@Jill: de toeristen willen geen 30 € of meer zelfs meer geven aan een massage in het hotel. Nu ja, langs de ene kant versta ik dat wel, is ook helemaal niet goedkoop de dag van vandaag en heb ik mn vriend ook uitgelegd. Snapt hij wel, maar hij word alleen wat boos als hij ziet dat de mensen gebruik maken van de sauna en hamam die gratis zijn zolang er niemand aan je moet komen. Mn vriend moet daar de hele dag in die warmte aanwezig zijn en dan zitten die toeristen daar gratis alles te gebruiken terwijl hij er niets aan verdiend. Verdient op commissie en niet per uur of zo. Dus als hij veel massages kan verkopen valt het mee, maar hij heeft er maar gemiddeld een 2 per dag dit jaar terwijl hij er vorig jaar 10 tot 20 per dag had. Nu heeft hij al zijn geld nodig om te eten, kan niets extra doen, en dat werkt op hem en dat voel ik dan soms best wel, is niet altijd even leuk, maar ik probeer er gewoon zoveel mogelijk voor hem te zijn en leuke dingen te vertellen zodat hij even zijn zorgen kan vergeten !
ja…en de auto dan…??
enne diamond, zit idd een beetje van alles wat te doen, ik mistte je al, en toen kwam je ertussen door…hahahhaa
ga zo ook maar eens slapen, gaat hier zo dicht en ik moet alweer om 7 uur naar de luchthaven…oeps!!
O ja dat is inderdaad wel erg lang geleden,misschien zit ze inderdaad nog in Turkije.
Meiden, nu ben ik er echt echt echt vandoor ! Anders hou ik jullie morgen verantwoordelijk voor mijn wallen onder mn ogen
hihihihihi
tot morgen ![]()
SEV, ga dan!
Ben weg ![]()
kan niet eens bijlezen en posten of jullie zijn al weer 3x verder…ben het echt verleerd!! hahahaa
O wat een vermoeiende job en ik kan het weten want ik ga bijna elke dag voor massage,en eerlijk gezegd valt die prijs nog wel mee hoor.
Waar ter wereld ik ook op vakantie ben ik ga altijd voor massage omdat ik dat nodig heb om een beetje mijn spieren op peil te houden.
Ik moet zeggen dat er wel veel verschil is in massages en ik voel direct wanneer iemand fysiotherapeut of masseur is.
Kwestie van andere aanpak.
Bloem spreek je ook spaans?
heb ook massage verkocht in kalkan…tis echt niet makkelijk!! altijd dat idee van mensen dat er hen gezeten wordt…ze willen allemaal een vrouw…en dan idd zeiken over de prijs…tis een zwaar bestaan volgens mij
no hablo espagnol…
mm…pacito…
shit…M is ineens online…maar ik sta offline…als ik me nu aanmeldt, dan staat dat zo stom…???
help!!
Nee inderdaad en als je dan ook nog op procenten werkt,pffffffff niet gemakkelijk.
Mij maakt het niet uit man of vrouw,ik vraag wel meestal dezelfde terug als de eerste keer goed was,want die weten precies wat goed en niet goed doet?
Gewoon doen,kan toch toeval zijn!
AANMELDEN BLOEM!!!
Ik denk dat ze dat al gedaan heeft ze is ineens zo stil.
Altijd aanmelden als je koninklijk bezoek krijgt ![]()
Love is in the air!!!
stomme turkse internetcafe´s…online…offline…online…pfff
Ja Bloem dat is ellendig,maar ik denk wel dat je dit nu net nodig had vanavond.