Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Oke dames het :lol: KRUISPUNT:lol: is bereikt, hierbij kruist deel 7 deel 8 en we blijven verder gaan

Allemaal hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van deel 8

Dank dank,het was zwaar, had daar al zoveel over moeten schrijven de laatste dagen, dat de geboorte niet makkerlijk ging…het dieptepunt was niet voldoende gemasseerd, en dus ook de ontsluiting niet zeg maar…maar het is vanavond gelukt dus

Juppie!

En Bep, was dit nu je hoogtepunt van vanavond? :tongue:

Geweldig!

Groetjes R

Beppie,gefeliciteerd je hebt dat heel goed gedaan!!!

Nee lieverds, hubbie is weer thuis, dusssss…ik ga nu wat anders doen…over hoogtepunt gesproken…we gaan…tv kijken hihihihihihihi

Jill: Dank dank ik weet het, ik weet het, sterkte vanavond maar, ik ga dus!!
tot morgen allemaal!

@beppie: veel plezier samen met je hubbie! Geniet ervan! Tot morgen.

@beppie hoe doe je dat trouwens met die handtekening?

Fijne avond Beppie,geniet maar van je hubbie.:stuck_out_tongue:

Ik heb nu alles hier blauw. Hoort dat zo?

@Bep: veel plezier en genot dan zo dadelijk bij TV kijken. Ja, je ziet alles nu groter en helderer op je nieuwe TV. Dus geniet ervan! :lol:

Wij hebben ook zo’n mooie LCD tv gekocht, speciaal toen voor WK voetbal, maar ik ben er ook zeer blij mee. Nu eerdaags ook nog digitaal dus. Mooi hoor!

Nee ik heb geen blauw,maar die aanpassing van jeroen lukt me niet ik krijg een foutmelding.

Nu Jill, ik krijg 't niet meer terug in de oude stijl. Alles is nu blauw.

Sev gaat zo op in haar Askim dat ze de geboorte gemist heeft.:puke:

Wat raar,ja meid ik kan je daat zeker niet mee helpen ik ben daar geen kei in.

@Meiden, kan jullie niet missen hoor!! Ben ik weer ff. Pauze op tv dus…

Terug doe je op dezelfde manier!! Of via je account, bovenin staat ergens ww account. Klik daarop en je kan ook vanalles instellen(Waaronder je handtekening Linda!!!)

Nou sterkte allemaal maar weer!!!

@Jeroen: Met al dat uitleggen heb ik onderhand wel 100 reputatie punten verdient dacht ik zo hahahahaha…

Gaat het lukken dames??

Maakt ook niet uit. Ik heb nu geen irri reklame meer aan de linkerkant.:unibrow:

De rest is zeker al gaan slapen. :wacko:

neehee tv kijken!!! HAHAHAAHA MOEHHAAAHAHAHAHA
En Sev is met Askim aan het chatten, Cyn haar ouders aan het vertellen, dus ja dan is het hier rustig!!

Brdankt he Beppie het is eindelijk gelukt!!!:finger: