aan mij de eer…hij is er. type maar;)
Haha schat, je hebt TeaTine… Had je trouwens mijn mail nog ontvangen met mijn nummer?? Je zou me dan het beste kunnen smsen… ik neem bijna nooit op namelijk!!!
Misschien tot daar!!
x
:finger:
GEFELICITEERD,DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN:nod:
:beef:
Dames bedankt he nu kan ik even scampies pellen,tot straks!
haha ja teatiNe…
@cyn…heb hem ontvangen, ik sms je als ik daar ben. zou erg leuk zijn:D
Waaaaaaah en daar is deel 7! Weer even welkom als deel 6 :wub:
Zo weer terug uit de stad. Was erg gezellig en super om weer uitgebreid bij te kletsen! Ook al hebben we elkaar een hele tijd niet gezien dan lijkt het nog alsof het gister was, echt leuk! Lekker op het terras gezeten (was vanochtend echt lekker weer!!) en rondgesnuffeld in alle winkels. Zelfs nog een nieuwe bikini in de uitverkoop gescoord. DUS BEN NU HELEMAAL KLAAR VOOR TURKIJE!!!
Iedereen een fijn weekend en ik ga maar 's ff rond met de fles champagne om te toosten op 7!!!
Is dit een foutje door het te snel willen openen of heet het nu zo? Teatine? :lol: :lol:
Oh ik moet nu gaan, want ik moet nog helpen met 2 partytenten opzetten.
Filiz gefeliciteerd, met de nieuwe topic.
Dus dames en enkele heren, kletsen maar weer.:unibrow: :unibrow:
R.
zo deel 7 doe maaaaaaaaaaaaar
Lieve mensen allemaal,
Ben weer even op school en lees eventjes bij.
Vanaf volgende week zal ik wel weer meer langskomen, omdat school dan weer echt begint.
Zal 21 oktober a.s. terugkeren naar Side en de balans opmaken van de afgelopen tijd. Mis m’n dagelijkse contac met Ercan best, maar het zal op d’n duur wel wennen. We hebben wel afgesproken om goed te praten met elkaar.
Daarna zie ik wel of Side mijn stek zal blijven, maar dat denk ik wel. Ik hou gewoon van die plaats en ken er aardig wat mensen.
Allemaal een leuk weekend gewenst.
:NETHERLAN
Kus, Fransijn
Deel 7 alweer, toe maar weer
stelletje kleppende kleppers…
Teatine…:oik zal het even veranderen… :biggrin: :biggrin:
XanderR; je bent geweldig!!!
Meiden ik heb vakantie:D Jeeeeh!!!
x
Hallo kletstantes!!!
(lijkt een btje op een helm hihi)
@Jill: mooi weer gehad, heerlijk getoerd, en rond gekeken in het noord-hollandse en bij mn ouders op de camping geweest…GENIETEN DUS!!!
@Cyn: YEAHHHHH VAKANTIE!!! YAS ZE KOMT ERAAN JAAAAAA!!!
@Sev: Ik blijf plagen, sorry:biggrin: Wat een klanten heb je toch…errug hoor!
Ben jullie al weer kwijt wat er allemaal gezegt(typt) is!!!
We hebben genoten dus! Het was heerlijk. Zo samen ik voorop hij achter me aan:unibrow: Jaja heerlijk en doen we vaker. Meteen ff rondgekeken voor zo’n intercom voor ons op de motor. Valt ook mee dan kunnen we ook nog een btje kletsen onderweg. Geen echte diepe gesprekken maar wel een btje dan!
We gaan zo lekker gourmetten samen, filmpje erbij met Steven Seagal(Lekker ding geweest is nu een btje ouder maar ach ik ook hihi) en dan naar bed. Je word doodmoe van die buitenlucht
Tot morgen
Leuk Xander dat je ook eens binnenwipt!
@Cynthia,begin maar met genieten.:dope:
@Beppie ik ben blij dat jullie het droog hebben gehouden,jaja vroeg naar bed omdat je zo moe bent,ik geloof je direct.
Trouwens een beetje belegen is niet slecht hoor!! hahaha:p
Wat zijn jullie erg ! Deel 7 al en ben gewoon op boodschappen geweest ! :beef:
@Jill: er bestaan ook nog zoiets als gepelde scampi’s in de diepvries, hoef je enkel te ontdooien en in de pan te gooien ! Receptje gevonden ?
@Beps: :delete:
Ben nu ffies gaan eten (of beter: gaan halen) Lekkere belgische frietjes van de frituur ! Wihihihihi moet toch de regels van de dietiste nakomen hé ?! 1 x per week wat vet: grote portie frieten ! met mayo ! joehoeeeeeeeeee
@Beps: vroeg naar bed omdat je moe bent of om hubbie wat te ‘plagen’ ? :finger:
@Jill: belegen zijn wij ook, ik mopper niet hoor. Maar ik ben echt doodmoe! Hebben toch een 150 km gereden, veel wind onderweg, en ik heb ook mn klachten nog(die wiphlash!) dus ja een btje hoofdpijn en moe! Nu lekker eten en nagenieten met het filmpje en dan rond 10-11-12 uur mn bed in!
Haha Sev,Beps recept.
Ik had een recept gevonden,heerlijk maar ooo wat een werk.
Trouwens Sev laat het smaken,ja natuurlijk moet je naar de dieetiste luisteren.
@Bep is ook maar normaal he dat je zo moe bent,is toch ook nog allemaal nieuw he en dan 150 km,pfffffff ik doe het je niet na in mijn scootmobiel!
hahaha stel je voor.:lol: