Turkish Teatime deel 14!!!

Meis, relax, je weet toch dat het goed zit? Hij zal het gewoon ff druk hebben.
Je zal zien, straks ben je weer helemaal gelukkig, luister naar een wijze oude moeder,(ahum)

@Beps
De buurvrouw is erg gezellig hoor maar zij heeft geen Nescafe Cappucino :wink:

@Sev
Gewoon BELLEN!!!

Wat gaat alles weer snel, heb inmiddels alles weer bijgelezen.
Super dat de meeting een succes was alles jammer dat de terugreis van @filiz zo rampzalig is verlopen.

@linda
Hoe gaat het met je oma?

@dia en miere
Balen joh dat jullie minder uren kunnen werken, hoop dat het lukt om snel een andere leuke baan te vinden.

@fransijn
Klinkt idd of je weer helemaal verliefd bent op E.

@toos
Sterkte met de verhuizing en de genezing van de schouder en het herstel van je vader.

@sev
Gewoon zelf bellen!

@marion
Dit is toch niet normaal dat het nu weer januari wordt, hoop dat ze morgen betere berichten voor je hebben.

@bep
Heerlijk dat het steeds beter gaat op je werk.
Ben je er alweer een beetje aan gewend om de hele week te werken, houd je ineens een stuk minder tijd over hè.

Weet het ff niet meer.

Heb gebeld en hij heeft opgenomen. Hij heeft het erg druk gehad en heeft het nog druk en had nog geen tijd gehad om een sms te sturen… Nu ja… goed dan zeker ? pffff

Zo zie je maar @sev dat je je niet meteen druk moet maken. Nergens voor nodig, zo maak je alleen jezelf gek.

PS Je kunt weer zien wie online zijn!!!

Dames, de namen staan weer bovenin hoor!

**Oh …dit was dus even een stereo bericht.:unibrow: :wink: **

Nu de fotoalbums nog!!

Ok, nou de fotoalbums nog!!
**
Ach Sev, lastig, hè, zo’n 3000 km ertussen.
Kon je maar heen en weer flitsen, net als bij Startrek!

*Nou, ik ga m’n buikdanspak maar weer aantrekken, en de schmink opdoen enzo, kunnen weer gaan wiebelen met die heupen!!:lol: :lol: :lol: :turkey: *

Veel plezier miere!!!

@roanna
Leuk is dat hè als je hetzelfde schrijft.

Veel plezier Miere. Gooi de beentjes maar weer in de lucht. O nee, je gaat buikdansen. Nou, schudden met die handel.:unibrow: Have fun! :wink:

@Miere: wel ja, héél lastig die afstand en soms denk ik: heeft hij het nou echt druk of zegt hij het gewoon ? Maar hij heeft me al 1000 keer gezegd dat hij anders zijn gsm niet zou aanlaten… En gewoon, als het moet vlug gaan aan de telefoon vind ik het altijd raar … Kan niet zeggen wat ik wilde zeggen en moet ik weer tot morgenavond wachten…
Maar versta het ook wel langs zijn kant hoor: nieuwe job, veel nieuwe spullen die toekomen, prijzen moeten erop geplakt, in computer worden gezet… … …

@Miere: véél plezier !

Ja he MK116! Net als dat er ook 2 tegelijk zeiden: nu de foto’s nog. Ik dacht dat dus ook!

Ik hoop trouwens wel, dat we vanavond nog wat van Linda1980 vernemen.

Ja Roanna, ik hoop ook dat we snel iets horen.
Ik heb er niet zo’n goed gevoel over, maar ik hoop dat ik ernaast zit.

Hallo allemaal,
Het gaat weer snel hier, maar goed.
@Dia: Ja dat is balen, zeker omdat je het zonaar je zin hebt.
Maar hopelijk vind je net zo leuke baan en collega’s als nu.

@ Toos: is de vakantie alweer bekent bij jullie, kan er helaas niet omheen.
Voor mij is het nog afwachten hoop dat ik in april er 8 dagen heen kan.
En ben er zowat uit wat september betreft, denk dat ik niet ga dan.
Maar het kan nog veranderen natuurlijk.

@ Mierre: Veel plezier!!!

Groetjes en nog een fijne avond JAc

Kunnen we zo geen WW probleemoploshoekje starten ? Nieuw Topic ?
Kan je terecht met alle vragen over WW bv. waarom het fotoboek nu plots weg is. Is de bedoeling dat vragen snel kunnen worden verholpen…

:delete: ? of :dope: ?