@Dia: Succes met je gesprek zal voor je duimen. @Sev en Besmile: Succes met jullie stage en besmile in je nieuwe woonplaats. @Cyn: Sterkte met je neus. @Linda: sterkte met je oma, hoop dat ze opknapt. @Beps: Ben je aan het door solliciteren? Is je werk toch niet naar je zin? @Bloem:???.
Zelf eigenlijk nieuws te melden. Vandaag kast uitgezocht en wat dozen ingepakt. Vandaag over een week moet ons nieuwe huis klaar zijn, zal me benieuwen want er moet nog veel gebeuren.
Ga nog wat tv kijken en dan mn bed opzoeken.
Welterusten,sweet dreams
@Toos: Nee ik solliciteer nog niet verder…het werk is nl op zich echt heel leuk, en kan heeeel gaaf zijn…als ik de kans krijg me te laten zien. Maar het wil allemaal niet helemaal gaan zoals moet, en ik voel me een btje een muts daar. Dat ik het niet snap/kan/begrijp…zo voelt het. Ik wacht wel af.
Ik vind het iig wel leuk, en hoop dat het goed gaat
@Dia: Is ook best leuk hoor 40 uur…vind ik. Het is heeel regelmatig en in een paar weken merk je dat je het heel normaal vind. Ik ben oooook heeeeeeeeel blij met mn hulp in huis…hihihihi, dat heb ik wel gezegt nl. 40 uur, dan hulp, zodat de zaterdag en zondag ook echt van mij(en de wasmachine haha) is!!
Nou ik ga nu echt naar bed…dacht er vroeg in te liggen maar helaas.
Welterusten allemaal!!
hey meiden…
sorry maar heb niet echt zin om bij te lezen…
vanmorgen niet uit mn bed te komen!! op t nippertje optijd op stage…daarna slen door naar hasselt nu thuis en weer slapen.
morgen kom ik weer gezellig mee kletsen hoor!! dikke kus…
**@ Bloem: Jij zal wel moe zijn. Meid, meid, wat een verhalen weer!! Volgens mij, heb je vandaag een compleet boek op die andere topic gezet. :king: Waar haal je het vandaan? Schitterend hoor en zo als meerderen hier al zeiden, je moet er wat mee doen. **
Iedereen vroeg naar bed gister??? Last van het feit dat de week doormidden gezaagd was zeker, iederen moeitjes!!!
Nou goed, ik ga zo weer te werk, eerst ff lekker opfrissen, nu hubbie naar zn werk is, mn tas inpakken(hubbie heeft de broodjes al gemaakt voor mij) en dan om 8 uur gaan met die banaan(oh nee 2 appels en een peer :):))
Iedereen een fijne dag, met die bijna voorjaarstemperaturen!!! Hopelijk voor hen die vrij zijn, komt het zonnetje erbij en kunnen jullie een terrasje pakken ofzo
Geniet ervan
Ik ga nu te werk, doeidoei
Thanks dat jullie zo mee leefden!!! Ben gisterochtend naar de dokter geweest, en met mijn neus weet hij ook niet wat er aan de hand is… Hij geeft de temperatuurverschillen maar de schuld… Hij denkt dus dat het een oude breuk is geweest, en dat kan door kou gewoon enorm pijn gaan doen… Breken=geen oplossing… Dus dat was al 1 zorg minder… Wel is mijn neus-slijmvlies zwaar ontstoken, maar dat komt door een allergie… Heb een paar maanden een allergie test gedaan en ik ben dus echt voor NIKS allergies… Dus ik heb maar gezegd dat ik allergies ben voor NL… haha…
Verder heb ik het ook meteen voor mijn hoofdpijn gevraagd… Ook daar wist hij niet echt directe oplossing voor… Moest dus gisterochtend meteen door naar ziekenhuis voor bloedonderzoek… Daar krijg ik dan volgende week de uitslag van… Nou ben benieuwd…
Gistermiddag voelde ik me echt klote… dus ben ik naar de stad gegaan en heb daar geld uit gegeven!! VEEL GELD… Heerlijk!!!
Heb 3 truien gekocht, een zilveren armband en een horloge… Heb even op internet gezocht… En hij ziet er ongeveer zo uit…
Ik heb er alleen geen 3 rondjes in… En mijn glas is op een aparte manier geslepen… Dus daarna voelde ik me weer happy!! Nu werken, zit alleen dus ik zal nog wel langskomen!!
Vrij vandaag dus lekker een beetje uitgeslapen. Bedoeling om zometeen weer een half uur te fietsen maar geen zin :tssk: Vanavond etentje dus misschien toch niet zo’n gek idee om ff te gaan bewegen :so:
Goedemorgen,
Heb net alles weer gelezen, nog 1 dagje en dan heb ik een weekje vakantie!!! Moet enkel tot 23:30 werken, maar goed hoort er helemaal bij.
@ Cyn: mooi horloge!!! En gek he dat als je wat gekocht hebt dat je dan altijd beter voelt.
@ Dia: fijne vrije dag en succes met je gesprek.
@ Sev: die lucht 's morgens vroeg, ik kan daar over mee praten.
Zit nu zelf ook in de zorg maar toen ik voor het eerst stage moest lopen en ook idd die lucht rook dacht ik waar ben ik aan begonnen???
Maar het is helemaal goed gekomen.
Succes vandaag!!!
ik zit nu nog thuis. ik voel me wel ietsjes beter dan gisteren.
Zo meteen weer richting leiden voor een voortgangsgesprek :o en daarna weer richting huis, verder leren!
Vriendlief is ook aan de studie. (cursus voor zijn werk … 8 boeken van ruim 1000 pag. binnen 1 jaar :o ) Ik vond hem wel schattig gisteren, hij loopt altijd te zeuren dat ik loop te zeuren als de tv aanstaat terwijl ik moet leren… draaide hij zich gister om en zei hij "ik begrijp nu wat je bedoelt met dat je last van de tv hebt… kan hij wat zachten "wat een schatje… dus hij zit nu sinds gisteren heel enthousiast te leren … eerst op de bank, dus ik zeg… ga nou aan tafel zitten, zo krijg je kramp… maar nee hoor… en 10 minuten later staat hij op en loopt naar de tafel terwijl hij moppert dat hij het haat als ik gelijk heb mannen…
@cyn…sciet dus niet echt op met je neus.!! laat je ons weten wat de uitslag van de bloedtest is?
wel een super mooi horloge…tis idd heerlijk om soms eens veel geld uit te geven!!
@dia…veel plezier met het etentje vanavond…is er iemand jarig?
@nur…gelukkig dat je je al een beetje beter voelt…
Goede morgen!!!
Het werk zit erop en ik ben vrij vandaag. Hub is naar de studieclub dus heb het huis alleen. Lekker een dagje voor mezelf. Ben er nog niet uit wat ik ga doen. Of lekker rondlummelen of de logeerkamer opruimen. Nu hub niet in de buurt is kan ik de spullen die niet meer gebruikt worden de container in smijten. Hij wil altijd alles bewaren dus normaal gesproken haal ik de container niet eens. Eerst maar eens lekker genieten van een bakkie en dan kijken we verder.
Gisteren trouwens nog telefoon gehad van de GGZ. Nog even gal kunnen spuwen en heb precies gezegd wat ik van hun manier van werken vond, geen stijl dus. Het ene smoesje na het andere maar na na lang praten kon hij mijn standpunt begrijpen. Al verandert dat niets aan de situatie. Het enige wat hij kon doen was een aantekening maken. OK dan, doe maar wat je niet laten kan, weet in ieder geval wat me te doen staat. Heb telefonisch contact gehad met de huisarts omdat ik over wil stappen naar de kinderpsyciater van het Radboudziekenhuis, hij staat hierin volledig achter ons. Daar is helaas ook een wachttijd van 5-6 maanden. De huisarts gaat nu kijken voor eventuele andere opties en hoor daar a.s. dinsdag meer van. Ben erg benieuwd dus.
@Cyn
Geen pretje ontstoken slijmvliezen en een allergie maar een gebroken neus lijkt me ook niet alles .
Wel fijn dat je je door het shoppen weer iets beter voelde! Mooi horloge trouwens.
@Nur
Wat kunnen ze lekker eigenwijs zijn he, die mannen