cker!!! grijns…zit van oor tot oor te lachen…alleen ze gaan hier zo dicht!!
dus ik ga hier kappen, al zo veer berichten in deel 4, straks moet ik morgen weer 10 pagina´s bijlezen…
slaap zacht
ciao
cker!!! grijns…zit van oor tot oor te lachen…alleen ze gaan hier zo dicht!!
dus ik ga hier kappen, al zo veer berichten in deel 4, straks moet ik morgen weer 10 pagina´s bijlezen…
slaap zacht
ciao
Slaap lekker Bloem en SWEET DREAMS maar dat zal wel lukken zeker.
mmm…weer offline…grrrrr
mmm…online en niks zeggen…das nog veel erger…
ik ben pleite
(ja nu echt)
slaapzacht
PPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFF jullie zijn echt niet meer bij te houden. Weet niet meer waar te beginnen met antwoorden.
@Bloem
Suggesties: Mexico, Dominicaanse Republiek, Jamaica, Aruba!!!
Vind Turkije helemaal geweldig. Maar op de DR had ik ook direct dat ‘ik kom thuis gevoel’.
Massages: snap niet dat men perse een vrouw wil. Vond het juist leuk om eens lekker legaal door een man verwend te worden
.
@Jill
Brrrrrrrrrrrrrrr dat is minder dat je tanden moet laten trekken. Je hoeft dan toch niet binnen te blijven als het warm weer is? Dacht dat het alleen was als het koud was of hard waait.
@Mierre
Echt erg die koude douche :sad: .
Lijkt idd de jeepsafari in Turkije wel! Was een keer aan het filmen, reed die chauffeur van de jeep richting zo’n vette straal met water. Zag het net op tijd en kon nog net de camera in de tas kwakken voordat hij de volle laag kreeg. Chauffeur maar lachen.
@Sev
Geen wallen he!!! Anders gaan we ons allemaal nog schuldig voelen.
TRUSTE BLOEM… SWEET DREAMS!!!
Nee niet omdat ik niet buiten mag maar het zal geen zicht zijn en de eerste week bont en blauw.
Ik krijg een noodgebit en na een maand of drie krijg ik vier implantaten en als dat genezen is daarop een klikgebit.
Ze hebben gezegt dat het wel een maand of 5 in beslag neemt eer ik helemaal klaar ben;
Wat die massage betreft marion,ik ben het volledig met je eens de vrouwen die masseren zijn soms te slap in de handen.
Ik heb graag een stevige massage,haha legaal door een man verwend ja inderdaad 100 ´% waar.
@Jill
Ze gaan toch je tanden pas trekken als het noodgebit klaar is? Je bedoelt toch niet dat ze je zonder tanden naar huis sturen?
Dat ik het niet weet eigenlijk,ik krijg een van de volgende weken eerst nog een gesprek om alles te bespreken.
Maar een gebit zal toch niet kunnen op die wonden of wel?
Ja hoor, je krijgt tegenwoordig direct nadat de tanden getrokken zijn je gebit in. Kiezen worden wel al eerder getrokken.
TRUSTE JILL!!!
Dan zal ik maar afsluiten hier WELTERUSUTEN IEDEREEN!
Oke dan Jill. open ik!
Goedenmorgen allemaal:banana:
Ik ben er weer vroeg bij, hubbie moest normale tijd weg(6 uur) dus ik ben maar mee gegaan.
Straks voor controle naar het ziekenhuis, en ik wil even kijken voor een gewone zonnebril. Als ik mn lenzen in heb heb ik geen zonnebril…wel een zonnebril op sterkte!! Is niet handig hihi
Nou deel 4, ik denk idd dat het niet 3 weken meer duurt voor we deel 5 hebben, zeker niet als we nog een avondje op het tapijtje weggaan:whistle: ![]()
Tot straks
![]()
Goeiemorgeuuuh !!!
@Marion: Heb geen wallen, je hebt geluk
hihihihihi
@Beps: Meid, je hebt heel wat gemist hé zo te zien ? Ik trouwens ook nadat ik ben gaan slapen hebben de meiden hier een flink stuk nog doorgekletst !
@Jill: Ik heb ook liever een man voor massage maar niet meer een zoals die van vorig jaar. had dus mn massage gekocht aan mn vriendje (heb hem zo leren kennen) en de volgende dag moesten we gaan. Was eerste keer dat ik in het Turks bad mn bikini bovenstuk moest af doen. Eerst werd je helemaal gewassen en daarna naar de massage. Nou ja, de massage deed wel deugd maar op sommige plekken ging hij wel héél ver (niet mn vriendje hoor, de massage was voor iemand anders, mn vriend verkoopt ze enkel) en dat vond ik minder leuk dan… én ik heb de volgende dag enorme pijn aan mn armspieren gehad dat ik echt bijna flauwviel aan het zwembad van de pijn… Nou ja, heb ook wat last van mn spieren, speciaal 2 jaar fysiotherapie voor gehad en met Turkse massages moet ik altijd opletten dat ze mn gewrichten niet overkraken als je snapt wat ik bedoel, want dan komen de spieren weer langer en is het terug naar af… Ah ja, dit aan mn vriendje verteld omdat we die avond wat gingen gaan drinken, heb ik direct een tweede (gratis) massage gehad van hém dan
:D:D:D
Hallo kletskousen!!!
Hier is het nog steeds genieten, mooi weer en goed uit te houden vergeleken bij jullie denk ik.
ALs ik dat allemaal zo hoor.
Hier eigenlijk niets veranderd vindt ik. Ik heb het enorm naar mijn zin en denk erover om in oktober of november terug te keren.
iedereen is erg aardig en herkennen ons allemaal.
Nou tot gauw, nu even bakken en braden en dan…shoppen maar weer.
Vanavond is er turkse avond, maar aangezien dat we dat onderhand wel kennen gaan we shoppen en daar ben altijd wel voor.
Groet JAc
Günaydın…vroege vogels :laugh: !!
@Beppie
Veel succes straks bij de dokter. En bij het shoppen, hoop dat je een leuke zonnebril vindt
@Sev
Pak van mijn hart dat je geen wallen hebt!! Kom ik wat dat betreft ook weer gerust de dag door
.
Mijn vriendin ging ook eens mee voor een massage. Hadden toen ook een paar leuke mannen. Ze begon al angstig te kijken toen ze haar bikinihesje los maakten. Lig nog in een deuk als ik me haar gezicht tijdens de massage voor de geest haal.
@Jac
Is leuk he, dat ze je nog herkennen. Nog veel plezier!!!
@Jac: Ohhh Jac ! Laat ons maar verwateren !!! Zon, shoppen en Turkije, wat wil je nog meer ??
@Marion: hihi en hoe voelt het om op te staan met zoveel geluk ? (dat je het niet op jou moet nemen van die wallen
)
Pfff begint hier al weer aardig warm te komen, de zon zit al weer op mn kamer, snikheet ! Is hier 30°C !!
Zo meteen wss gaan werken wanneer mn ma me opbelt… We zijn met een man minder omdat die is geopereerd en zo is de lijst ook iets minder. Ik dien enkel om te wassen dus zolang ze het aankunnen zonder mij … We zien wel … Ondertussen: kletsen kletsen kletsen !!!
Ga ook ondertussen mn lijstje maken met: wat neem ik alllemaal mee binnen een week en 6 dagen :D:D:D
O ja, had ik het al gezegd ? Ik krijg de valies van mn vriendje !!!
@Marion: weet je hoe de massage echt bij ons verliep ? Mn moeder en ik wilden persé eens een echte verwenmassage tot grote ergernis van mn pa en zijn portefeuille
hihihi, mn pa vond het tamelijk duur maar ja, ok, we hadden hard gewerkt tot de laatste minuut en daarmee trakteerde hij ons eens. Gingen we dus de dag erop naar de massage. Was daar een jonge (23 jaar gok ik) en een oudere (rond de 40) masseur. Gingen mn moeder en ik binnen om te beginnen bij het Turks bad om ons in te zepen. Dames, gelieve jullie bikinitop af te doen (in het engels dan wel). Maar wij dachten dat we niet goed hadden verstaan, vraag ik het nog eens. Jaja, DIT hier moet je afdoen zei die jongste masseur. Mn moeder en ik kijken naar elkaar en tegelijk durfden we elkaar niet aan te kijken:D Nou ja, af dan maar zeker ? Tenslotte staan we thuis in de badkamer ook soms samen maar dan wel zonder twee jongens !!! ok, bikini was af ! begonnen ze ons met water te overgieten en zo. Man wat hebben mn moeder en ik gelachen ! En we schaamden ons dood ! Mn moeder kreeg de jonge masseur in het turks bad en ik de oude. Toen gingen we naar de massage en kreeg ik de jonge en zij de oude !!! Man, lachen dat we deden en tegelijk schaamden we ons dood zo helemaal naakt en vooral mn moeder omdat ze ietwat zwaarde is vanboven ! Man, echt, we lagen in een deuk ! Als we er nu nog op terugkijken moeten we nog altijd even hard lachen hihihihihi. Maar dit is het geheimpje tussen mn moeder en ik
Vaderlief zou wss hysterisch gekomen zijn ![]()
En ja, wat een relaxte massage moest worden … was een grote grap maar nu bekeken was het top !