Nee hoor wijffie, het is weer gewoon weg!!!
Shit zooi, echt. Elke keer veranderen ze maar…ik vind het echt niet leuk meer!!! Het is dat ik jullie zoooo leuk vind, anders…hihihi
Oh Cyn, wat sneu nou voor je. :crybaby: Nou, hou je haaks hoor. Andere x misschien weer.
@ Bep: Alles goed hoor en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Zo, ik ben ook weer thuis, potje staat te pruttelen.
@ Toos, het is een heel werk, verhuizen, maar…het ruimt wel lekker op!
@ Cyn, sterkte morgen, duim voor je!! En geef Yas de volgende x een plu! kan die altijd in het internetcafé komen.
@ Marion, wat een onzin, zeg, spoedafspraak in januari, gaat natuurlijk nergens over.
@ Fransijn, lekker joh zo kriebels in je buik, maar ik dacht ook dat het uit was, is het nu weer “aan” dan?
@ Filiz, succes met de foon, hij is idd wel erg gaaf, die witte!
@ Sev, leg uit : Slasoep???
*@ Beps, lekker bakkie!!!:unibrow: *
Hebben jullie het verhaal van Mobster gelezen bij Turkse vakantieliefdes?? Echt leuk!
En balen zeg, dat de foto’s weg zijn, vond ik juist zo leuk!:crybaby:
Nou, ik ga naar de potten en pannen, doei…
Ik heb het gelezen, goed he voor hen dat ze nu voorgoed bij elkaar zijn…dat gun je iedereen toch!!!
EN…Bloemmie heeft weer een paar bladzijden gepost…lekker voor het slapen gaan, of…zoals ik het altijd in de ochtend lees. HEERLIJK!!!
Jammer dat de fotoalbums weg zijn…Hopenlijk komen ze nog weer 's terug…
@Bloem: straks weer Grey kijken? Heb er nu al zin in!!
@Linda: weet niet of je hier nog langskomt maar hoe is het? Maak me een beetje zorgen omdat je ook niet op m’n sms hebt gereageerd…
XX
Zooooooo toch nog iets dat jullie mss niet kennen ! Hahahahaha maar als ik nu zeg: SLA - SOEP ? (SLA = SALADE of staat dat niet in het SB boek ?)
Nou, je giet een héél klein beetje olijfolie in een grote pot, ajuin erbij, 2 kroppen salade erbij en hup… laten stoven tot alles 1 grote brei is, dan doe je er 1 aardappel bij in schijfjes, laat je doorkoken tot die ook zacht is. Giet je nog een héél klein beetje water erbij tot de soep de juiste dikte heeft. En om af te werken doe je er een potje Boursin Light in (=Kruidenkaas) en je hebt overheerlijke soep ! (Doe er mss ook enkele bouillonblokjes bij)
Feestje bij mij thuis met sla-soep ? :dope:
Pffff heb ik nu eindelijk foto’s in mn fotoboek kunnen zetten, zijn ze er bij deze alweer af :mad: Al die moeite voor niets geweest !
:delete:
Precies! En ik ben al zo’n digibeet!
:finger:
haha ja ik wilde net mijn foto’s erop zetten, kan het niet! …
Weet iemand hoe het komt dat het fotoalbum weg is?
@Sev: Klinkt lekker, wie weet ga ik het eens proberen dus!!! En je foto’s, ik ben blij dat ze er waren, heb ik iig kunnen zien wat een knap meisje je bent dus(en dat MEEN IK DUS!!!)
@Beps: je doet me zweven :wub: ( :evil: )
Het gaat me echt niet dat ik niet kan zien wie online is vanboven op het forum !!! Was altijd benieuwd wie er nog was en als er niemand was, ik ook niet speciaal aan de pc moest blijven !!! :delete: :delete:
Jullie zijn echt ff niet bij te houden!!!
Trouwens ben zielig…niemand wil iets met nummer 13 te maken hebben en ik moet op nummer 13 wonen :crybaby: :tear: :crybaby: .
@Sev
Lust bijna alles, ben gek op sla en boursin, maar alles bij elkaar in de soep…denk niet dat ik dat ga wagen :p.
Maar kan natuurlijk wel lekker zijn .
@Marion: Arme jij!!! Nr 13…ik geloof er niet in dus…van mij mag je en ik kom rustig op de koffie…BIJ JE BUREN hihihih(nee hoor, ik heb er geen last van!)
Heb jullie raad nodig meiden !
Bel ik Askim NU op of liever wachten tot hij het in zn kop krijgt zelf te bellen ? Vind toch wel dat hij lang wacht …
Misschien is hij ergens mee bezig? Werk ofzo? Of kan dat niet?
Ja hij is bezig aan het werken maar ik mag bellen, het stoort niet, alleen als er klanten zijn dan moet hij eerst verkopen. maar er zijn ook veel stille momenten daarom heeft hij wel tijd…
ja, ik weet het ook niet. Ik zou mezelf niet gaan zitten pesten, als je wil bellen doe je dat gewoon.
Idd want nu moet ik voortdurend naar de wc lopen van de zenuwen :lol: en mss dan wel om niets …
Dussssssssssss…bellen!!
Hij drukt af, wil dus zeggen dat hij bezig is … Jéééééééééé waarom zit ik toch over alles te piekeren ??? Ben gewoon misselijk van de zenuwen !