TTT Deel 25!!!!

Ja daar is ie dan deel 25 alweer iedereen gefeliciteerd

GEFELICITEERD!!!
Het was een moeilijke bevalling.

Ook gefeliciteerd! Eindelijk ben ik er eens snel bij. :biggrin: :biggrin:

Knap hoor…

Nou, we hebben weleens harder moeten puffen en persen. :unibrow:

**Maar hier is tie dan. Deel 25.!!!:biggrin: **

Hoelang zullen we over dit deel gaan doen?

En het deed niet eens pijn haha,zo wil ik nog wel een paar kindjes.
Xander leuk dat je er ook eens bij bent,welkom.

Geen idee,gokje 3 dagen?

Even een stom vraagje,ik duw telkens op vernieuwen om te zien of er nieuwe berichten zijn,is er misschien een makkelijker manier?

Nou ik denk, dit deel nog wel snel, want dan zijn Bloem en Cynthia er nog, maar dan zal het een week rustig zijn. :wink: Dat denk ik hoor!!! Weet het natuurlijk niet zeker.

Ow reputatiekracht 80 zie ik opeens,geen idee wat dat betekent.

Aan ons om het draaiende te houden he,o en dan ben ik er 15 dagen niet ik zou het bijne nog vergeten.

Hopelijk is Sev terug dan,ik heb haar nog eens rrn PB gestuurd maar nog geen reactie,is ze nu nog aangemeld?

MMMMM lekker ding die van griekenland.

Ik ga meestal even terug naar Reiscafe, omdat ik tussendoor ook nog weleens naar andere sites surf.

Dat van die reputatiepunten, begrijp ik ook nog steeds niet. Het is wel eens uitgelegd, maar toen snapte ik er ook niks van.

Eigenlijk ongelooflijk hoeveel info je hier ook kan vinden he,ik lees ook wel eens bij andre landen maar hier wordt wel het meeste gekletst he.

Nu, dat kun je wel zeggen ja. Wat een kletskousen zijn wij. Alsof we niks anders te doen hebben. Ha, ha.:lol:

Brrrr wat een griezel die van zweden.

Oke. Ik ga ook even naar songfestival kijken. Misschien kom ik later nog wel even en anders voor zo alvast weltrusten allemaal. :wink: Hasta manana.

Oh, ik heb een mail van iemand van het forum, dus ff kijken.

Uhhhhh snap iets niet,staat er dat ik deel 25 heb geopend,leuk maar het is niet waar haha

"'@Roanna veel kijkgenot en voor straks,slaap lekker!!!