@cynthia, ik heb een vraagje. Wij vliegen op 15 sept a.s. naar Bodrum vanaf Vliegveld Twente. Vertrektijd 16.50 uur, Vluchtnummer HV 987 met Transavia. Volgens site van vliegveld hebben wij tussenlanding op Rotterdam, kan echter op teletekst niets vinden. Normaal kan ik bij gedeelte Rotterdam dan zien of een vlucht al aangekomen/vertrokken is. Van onze vlucht kan ik dat echter niet zien. Kun jij dit toevallig op je werk nakijken in een of ander systeem? Of wij wel of geen tussenlanding hebben. Alvast bedankt.
*Laatst aangepast door linda1980 : 18-08-06 om 18:26. *
Hey cyn, had dit gister getypt, had je het nog gelezen. heeft geen haast hoor mag gerust na je vakantie wel als je het nog niet gelezen hebt.
Dit gaat wel heel erg snel!!! Ik heb eindelijk alles gelezen, dus nu even tijd een zelf een berichtje te plaatsen.
De verjaardag van onze dochter is weer achter de rug, iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Ze was de hele dag superlief :wub: :wub: ze had het echt al wel een beetje door dat het een speciale dag was. Veel visite en weer veel speelgoed rijker. Het is een hele leuke dag geworden.
We hebben kermis hier op het dorp, het is 4 dagen feest, de kermisattracties staan pal voor ons huis, we zitten dus een paar dagen in de herrie. Maar wel heel gezellig allemaal. We hebben voor 2 dagen oppas, dus wij kunnen de kroeg in
Nou meiden…jullie zijn niet meer bij te houden :disgust: :wasted: !!!
Weet niet meer wat te antwoorden dus ga gewoon vanaf hier verder…
Mannen krijgen dit niet klaar? O jawel hoor, als ze het juiste onderwerp maar hebben :teeth:
Vandaag een lekker dagje, het zonnetje scheen weer lekker, knap je meteen van op. Vanmorgen naar het voetbalveld, oefenwedstrijd voor J. Ze speelden erg goed vandaag, is ook niet altijd het geval. Moesten voor het eerst tegen zijn neefjes, normaal een sterker team dus die kwamen aan lopen alsof de buit al binnen was. NIET DUS, wij wonnen. Leuk dan, hoe die grote monden dan opeens dichtvallen :hihi: .
@Linda
Hoe is het vandaag gegaan? Had me gisteravond toch een partij honger, werd er gewoon misselijk van. Kon er niet van slapen en ben opgestaan en heb een stuk ontbijtkoek genomen :redface: . Vandaag ging het gelukkig een stuk beter.
@marion
Beter een plak ontbijtkoek dan een zak chips toch.
Ik heb ook wel een paar keer vreselijke honger gehad, maar op al die weken waren ze gelukkig op één hand te tellen. Ik las dat het heel goed gaat met het dieet en dat je al lekker wat kilootjes kwijt bent.
@cyn
Alvast nu voordat ik het vergeet:
HEEL VEEL PLEZIER OP VAKANTIE EN GENIET VAN ELKAAR!!!
@bep
Lekker hoor samen rondtoeren op de motor. Het was bij ons idd heerlijk weer vandaag. Pas nu rommelt het af en toe :storm: en valt er een spat regen. Ben je over de dijk (Enkhuizen) weer naar huis gegaan? want dan was je niet ver bij mij vandaan.
@jill
Je was weer veel online de laatste dagen, gaat het weer iets beter met je??
Heb je nog een lekker recept kunnen vinden voor je scampies?
Hier ben ik ook weer ff ! De frietjes waren héérlijk !
Ik ben gewoon op de laptop gevlucht van beneden staat ‘The Ring’ op, die film van paar jaar geleden, had ik in de cinema gezien en heb er nog nachtmerries van ! Verschrikkelijk ! @Jill: Heb jij hem gezien ? Denk dat het Vt4 is ofwel Kanaal 2 , bah bah bah
Marion, 3,3 kg netjes zeg nee zo hard gaat het bij mij nog niet gister had ik 1.4 kg eraf, ga nu niet meer wegen ga echt wachten tot maandagmorgen tot het weegmoment. Gisteravond ging bij mij hartstikke goed had geen hongergevoel, eigenlijk nog helemaal niet gehad, kan het hartstikke goed volhouden moet alleen nu nog 1 liter water drinken. Tot mijn grote verbazing bevalt het me harstikke goed.
MK ik voel me inderdaad iets beter,morfine is verhoogd en dat voel ik wel.
Ben vandaag al wat op geweest,moest eigenlijk wachten tot maandag maar ik kon het bed niet meer zien.
Meiden… Dertig pagina’s in 1 dag is mij toch iets te veel van het goede…
Ik ga ff een beetje bijlezen… Dacht, kom ga ff gezellig kijken wat jullie allemaal gzegd hebben… Zijn we opeens in deel zeven!!! aaaah, ik houd het niet meer bij. Maargoed, ga nu dus ff vanaf pagina 1 beginnen hier, totzo!
@Kristina: is hier veel gekletst he de laatste dagen, nog 15 dagen en dan deel 8, ga over 27 dagen naar turkije, we zijn al vast al of bijna bij deel 9
@ Jill: wat zijn scampi’s? (of ben ik cultuurbarbaar als ik dat niet weet?)
@ Marion: doe jij nu ook Sonja Bakker? Hoelang al en bevalt het?
@ Linda1980: ja, klopt… Gaat echt snel. Maar volgens mij zal het minder snel gaan als school/werk weer begonnen is, want toen ikerbij kwam toen werd er echt niet zoveel gekletst… Dertig pagina’s in 1 dag.
Trouwens, hoe zit dat met de fotoshoot in Turkije waar iemand ooit over begon?? Mogen we het doen??