Turkish Tea Time deel 4

Zo, eventjes een nieuw deel gestart, kunnen we evengoed hier verder doen, anders zitten we bij het vorige deel tegen morgenochtend al aan 2000 berichten :wink:

Ga jullie gang meiden, ik gok op 14 dagen (totdat ik vertrek) dat ik het deel 5 nog mee maak !

Succes !

hahahahaa
sev je was me net een secondje voor…

hans kun je die andere ff sluiten…
sorry!!

deel 3 duurde dus 20 dagen, ongelooflijk…wie had dat gegokt??

Oeps sorry Bloem ! Welke doen we verder ? Mij om het even, ga niet boos zijn ;):stuck_out_tongue:

deze!! hahahaha

Owwwwwwww Bloem, echt super sorry ! Deel 5 voor jou dan ?

trouwens…over Nur gesproken, weet dat zij heel druk was met de studie, vriendje, baan en nieuwe baan erbij…zal wel schrikken van deel 4 hahahaha…ze zal misschien ook wel in de tussentijd turkije gepland hebben…staat ze niet in de lijst??

@bloem: ik woon in het oosten van nederland, het wordt hier morgen 36 graden! bah, moet ook nog de hele dag werken

Ze is paar weken terug naar Turkije gegaan denk ik mij nog te herrinneren maar volgens mij moest ze al lang weer terug zijn, tenminste, als ze niet voor een maand of zo ging of langer… Maar ja, ik weet ook nog dat ze het druk had. Ze zal ons wel nog eens missen en komt ze wel weer eens terug :wink:

Leuk dat het toch nog gelukt is!!!

**Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
**Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet

Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi

Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

nieuw deel…ff de lijst…met up-date…grijns

zat Nur ook niet met dat baan-aanbod in turkije…dat ze misschien wel zou blijven…of ben ik nu HE-LE-MAAL in de war…ze had toch een open ticket geboekt??

Ik hoop er snel weer in te staan,het zal waarschijnlijk nog september zijn en als alles meevalt in eind oktober nog eens.
Mijn tanden moeten worden getrokken en dan zal ik een tijdje niet buiten komen dus zeker niet op vakantie.

@Bloem: herinner me dat niet meer zo goed maar je kan idd wel gelijk hebben. Opzoeken in een van de delen zie ik momenteel niet zitten :wink: hihi of morgen deze tijd zit ik nog niet in mn bed :smiley:

@Jill : ik hoop dat je weer snel in het lijstje mag staan ! Ik ga ook wss eind oktober nog eens als alles tenminste goed blijft gaan :wink:

Ik weet het niet Bloem,ik zag in de oude berichten dat Nur op de vertreklijst stond maar dat was al in juni.

Hehe, voordat ik bijgelezen had was deel 3 al vol, nou meiden, gefeliciteerd hoor, stelletje kletskousen allemaal! Ikke ook, hoor.
'K heb nog een leuk verhaal, ik moest vanmiddag voor mijn mannetje wat ophalen ergens in Amsterdam. Dat lijkt eenvoudig als je in Amstelveen werkt, maar mijn ā€œtruusā€ (GPS dus, of hoe heet zo’n ding) stuurde me half Amsterdam door. Op een gegeven moment moest ik een brug over, en toen keek ik al raar op, want het wegdek was helemaal nat. En er lag een boot naast, daar keek ik ff naar. Toen ik weer voor me keek zag ik zo’n strooiwagen waar ze in de winter pekel mee strooien. Alleen nu zat ie vol met water!!! En je raadt het al, mijn linkerraampje stond helemaal open, en ik kreeg dus de volle laag water naar binnen gespoten. Ik kon nog net m’n arm voor m’n mond houden zodat het niet in mijn mond kwam!!!
Mijn hele linkerzijkant was drijf, drijf nat!!! Bedankt, Gemeente Amsterdam!!Maar het was een soort nog wel lekker ook, toen ik van de schrik bekomen was.
UIteindelijk hebben truus en ik het adres wel gevonden, maar ik ben dus mega omgereden.
Ik en Amsterdam, das geen goeie combi!

@ Bloemmie, denk maar aan ons, als je aan een wijntje zit, OK? wij zijn bij je!
**
XXX Mar

O leuk Sev,en naar waar ga je dan?

Hmhm, ah ja, ooit komt ze hopelijk wel nog eens boven water. Zat hier vroeger ook nogal tamelijk veel op, heeft ook een grote bijdrage aan dees topic gedaan :smiley:

Meiden, me goes bed … me tired :smiley: slaapz8 lieverds xxx

O Miere,ik lig dubbel van het lachen hier ik zie het al voor me!!!

oh miere…wat een VERHAAL!!! hahahaa
doet me denken aan de jeepsafari in turkije…staan ze ook altijd met water langs de kant van de weg…hihii…
er is altijd wel wat met turkije!

Welterusten Sev!