Ik weet niet of het jullie al opgevallen was, dat je de foto’s nog wel online kunt zien. Linksboven hier, staat Online Fotoalbums. Als je dan je forumnaam opzoekt, zijn de foto’s weer te zien. Misschien was dat altijd al wel zo hoor, maar het was me nooit opgevallen, omdat je altijd onder je inlognaam kon klikken om foto’s te bekijken.
**Voor zo eet smakelijk en… Sev het beste met je koppijn :eek: en succes morgen op je stage. **
Vanmiddag nog even met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest, eenmaal bij het ziekenhuis kwam mijn tante er ook aan. We zijn wel even naar oma toe geweest, maar ze lag zo lekker te slapen dat we maar weer naar huis zijn gegaan. Ze wil alleen eten als een van ons het geeft. Andere tante was tussen de middag wezen helpen, ze had soep en pap gegeten. Maar afwachten hoe het verder verloopt. Ze is trouwens ook lief als ze slaapt hihi.
Ik kan het niet laten toch nog ff te kijken of er iets gebeurt is voor ik klaar ben met vandaag… is er gewoon niets gebeurt!!! Gaan jullie allemaal in winterslaap ofzo???
En wat is er aan de hand met Cyn en Bloem…de hele dag niet langs geweest??? Strange!!!
Hé hoef vandaag bijna niet bij te lezen, waar is iedereen :paranoid:
Werk voor deze week zit er weer op. Morgenavond nog wel een afscheidsetentje van m’n werk (gelukkig nog niet van mij) en vrijdag misschien een gesprek (had ik nog helemaal niet willen zeggen, maar ach jullie mogen het weten) bij een ander bedrijf.
@Dia: SPANNNNNENNNDDDDD!!! Komt vast allemaal wel goed. Ik heb ook een aantal gesprekken gehad voor dit kwam…en mss ga ik hier ook niet blijven, wat is nog wel zeker tegenwoordig??? Ik ga voor je duimen!!!
Heb van Cyn gehoord, het valt allemaal mee met haar neus, hij hoeft(helaas voor mij :hihi:) niet gebroken te worden. Mss komt ze nog langs maar dan weten jullie het tenminste!!
zo mijn eerste stage week bij T** zit er al weer bijna op. Het is wel weer wennen om dingen te studeren voor de stage, aangezien de andere ritme van afgelopen 8 maanden.Heb ook alweer presentaties gehad over het nieuwe zomerseizoen. En beetje voor beetje is men erg erg druk bezig om de zomergidsen begin december uit te laten brengen. Ik heb al een klein deel op pdf gezien en het ziet er weer leuk uit. Nu de prijs nog.
@ linda hoop dat alles goed gaat met je oma
@ dia alvast succes voor je eventuele gesprek bij het andere bedrijf.
@ sev succes met je stage
zo mijn eerste stage week bij T** zit er al weer bijna op. Het is wel weer wennen om dingen te studeren voor de stage, aangezien een andere ritme gevoel van afgelopen 8 maanden.Heb ook alweer presentaties gehad over het nieuwe zomerseizoen. En beetje voor beetje is men erg erg druk bezig om de zomergidsen begin december uit te laten brengen. Ik heb al een klein deel op pdf gezien en het ziet er weer leuk uit. Nu de prijs nog.
@ linda hoop dat alles goed gaat met je oma
@ dia alvast succes voor je eventuele gesprek bij het andere bedrijf.
@ sev succes met je stage
@Dia: mijn duim werkt ook voor jou !!! Hoop dat het goed verloopt voor je !
@Cyn: als je dit leest: beterschap meid ! En als die neus nog lastig blijft doen kan beps hem er ineens afzetten ook
Zo, mn hoofd blijft pijn doen maar komt gewoon door het eeuwige piekeren van ik. We hadden massage vandaag maar ik wou niet liggen omdat ik juist het vrouwenprobleempje heb en ik het alles behalve leuk vind dat er dan juist iemand aan/tussen/op mn billen gaat masseren. Heb de hele dag zitten denken hoe ik het zou klaarspelen, nou, is me dan uiteindelijk gelukt om geen klant te zijn. Dan is er nog mn stage morgen in een bejaardentehuis… Mss lelijk van me om te zeggen maar ik kan niet zo goed tegen het luchtje die daar hangt, zeker niet smorgens vroeg… Dan hebben we vrijdag op school klantendienst, ben ooooo zo bang om gewoon een teennagel te misknippen of een teen af te knippen hihihihi. En dan is er het examen voor maandag ook !
Verwonderd het iemand dat mn hoofd nu echt wel pijn doet ?
Mij zie je niet veel meer hier denk ik, ga ook niet té laat gaan slapen …
stageplaats is leuk. ik loop stage op de reseveringafdeling en dan de onderdeel zonbestemmingen:).Het is nog wel wennen.over 3 weken wordt het megadruk bij ons. Dit komt door het uitbrengen van de zomergidsen en dat zijn er een heleboel.Veel mensen gaan dan weer boeken;)
Nieuwe woonplaats is wennen, aangezien ik het oosten meer ben gewend.