Turkish Teatime deel 14!!!

Ben vanavond naar het ziekenhuis geweest, gaat iets beter vannacht en vandaag hebben ze diverse onderzoeken gedaan, er is bloed vanuit een ander tussen de hersenen gekomen, ze had vanavond weer een goede kleur op het gezicht dat heb ik de laatste weken echt gemist, ze praat vrij onduidelijk, was goed bij/wakker, wil uit bed (dit mag ze niet), ze moet absolute rust houden, na bezoektijd wordt ze ook vastgehouden in bed, het is nu afwachten hoe het de komende dagen gaat, of ze het zo laten of opereren (afhankelijk v kans op herstel) s nog niet duidelijk. Wss hebben ze eind vd week een gesprek met iemand daar. Houd jullie op de hoogte, bedankt voor alle lieve berichtjes

@Linda: Sterkte lieverd ! Zal je wel nodig hebben nu ! Ik hoop dat alles weer beter komt met haar.

hey meiden…ben net terug vabn trainen…bah is niks in de weer.

@sev…meid stoppen met piekeren hoor!! hij zak waarschijnlijk langedagen maken idd veel te doen hebben :wink: morgen kan je weer bellen

@cyn…veel succes morgen bij de dokter.

@marion…een buurvouw zonder cappucino?? dat kan natuurlijk niet…VERHUIZEN

@beps…hmm, wou op je reageren…maar ben 't vergeten…sorry (K)(K)

@dia…wat een rot nieuws!! hoop dat je snel een oplossing vind!!

@mierre…waarschijnlijk nog lkkr aan t dansen…lijkt me ook zo leuk!!

@fransijn…succes met de raporten!! gaat istanbul nou door?

ik denk dat ik ook vroeg naar bed ga…nog ff met mams kletsen en dan lkkr slapen…tot morgen allemaal…

xx

hoop dat het allemaal weer goed komt linda…we leven met je mee!!

@Mar
Wiebel ze en veel plezier!!!

@Linda
Eindelijk weer wat nieuws van je! Gelukkig dat het iets beter gaat dan gisteravond. Ook positief toch dat ze goed bij is en een wat betere kleur heeft. Je hoort wel vaak dat na verloop van tijd de spraak ook weer wat terug komt dus hopelijk is dat bij je oma ook het geval. Blijft toch even afwachten wat ze gaan doen en hoe alles zich verder gaat ontwikkelen. Duimen hier met z’n allen voor jullie en hou je taai he meis!!

Hoi Linda.

Wat fijn dat je ons even op de hoogte houdt. Gelukkig dat het al ietsje beter met je oma gaat. Hopenlijk kunnen ze de oorzaak vinden en is nog wat aan te doen. In ieder geval, ook nu weer veel sterkte gewenst.

Hoop t ook, het is allemaal nog heel onduidelijk hoe het af zal lopen,doen ze wel of niet wat, komt de spraak weer beter terug, haalt ze het wel of niet, jullie horen het wel

@Linda: Zal aan jullie denken!! Hoop dat het allemaal goed komt. Sterkte de komende week, dat blijft spannend!

@Marion:Ohhhhh Nescafe Cappu!!! Das het enige wat ik mis nu de Se***o niet meer op het aanrecht staat…geloof dat hij van zolder in het keukenkastje moet, alleen daarvoor… OHHHH!!

Iedereen een fijne werkdag…en bedenk, als de middag begint is de week doormidden, dan zijn we straks weer over de helft!!
OP NAAR HET WEEKEND!!!

Sterkte Linda, goed dat je gisteren naar het ziekenhuis bent geweest en gelukkig maar dat haar kleur weer beter was. Spannende week voor jullie! Leef met jullie mee.

@cyn
Succes bij de huisarts.

Goede morgen allen!!!

@Cyn
SUCCES BIJ DE DOKTER VANDAAG!!!

goeiemorgen,

Linda, veel sterkte met je oma. Hoop dat t snel weer beter gaat.
Cyn, succes bij de dokter vandaag. Komt vast allemaal weer goed meis.
Voor de rest iedereen weer een mooie werkdag, vrije dag, gewone saaie woensdag, of vul zelf maar in dag toegewenst!
Ik moet vanmiddag om 3 uur weer gaan werken, dan 2 dagen vrij en dan het weekend weer werken. En zaterdag heb ik het genoegen om met de clienten van mijn werk naar de intocht van Sinterklaas te gaan hier in het dorp…verheug me er al op (maar niet heus)! Zie ze maar eens bij elkaar te houden tussen alle joelende kinders! Nou ja, ik zal het wel weer overleven haha.

Nog snel een bak koffie, optutten en dan op naar de school. Ga met een stel ouders de sinterklaascadeautjes inpakken. Zal me weer een gekakel worden denk ik.
Trouwens Beps, ze hebben daar ook lekker cappucino van N*****E :wink: .

@Marion
Daarom wilde je natuurlijk wel helpen met het inpakken :smiley:

Goedemorgen allemaal!!

@Linda: blij ff wat van je gehoord te hebben!

@Cyn: sterkte vandaag bij de dokter!

Rest weet ik ff niet meer…

Vandaag vrij tot half twee en dan vier uurtjes werken. Dus nu ff lekker rustig aan :nod:

Je hebt hem door :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Nee serieus, is een van de weinige keren dat je als ouder iets voor de school kan doen dus dan ben ik graag van de partij. Bij andere scholen kan je als ouder mee gaan lezen of handwerken maar dat kan op deze school niet.

En cadeautjes inpakken is best een leuk klusje toch.
Gelooft J. nog in sinterklaas?

Goedemorgen allemaal,
@linda: Sterkte de komende tijd.

@ marion: succes met inpakken, veel plezier met de gekakel en geniet van de koffie.

@crazymar: succes een zaterdag.

Ik moet nog 2 daagjes werken van 15 uur tot half 12 maar dan heb ik eerlijk vakantie!!!
Dus dat wordt uitslapen en verder niets doen.
Gewoon een lekker rustig weekje.

Groet jac

dag dames, hoe is het met jullie?

ik heb het weer eens druk.
De tentamens komen eraan over 4 weken en ik moet nog beginnen met leren (en aangezien ik ontzettend achterloop) … :slight_smile: is het meer :frowning:
Momenteel ben ik ook nog ziek aan het worden volgens mij… ik voel me in elk geval niet heel lekker, dus ik ga ook maar niet naar college…
ik heb net de kachel hoog gezet en een pot thee gemaakt en ik ga zo maar even bankhangen… ik heb eigenlijk nergens zin in maar ik ga toch maar een studieboek erbij pakken… dat moet helaas ook gebeuren…

fijne dag iedereen!

@MK116
Ja hij gelooft er nog in. Denk dat dit het laatste jaar zal zijn :disgust: . Jammer want vind het altijd een leuke tijd al wordt hij erg druk, is ook zo spannend he. Houden het wel bewust zo rustig mogelijk, de intocht kijken we alleen op tv en gaan niet het dorp in. Ook niet naar het werk als de sint daar komt, teveel mensen dus teveel indrukken. Merken dat het beter gaat als we die drukte vermijden.

@Jac
Schiet al op dan de vakantie, lekker zeg!!

@Nur
Succes met leren!! Hoop dat je niet ziek gaat worden dan.

Goeie middag meiden !

Ik is terug en heb koppijn !

We hebben vandaag enkele massagetechnieken geleerd. Leuk maar lastig om te doen… Zal niet gaan voor 5 massages na elkaar te doen !

Morgen voor de eerste keer op stage, ben benieuwd hoe het zal gaan al zie ik er niet echt naar uit …

Sorry voor het ego bericht !