Turkish Tea Time deel 4

Slaap lekker Sev enne rustig aan he morgen,ik zal aan je denken!!!

Het waren niet een paar druppeltjes, hoor, het was een **PLENS!!:laugh: :laugh: :laugh: **

@Miere: sorry hoor maar mag ik ff lachen ? hihihihi vond het wel grappig om je verhaal te lezen sorry schaam schaam maar in dat weer kon je wss een verfrissende douche gebruiken ? :wink:

@Jill: weten we nog niet. Te zien hoeveel geld mn vriendje tegen dan heeft… Hij blijft nu nog in Kusadasi totdat ik weg ben daar en dan gaat hij ook terug naar zijn woonplaats om daar een of ander jobke te vinden in fabriekje of zo denk ik… Is niet echt toeristisch daar in dat deel in Izmir waar hij woont… We zien wel maar het zal zeker niet Kusadasi worden :smiley: Daar kennen we beiden te veel mensen en is het niet weer relax. Moeten we altijd op de thee anders zijn ze wat ontgoocheld zijn vrienden en we zouden samen graag ergens gaan waar we beiden kunnen genieten van een weekje vakantie :smiley:

Meiden wat goed het is jullie gelukt! Haha ben helemaal niet eens verbaasd :smiley: Op naar deel 5!

Net terug van de bbq, was reuze gezellig. Wel jammer dat ze over twee weken bij ons uit de straat gaan verhuizen, ga ze missen! Maar gelukkig gaan ze niet al te ver weg. Kan ik weer lekker met hun dochtertje knuffelen.

Nog drie hele dagen werken te gaan. Zonder airco :o Gelukkig wordt er voor ijsjes en frisdrank gezorgd. En verder doen we het lekker rustig aan. Vrijdagavond naar het terras en daarna lekker stappen! Leuk is alweer een tijd geleden (sinds Alanya…)

**Ja dames. D’r is een tiet van kommen en een tiet van goan, zeggen ze hier op de Veluwe. **

Dus… weltrusten en tot ziens maar weer! :wave: :wave: Roanna

Roanna slaap lekker! Morgen maar weer 's ouderwets doorzakken, niet?

slaap lekker, als het lukt met die hitte…maar door het geluid van de sproeiers droom je je in Turkije, dus dan lukt het wel…zzzzzz

Bedankt allemaal ! Jullie ook slaap lekker als jullie gaan slapen. Straks sta ik morgen op en zie ik een deel 5 :dead: Van een nachtmerrie of droom gesproken dan ? :smiley:

@Dia: Welkom op deel 4 ! Ja sorry, we konden niet meer wachten om er een nieuwe te beginnen :ninja:

Ja Sev dat begrijp ik dat jullie graag wat privasie hebben is ook maar normaal he.Is het nog zo slecht voor die jongens om wat te verdienen?
Ik hoopte dat de situatie een beetje zou zijn bijgetrokken.

@Bloem: nu ik jou berichtje lees over de sproeiers wil ik me er weer op concentreren en door hier helemaal in het forum op te gaan heb ik niet eens gemerkt dat de sproeiers afstaan !!! snik Shame on me :D:embarrese

@Roanna en iedereen: slaapz8 ! De tiet van goan is hier woak oangebroken zoals ze hier bij mij zeggen :smiley: -Als ik hier weg geraak tenminste-

jahhhaa, meestal is diamond er als de kippen bij…

zit nu ff te kijken wat ik met mn 6 weken vrije tijd ga doen, voordat ik weer naar NL ga…pfff…kan uit heel de wereld kiezen…moeilijk!! (en 6 weken turkije is geweldig, maar ja…6 weken, die krijg je niet zomaar, dna kunnen we wel een stukje verder weg…iemand nog een idee??)

Ga zo ook maar een poging wagen om te slapen. Anders zit ik morgen als een zombie achter de receptie…

Oh ja, m’n vriend en ik hebben ons inmiddels ingeschreven voor de fotoshoot. Moesten eerst nog ff een paar leuke foto’s schieten.

Slaap lekker iedereen die gaat slapen,ik blijf nog een paar uurtjes op.

**@ Diamond: Leuk dat je toch zo laat op de avond, nog even hier langs wipt. **

Zeker weten, gaan we van de week weer ff een neutje nemen.

**Trusteeeeeeeeeeeee:wave: :asleep: :asleep: **

@Bloemmie: ja ben een beetje traag door de hitte :smiley:

jaaa…:D:D:D toch nog gelukt vandaag!!

niet dat ik nog ga meekletsen nu…ga ook slapen …of naja, poging tot;)
slaap lkkr allemaal en tot morgen.

vond het verhaal van mierre echt da bomb…ghehe…zit je dan drijf nat in je auto!!..;)heb met je te doen hoorzz…(K)

liefs

Hihi en zo blijkt maar weer: het leukste vermaak is leedvermaak :smiley: Gelukkig was een verfrissing vandaag best welkom :wink:

@ Bloem: Suggestie… Brazilie, Isla Margarita, Thailand, Australie???

**Oh, nu ga ik echt.:wave: **

Hé meiden, ik heb net ff gezocht naar de laatste post van Nur, en die was op 28 april in veel plezier welkom thuis deel 5, en daarin verteld ze dat ze het idd heel druk heeft met drie banen en cursus, maar dat is toch al wel heel lang geleden, vinden jullie ook niet?
Xx Mar

Erg he zitten wij te lachen met de ellende van een ander.
Maar gelukkig dat Miere er ook mee kon lachen,het zal je maar gebeuren en leg dat maar eens uit als je dat gebeurd als je bv naar je werk gaat of zo.