Zo, eventjes een nieuw deel gestart, kunnen we evengoed hier verder doen, anders zitten we bij het vorige deel tegen morgenochtend al aan 2000 berichten
Ga jullie gang meiden, ik gok op 14 dagen (totdat ik vertrek) dat ik het deel 5 nog mee maak !
trouwensā¦over Nur gesproken, weet dat zij heel druk was met de studie, vriendje, baan en nieuwe baan erbijā¦zal wel schrikken van deel 4 hahahahaā¦ze zal misschien ook wel in de tussentijd turkije gepland hebbenā¦staat ze niet in de lijst??
Ze is paar weken terug naar Turkije gegaan denk ik mij nog te herrinneren maar volgens mij moest ze al lang weer terug zijn, tenminste, als ze niet voor een maand of zo ging of langer⦠Maar ja, ik weet ook nog dat ze het druk had. Ze zal ons wel nog eens missen en komt ze wel weer eens terug
zat Nur ook niet met dat baan-aanbod in turkijeā¦dat ze misschien wel zou blijvenā¦of ben ik nu HE-LE-MAAL in de warā¦ze had toch een open ticket geboekt??
Ik hoop er snel weer in te staan,het zal waarschijnlijk nog september zijn en als alles meevalt in eind oktober nog eens.
Mijn tanden moeten worden getrokken en dan zal ik een tijdje niet buiten komen dus zeker niet op vakantie.
@Bloem: herinner me dat niet meer zo goed maar je kan idd wel gelijk hebben. Opzoeken in een van de delen zie ik momenteel niet zitten hihi of morgen deze tijd zit ik nog niet in mn bed
@Jill : ik hoop dat je weer snel in het lijstje mag staan ! Ik ga ook wss eind oktober nog eens als alles tenminste goed blijft gaan
Hehe, voordat ik bijgelezen had was deel 3 al vol, nou meiden, gefeliciteerd hoor, stelletje kletskousen allemaal! Ikke ook, hoor. 'K heb nog een leuk verhaal, ik moest vanmiddag voor mijn mannetje wat ophalen ergens in Amsterdam. Dat lijkt eenvoudig als je in Amstelveen werkt, maar mijn ātruusā (GPS dus, of hoe heet zoān ding) stuurde me half Amsterdam door. Op een gegeven moment moest ik een brug over, en toen keek ik al raar op, want het wegdek was helemaal nat. En er lag een boot naast, daar keek ik ff naar. Toen ik weer voor me keek zag ik zoān strooiwagen waar ze in de winter pekel mee strooien. Alleen nu zat ie vol met water!!! En je raadt het al, mijn linkerraampje stond helemaal open, en ik kreeg dus de volle laag water naar binnen gespoten. Ik kon nog net mān arm voor mān mond houden zodat het niet in mijn mond kwam!!! Mijn hele linkerzijkant was drijf, drijf nat!!! Bedankt, Gemeente Amsterdam!!Maar het was een soort nog wel lekker ook, toen ik van de schrik bekomen was. UIteindelijk hebben truus en ik het adres wel gevonden, maar ik ben dus mega omgereden. Ik en Amsterdam, das geen goeie combi!
@ Bloemmie, denk maar aan ons, als je aan een wijntje zit, OK? wij zijn bij je!
** XXX Mar
Hmhm, ah ja, ooit komt ze hopelijk wel nog eens boven water. Zat hier vroeger ook nogal tamelijk veel op, heeft ook een grote bijdrage aan dees topic gedaan
Meiden, me goes bed ⦠me tired slaapz8 lieverds xxx
oh miereā¦wat een VERHAAL!!! hahahaa
doet me denken aan de jeepsafari in turkijeā¦staan ze ook altijd met water langs de kant van de wegā¦hihiiā¦
er is altijd wel wat met turkije!