Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Echt Jill!!!

nou ik ga weer, CSI Miami

Echt waar Beppie,is Cyn het gaan vertellen?
Het zou wel goed zijn,moet vreselijk zijn als je zoiets voor je moet houden.

Even wat testen! Het werkt dus niet Beppie of iemand anders je handteking gaat via ww account en dan verder ik kan het niet vinden

Wat goed van je Jill! :thumbsup: Is het bij jou nu ook blauw en zonder reklame aan de zijkant?

Ik ben ook niet zo’n held op de PC hoor.

Ik ook niet Linda. Ik kom er ook niet uit!:frowning:

@roanna: het lijkt zo simpel

Jaaaa deel 8 alweer!!! En die nieuwe stijl is echt veel makkelijker en overzichtelijker!!

@diamond: kun jij Roanna en mij vertellen hoe je de handtekening kunt instellen?

@Roanna & Linda: linksbovenaan ga je naar WWaccount, dan optie wijzig handtekening, daar typ je iets in en dan opslaan.

heb net onderaan de pagina default style aangeklikt krijg m nu niet meer terug

Goed van jou Dia!!! Ik wilde net antwoord geven!!! Zal straks ff kijken naar je berichtje!! Kom anders morgen ofzo wel ff op msn!! Ben op het moment niet vaak aanwezig hihi!!

Ik kan van alles wijzigen, maar het woordje “wijzig handtekening” kan ik niet vinden. :crybaby: Nouja, laat ook maar.

In ieder geval wel bedankt voor de uitleg.:smile:

Nee Linda niet Default, wereldwijzer.nl stijl!!! Dan komt het goed

@beppie: weet jij hoe het kan dat ik de style niet meer kan terug zetten

@roanna: raar he dat wij die optie niet hebben

@beppie: snap ik maar als ik default aanklik verspringt ie niet

Dan weet ik het ook niet meer!! Zo doe ik het altijd!!
En wat die handtekening: WW account, dan staat er meteen links een rijtje dingen waaronder handtekening instellen, klik invoeren opslaan KLAAR!!!

@ Linda: Ja, heel raar.:tear:

@beppie heb nu uitgelog en weer ingelogd de style is nu weer ok maar die optie van handtekening heb ik er echt niet staan. nou ja geeft niet laat het wel zo

Bij mij staat hantekening ook niet.:wacko: