Turkish Teatime deel 14!!!

aaaaaaaaaaahhhh…ik dacht al!! ben ik kippig? maar nee

hebben jullie me gemist?? nee, gelukkig maar!!

diamond, geen goed nieuws, amar ja, misschien meer uren en een nog leukere plek, succes met zoeken igg.
filiz, de witte!! de witte!!
sevvy, ik zeg nix over belgen hoor
mar, zelfs een spoedafspraak is een wachtlijst voor, snappie dat nou?? ikke niet.
toos, hoest met pa-toos, schouder en huis?? druk ???

ik zoek muziek, maar op alle muziekzenders is er gezwets…pfff…

heb trouwens op mn werk een beetje zitten typen
ff knippen en plakken en dan staat er weer wat hoor
xXx

Hey Lieve meiden, en Beps :slywink:

Hoe is het hier dan? Allereerst gefeliciteerd met deel 14!!! Helemaal mee eens ook geen 13… daar doen we niet aan!!!

@Filiz, die telefoon is inderdaad vet!! Ik zou persoonlijk ook eerder een witte dan een roze nemen!

Vandaag naar school geweest, en het wordt echt moeilijk nu!! Maar ik ga mijn best doen, en meer kan ik niet doen!! Kreeg vandaag weer een cijfer> een 7.6!! Dus mijn dag was wel weer goed!!!

Morgen dokter… En nee Beps, sorry nog geen KNO afspraak gemaakt… Maar dat komt wel goed, en anders ga ik wel naar Beverwijk…

Nou meiden ik ga even mijn mail lezen nu!!

X Cyn

Ja hoor Bloem, hebben je gemist hoor:tssk:

Met Pa-Toos:nod: , gaat t naar omstandigheden goed. Hij moest vandaag naar de ziekenfabriek om een afspraak te maken wanneer hij geopereerd moet worden. Met mn schouder gaat t langzaam beter, ben op controle geweest en de chirurg heeft meer moeten doen dan eigenlijk gedacht. Reden was dat er na de vorige operatie een nabloeding is geweest en dat is in de loop van de tijd bot geworden.
Tja en huis, nou ja huizen. Afgelopen weekend samen met broer en gezin al een deel ingepakt en opgeruimd. Wat kan een mens toch een hoop troep bewaren. Het nieuwe is als het goed is volgende week klaar, dan moet er nog wel het een en ander gebeuren. Verhuizing zou over een week of 3 moeten.PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. zal zo blij zijn als alles voorbij is. Heb nog nooit zoveel tranen vergoten als in de afgelopen maanden.

Goedemiddag dames.

Nee, ik ook niet. Alleen onderaan kun je zien wie er zijn.

En alweer in deel 14. Nouja zeg!:beef: Ik vind het ook een heel goed idee, dat nummer 13 is overgeslagen. Ik weet niet hoe in Turkije is, maar is ben menigmaal in Spanje in hotels geweest en daar bestond de 13 etage ( 16-hoog) niet en ook kamernummers met 13 erin, doen ze niet aan.

Jeetje, wat jammer dan Dia en Miere van jullie baan. Ja, bij ons doen ze het zo van… steeds meer werk met dezelfde of als het kan minder mensen in dezelfde tijd. Het lijkt net, of dat ze moeten scoren aan het einde van het jaar om het kontrakt (mijn baas dan) te willen behouden en zoveel mogelijk geld te verdienen. Wat wel over de ruggen van de werknemers gaat. Zo praten en denken mijn collega’s en ik erover.

Maargoed, ik heb nog werk en vind het tot nu toe ook nog leuk, maarja je ziet het maar, niks is meer vast.

Ik hoop dat jullie, wat naar jullie zin zullen vinden. Duimen weer!

Alle anderen, allemaal een fijne avond nog en veel praatplezier in deel 14.

@ cyn, mijn duimen draaien al hoor!
@toos, snap het helemaal, ik haat verhuizen en dan is het ook nog mn eigen troep, laat staan van een heel gezin
@ roanna, volgens mij is dat overal zo…nix is meer zeker

@ Toos; Jij ook veel sterkte gewenst dan. Inderdaad, pas als je gaat verhuizen, zie je wat een troep je hebt. Dan lijkt er ook geen einde te komen aan het verhuizen. :o

Nou, nogmaals sterkte en beterschap nog met je schouder. :thumbsup:

Niet te hard duimen hoor meis, dan moet je ook naar een dokter binnenkort!!!:crybaby:

Wie van jullie kijkt er GTST? Ik denk echt dat ik dat programma niet meer ga kijken!! het wordt echt steeds vager!!!

x

@Roanna:Bedankt.
@Cyn: Ik snap niet hoe ze zulke onzin bij elkaar verzonnen krijgen als in GTST

Tsja dat vraag ik me ook af!!!

@ Cyn: Trouwens sterkte bij de dokter morgen

Thanks!

x

Askim komt zo online!!! Is echt lang geleden dat ik hem heb gezien op de webcam!!!

x

Alweer in 14!!!
Ik heb bijna geen tijd meer om eens lekker te kletsen. Echt jammer, want ik mis het onwijs.
Bij mij is er van alles juist op de 13e. Gelukkig gaat er ook veel goed. Soms ook wel eens niet.
Ga lekker naar huis nu, want ik moet de rapporten maken. Zou gisterenavond beginnen, maar m’n vriendin kwam op de koffie en bleef borrelen. Nou ja, had ik ook wel even nodig.
Na een aantal lieve smsjes van E :wub: had ik het weer even moeilijk. Wil zo graag terug.

Hoop dat jullie een lekkere avond gaan krijgen

**Oja Cynthia, jij ook veel sterkte morgen bij de dokter. Geniet nu maar even van het moment met je liefste op de webcam. :wub: :wub: **

@ Fransijn: Toch ook nog en beetje verliefd? :wub: Geniet ervan! Heerlijk is dat he?

pppfffff.ben door een toerist uit gumbet uitgenodigd voor BeBo, ken t niet, maar ze heeft dr allemaal foto’s opstaan van gumbet, en allemaal andere mensen uit gumbet en die hebben weer allemaal foto’s en die hebben ook weer vrienden uit gumbet met foto-albums en…:crybaby:

IK WIL TERUG!! ik mis mn vriendjes zo erg!!! :crybaby:

Ja zulk nieuws geeft wel ff een kater…Maar ja, ik laat het wel op me af komen, heb geen zin om me nu al druk te gaan maken. Maar de advertenties, sites ed ga ik nu wel in de gaten houden…

@Cyn: kijk ook nog steeds gtst, maar is idd vaag!!! Snap niks meer van het Ludo verhaal :question:

Zo meiden, ikke is ook weer thuis…ga eens kijken of ik nog op iedereen kan reageren:

@Bloem: Mag ik mee??? Ik heb er geen vriendjes, maar wil er wel graag ff uit dus…ach ik klaag niet, ik heb werk, en met meer uren dan ik eigenlijk wil werken…

@Dia/Mierre: Blijft klote dus…Sterkte

@Dia: Dus inschrijven maar, hoorde dat als je donderdagavond bij Creijf’s inschrijft 1 op de 10 een IP**-**no krijgt… En idd niets is meer zeker, dus dat maakt het eigenlijk makkelijker…sterkte

@Mierre: Hoop dat je van die ene sol…in de buurt nog snel iets hoort, gun het je zoooo!!

@Filiz: Suc met het zoeken naar een foon!!!

@Cyn: Hoop dat het morgen meevalt bij de doktor…en nogmaals, ik kom graag om hem te helpen je neus te breken:hihi:

@Sev: Hallo liefje, wat is SLASOEP??? Weer iets belgs zeker!!!

@Fransijn…wij missen je ook…maar ik denk dat ik iets gemist heb…ist weer aan met E??? Ik ben een beetje druk de laatste tijd, maar toch???

@Marion: Hoop dat die sukkels morgen met een afspraak voor eind deze maand maximaal komen…GRRRRRRR…ze zijn ook ZOOOO superieur, GRRRRR

@Toos: Suc6 met de verhuisvoorbereiding…

@Roanna: Alles nog goed?? Ik denk veel aan je, houd ons op de hoogte oke!

Geloof dat ik iedereen gehad heb wat een toestanden overal

Ik heb lekker gewerkt, ging weer lekker, dag zooo om, das echt lekker als het druk is dus.
Tot straks, nu eerst ff KOFFIE!!!(Heb al gegeten, burgerlijk he!)

**meiden waar is ons fotoalbum???

Ze veranderen maar…**

:puke: :puke: :puke:

Yas komt niet online :disgust: … Het regent daar nu heel hard op het moment… Dus hij komt niet!! Nou lekker dan!!! Haha nou ja dan maar weer vroeg in mijn bedje!!

x

zie het idd nu pas, alles is foetsie…heb ik een fout deel geopend ofzo??
of moet hans dit eerst officieel goedkeuren, voordat we van alles gebruik kunnen maken???