer terug gebeld dus ben benieuwd.

Dag lieverds !

Proficiat met deel 14 !!! Schrok ook net toen ik zag dat ik mss 1000 posts had gemist ! Jammer dat ik het einde van deel 12 niet heb meegemaakt !

Maar kom, deel 14 dus !

Heb dus na de afwas slasoep gemaakt en daarna spaghetti gegeten en deze namiddag pannenkoeken gebakken en mn oma haar voeten gaan doen (pedicure) en heb er weer enkele euro’s aan bijverdiend ! Ideaal voor mn reisje naar Turkije !!! !!!

@Dia: wat jammer van je werk, net nu je het naar je zin hebt. Maar mss vind je nog een gelijkaardige job ?

@Bloem: Ben Belg ! :smirk:

@Sev: Slasoep???
@Dia en Miere: Das balen dat je uren in moet leveren zeker als je het goed naar je zin hebt

Kan trouwens niet zien wie er on line is, is dat bij jullie ook zo of ligt het aan mn comp.

Kan het ook niet meer zien!!

Gelukkig, dus geen nieuwe comp nodig en ook geen leesbril