Turkish Tea Time deel 4

@Sev
Voelt heerlijk!!!
Nu nog een positief berichtje uit het ziekenhuis en mijn dag kan niet meer stuk.

@Marion: Ik duim voor je op een goed bericht !

Goedemorgen!!!µ

Ja die eerste keer in Hamam voelde ik me ook niet op mijn gemak.
Het verhaal van Sev zie ik levendig voor me haha.
Ik doe niks uit,heb dan ook het figuur er ook niet voor,dan blijven mijn borsten maar vuil hahahaha.
Is ook zoiets als ze weten dat je de eerste keer in de hamam komt laten ze wel even zien hoe vuil je wel bent ,als ze je schrubben laten ze zien wwat er vanaf komt.
Het heeft wel wat die hamam ik doe het altijd,lekerrrrrrrrrrr

@Beppie,ik hoop dat alles goed is bij de controle?en shop er maar lekker op los!!!

@Sev
Wij hebben ook zo ontzettend gelachen, begonnen ook direct met ijskoud water te gooien. Vind dat vreselijk en dat hadden ze heel snel door. Was telkens de pineut dus. Maar ja ook dat koude water went.
Bij ons werd het topje pas los gemaakt toen we op onze buik lagen voor de massage. Niemand kon iets zien dus snapte niet waar mijn vriendin zich zo druk over maakte. Zij is ook nooit meer mee gegaan naar de hamam terwijl het er toen (helaas) altijd heel serieus aan toe ging.

@Marion: ja het is maar vorig jaar dat we in de hamam van het hotel ons topje moesten afdoen. Eerlijk gezegd vond ik er ook niets aan. Ik hou het graag bedekt :wink: maar ah ja, dacht ik ook, ze krijgen zovéél mensen over de vloer, tegen morgen zijn ze ons al lang vergeten ! hoop ik :stuck_out_tongue:

Je weet maar nooit Sev, mss denkt hij nu nog steeds aan jullie :p. Houd trouwens zelf ook liever de boel bedekt hoor.

@Marion: waaaah nou ja, hopen van niet… Ik had in oktober nog die ene jongen tegengekomen. Ma ja , ik denk niet dat mn vriend nog echt graag heeft dat ik me laat masseren door een ander :smiley: maar als ik het wil doe ik het toch. Hij vond het alleen niet zo leuk dat die jongen soms ‘te veel’ wou masseren als je snapt wat ik bedoel en dat vond ik ook niet leuk… Mss ga ik gewoon naar de hamam in kusadasi zelf. Is altijd leuk en gebeurt nog op de ouderwetse manier, massage is er dan wel niet maar ze schrobben je zo hard dat het ook al volstaat :wink:

Even een berichtje vanaf m’ n warme werkplek. Nu even lekker een broodje eten en dan nog 5 uur te gaan. Iedereen die ook moet werken: sterkte. De rest: lekker relaxen!

Is het nog uit te houden dames?
Ocharme diegene die nu aan het werk zijn en zeker diegene die geen airco hebben.
Voor jullie allemaal een lekker ijsje!!!:wave:

Ik wacht nog altijd om te gaan werken… heb ondertussen mn werkkledij vervangen door een bikini. Als ze me bellen ben ik weer snel in mn andere kleren. Was niet te doen: dikke tshirt met driekwartbroek pfffff.

Heb gisteren weer wat meegemaakt in de apotheek:

Gaan we naar de apotheek om medicatie voor mee te doen naar Turkije en niet te vergeten: Zonnecreme ! Zegt die man tegen mij: welke factor had je gewild ?
Aangezien ik al factor 10 of meer heb, vroeg ik factor 4 om goed van te bruinen.
Zegt hij ok, maar je weet toch dat je goed moet smeren hé ?
Zeg ik: ja weet ik, doe ik ieder jaar mee maar ik verbrand echt niet snel en dan nog, die factor 4 gebruik ik voor na 4 uur in Turkije.
Zegt hij: jamaar die 4 op dat flesje staat niet voor het uur hé :p;)
zeg ik: hahahahaha ja das een goeie ! nou ja, wees gerust, smeren doe ik wel :smiley:
Bestellen we dan nog enkele dingen aftersun en zo… krijg ik er 2 tennisraketjes met een balletje bij als cadeau ! Wihieuw !
Begin ik dan enthousiast over de dagcreme die ik daar ook altijd koop en die man was echt blij te horen dat het zo een goed product is !
Gaan we uiteindelijk betalen, zegt hij: En? Al veel van de zon kunnen genieten ? Zeg ik daarop : wel, neen hoor, véél te warm !
Kijkt die man naar me :jeez: (alsof hij wil zeggen: nou, je moet een extra goed bruinende zonnecreme hebben en dan ga je niet buiten hier in belgie om een kleurtje bij te krijgen).
Zegt hij: haha nou ja ben je wel zeker dat je in Turkije buiten komt ?
ik: nou ja, daar heb ik wat wind, zwembad en hoef ik helemaal niets te doen :wink: hihihihihi
Heb van die lieve man dan nog een handtasje gekregen. Echt supermooi ! Kon ik wel gebruiken in Turkije zei hij :wink: en zo regende het cadeautjes :smiley:
Voelde me net een klein kind die jarig was of zo, hihihi

Zo is ikke weer

Dokter was zeer tevreden! Zag er toppie uit, wat een toffe vent is dat.
Lekker ff geshopt, 2 spijkerbroeken(3/4 en een korte) en 2 shirts en…eindelijk een zonnebril!! Wil er al tijden 1 heb nog op schiphol gekeken, maar nu gevonden!!! Wel een heleboel euro’s maar ach ja, hij is wel gaaf!!(En goed)

Vanavond gaan hubbie en ik nog maar even de BBQ gebruiken. Ze zeggen dat het vanaf morgen weer minder word(gelukkig zou ik bijna zeggen!)
Later weer
:wave:

En als we zo door gaan duurt het mss maar 2 weken voor we deel 5 gaan doen, zitten al bijna op 100!!!
:wave:

@Beps: super dat alles goed is ! Leuk van het shoppen ! ziet er goed uit beps !

Pfff het is hier echt om te stikken… En heb al bijna niets meer aan…

95 !!! Zou ik deel 5 nog meemaken ?

goedemorgen…uhm middag…het was nog donker toen de wekker ging en ik was nog errug moe (ik heb wel wallen, maar ik kon niet slapen)
ga dan zo ook wat eten en ff slapen (legaal siesta, i´m loving it!!) en dan lekker naar het strand!!

zeg…uhm…dames…zal ik jullie eens een geheimpje vertellen?? tegen niemand verder vertellen he?? ik heb dus ik kalkan massage´s en hammam verkocht…maar ik ben zelf nog nooit in de hamam geweest…en ook geen massage gehad…erg he??
heb me dan ook echt voorgenomen om de volgende keer te gaan.
heb wel een excuus hoor…de eerste keer wist ik het niet…de 2e keer was ik al zo lekker bruin, dat moest erop blijven…de 3e keer kwam het er niet van en was het al te laat…de 4e en 5e keer waren met turks vriendje en die wilde niet mee en om hem nou buiten te laten wachten…
en tijdens die 2 mnd had ik geen tijd om te gaan…oh, wat erg!!
hihii

anyway
@ beppie, super!! eindelijk geslaagd voor je zonnebril, kan me nog herinneren dat je voor deel 1 al op zoek was…hihii
@ jill, volgens mij krijg je meteen een noodgebit, mn moeder is bezig met het hele traject en zij had al een gebit, maar ze hebben nu implantaten gezet, haar oude daarop gezet, als de wond genezen is, moest ze happen voor de nieuwe vorm en dan gaan ze die erop schroeven ofzo…dan is ze wel weer 5 mnd verder

zo…
heb trouwens nu niks meer gehoord van M. word er echt gek van. had nog een email gestuurd, want hij antwoordde niet op msn…geen antwoord gehad, terwijl hij nog wel online was…ik weet allemaal niet meer wat hij wil hoor…laat maar waaien hoor. leuk als ik hem spreek, maar denk dat ik tot turkije moet wachten om een beetje contact te leggen…

ben nu aan het kijken voor 3,5 een reis te maken door peru en bolivia, of 3 a 6 weken door zuidelijk afrika…ik heb nu de tijd, waarom 6 weken naar turkije…maar ja…6 weken turkije is natuurlijk wel helemaal geweldig…ik weet het niet…gelukkig hoef ik nu nog niks te beslissen, maar het is wel leuk om erover na te denken!! hahahaa

zo ff slaappie doen en dan eten (of eerst eten…mm??) en dan lekker naar het strand
hasta luego!!

@Bloem: haha, mn vriendje was ook mee in februari, hij wou ook niet, maar ofwel was het ik alleen ofwel beiden, maar ik zou zoiezo gaan ! Dus was de keuze snel gemaakt, vriendlief ging gewoon mee :smiley:
Goed dat je excuses hebt meid waarom je nog nooit bent geweest :wink: Daarom zijn wij vrouw zei mn vriendje me gisteren !
Ik was niet mee in het gesprek en pas minuten later had ik het door. Zegt hij: ben je eindelijk mee ? Werd tijd zeg ! Zei ik: jamaar, het is hier mss boven de 30°C en snikheet ! Waarop hij zei: jaaaa vrouwen hebben toch altijd een excuus klaar hé ? hihihihihi
Wat M. betreft, laat hem maar eens tot jou komen ! Jij hebt al moeite genoeg gedaan denk ik… Slaapz8 !

@Beppie
Fijn dat alles goed was, leuke dokter is ook altijd meegenomen :whistle: . En eindelijk geslaagd voor je zonnebril!!

@Sev
Wordt jij ff lekker verwend!!!

@Bloem
Wat een vervelende vent die prins van je :wink:, kan toch minstens ff antwoorden!!
Klinkt trouwens goed je plannen! Zou ook niet weten wat ik zou moeten kiezen. De wereld is zoooooooooo groot … en er is overal zo veel moois te zien…:jeez: …! Hopelijk kom je toe aan je schoonheidsslaapje en zijn je wallen weggetrokken voordat je naar het strand gaat. Je weet tenslotte nooit wat je tegenkomt daar :stuck_out_tongue: !!!

@sev…een hoop leuke verhalen van jouw kant!! eat leuk dat je van alles kreeg van die man in de winkel:)
ik zie je ook al helemaal met je moeder in de hamam zitten…haha

ga in oktober ook met mn moeder, ze maakt me helemaal gek. ik ben al vaker in een hamam geweest, mn moeder nog nooit…zegt ze steeds>>nou zeg, met vriendinnen ga je wel en met mij niet:( ik wil deze keer echt gaan, anders ga ik nooit meet metr je naar turkije…
hmzz…dan ga ik maar nmet haar mee…vind het geen straf!!

@beppie…gelukkig dat de uitslag goed was:yes: wat leuk van de nieuwe kleren…veel plezier ermee!! lekker bbq’en…als je een sate’tje over hebt;)

@bloem…zou m nu ook maar eens naar jou toe laten komen…je hebt moeite genoeg gedaan!!
je plannen klinken erg leuk:D…hou ons op de hoogte he!!

ben net terug van het werk…kwam een kennis van daar binnen lopen. of ik even een uurtje op haar 3 jarig zoontje zou letten.
dol op kinderen:D ja hoor!!
wat een lekker ventje…overal achter me aan, steeds dingen vragen…waarom doe je dat?? waar is dat voor? >>ik heb wel zin in een ijsje:D…oke, zullen we er dan samen een eten??
echt een leuk ventje:D

liefs

@Filiz: Met of zonder bikini ? :ninja: Ben je al een ijsje gaan eten ? Breng er anders ook maar eentje mee voor mij :wink:

@Beps: als je over hebt: hier nog een vrijwilliger !