haha zeker weten MET!!!
heb al een ijsje gehad…maar heb dr hier ook nog lekkere in de diepvries…welke wil je? magnum met nootjes?
haha zeker weten MET!!!
heb al een ijsje gehad…maar heb dr hier ook nog lekkere in de diepvries…welke wil je? magnum met nootjes?
Meiden, ik had vandaag pas lekkere ijsjes!! Ik ben trouwens van de waterijs, eventueel wat roomijs ertussen(zoals de twisters in turkije jammie!!) Maar vandaag heb ik het ijsje gescoord!!!
Let op: Bij de Ju**o hebben ze een soort van 3-kleurig waterijsje(hihi geen reklame maar het eindigt op …ket) maar dan niet van HET merk! Dan kosten ze ineens 8 stuks voor…0.69 fleuri! Jaja en ikke maar snoepen hier Hahaha!!
En ik heb altijd wel een sate of speklapje ofzo over hoor, geen probleem!! Heb eigenlijk altijd veel te veel maar das niet erg!! FF invriezen en de volgende keer haal je de vriezer leeg(zoals vandaag haha)
Nou ik ben weer weg(waar lagen die ijsjes ook al weer…:laugh:)
![]()
@Filiz: laat maar komen die ijs !
Hallo allemaal!!
Ben ook weer terug uit de stad, en wat een vreselijke hitte was het daar zeg!!! Heb 2 zonnebrillen, 1 riem en verder wat elastiekjes gekocht! niet veel boeiends dus!!
Heb ook trek in ijsjes, maar dat mag niet van Sonja. Mijn moeder ging kijken voor waterijsjes waar heel weinig calorieen enzo inzitten!
Nou ja wel zien wel!!
X
Voor alle Sonja Bakker freaks onder ons:
Pers het fruit dat je wel mag/gooi het fruit dat je wel mag in de blender/vermeng het eventueel met water en invriezen…en wat krijg je dan…IJS!!!
Graag gedaan allemaal!!
![]()
hihihihi beps, jij schat !
Nou, ik volg ook wel dieet maar een keer op een weg mag ik 1 bol ijs eten. We hebben een hele doos mokka ijs in de diepvrieser en superlekkerrrrr !
@beps: Ik ben nog steeds onwijs blij met jou! Ga het binnenkort (morgen?) zeker proberen!!
x
Zat net te denken, voor de luiaards onder ons, wat dachten jullie van het invriezen van vruchtensapjes(light) hmmmmm lekker hoor!!
![]()
oke…die nijs verhalen allemaal…ik ga er nog een ophalen.
@bep…wat een goed idee idd!!
nee…beter idee…ik ga de watermeloen bewerken…olé
wil nog iemand een stuk…?
In het kader van ik doe geen Sonja:
Zet de watermeloen, schoongemaakt en in stukken gesneden een dagje in de zoete spaanse wijn…lekker koel bewaren en opdienen!!!
Ik wil wel een stukje, houd niet zo van alcohol(wat je niet drinkt dan:laugh:)
![]()
klinkt lekker…beppie…hoe weet je dat allemaal?
nou, heb een lkkr stuk voor je afgesneden…niet knoeien…(erg waterig)
heb je m…? laat 't smaken
He kletskousen, niet zo hard!!!
Ikke maar werken!! Maar één voordeel, het is hier binnen prima uit te houden, lekker temperatuurtje, zo’n 23 a 24 graadjes denk ik. Alles potdicht en die erko maar loeien!
Trouwens, waterijs injecteren met Raki en dan een dagje koud wegleggen schijnt ook errug lekker te zijn!
Doeiiiii, XXXxxx Mar
ikke ook een stuk ! Héérlijk ! Ik heb nog Turkse kersen in de koelkast, iemand ?
Ivm Sonja Bakker of wie dat ook mag zijn:
Wij deden vroeger als we klein waren altijd fruitsap, cola (Light), limonade… in speciale vormpjes met stokjes, dan invriezen en enkele uren later: smullen maar !!!
oke sev…okk voor jou een groot stuk…enne die kersen klinken ook erg lekker!!
En ze zijn erreuuuuug lekkerrrrr !!!
Nog iemand last van donderbeestjes ?
O lekker Turkse kersen die zijn pas echt lekker,de laatste keer betaalde ik 2 turkse lira voor 1 kilo,we hebben wat kilootjes op.
Ben ik effe weg krijg ik het nog niet meer bijgelezen,wat een kletskousen!!!
Ben begonnen aan de Frusi nu. Yoghurtijs met bosvruchten en havermoutvlokken erin. Schijnt héél weinig calorieen te zijn !
Bah dat is nu eens iets dat ik echt niet lust yohurt,ik wordt niet goed al ik er aan denk.