jij ook hoor cyn!!
@marion…geniet van je vrije dag!!
xx
jij ook hoor cyn!!
@marion…geniet van je vrije dag!!
xx
Hij is super. Mooi horloge!!!
Je kijkt nu zeker de hele dag naar je horloge in plaats van de klok hahaha;)
Thanks… haha nou ik heb een truitje aan met strakke mouwen…dus mijn horloge zit verstopt onder mijn mouw… Dus ik kijk naar de klok…
x
Goeie middag allemaal !
@Cyn: super horloge meis ! Prachtig !
Sev is terug van stage !
We hebben met twee aan 1 persoon moeten werken dus elk een voet en mn eerste persoon die ik en mn vriendin hadden, was goed ! De tweede persoon, weet ik zelf niet, maar volgens mij hebben ze die man zijn voeten in geen 3 weken meer gewassen ! Stinken en vuil ! Is dat een verpleegster haar werk ? Nou ja, in ieder geval is hij weer schoon en kan hij er weer voor een tijdje tegen. Die man was zoooo dankbaar ! Is nog het leukste van de hele job als ik die oudjes kan gelukkig maken met zoiets !
Nou, in ieder geval ben ik van kop tot teen gedoucht, andere kleren aan en mn zinnen verzetten want die geur blijft gewoon in mn neus !
x
@sev: haha ja dat zijn de mindere kanten aan het werk, maar als die man zo blij was dan weet je wel waar voor je het doet! je hebt tenminste eer aan je werk ![]()
Haha gadver sev… Ik ben meteen misselijk van die “geur” zoals je dat verteld… Lekker weer!!!
Pff… Askim is weer eens beltegoed-loos denk ik… Wordt er gek van… Zondag in de trein met Beps kreeg ik een smsje dat hij weer beltegoed had… Maar nu belt/smst hij al niet meer… Soms kan ik daar zoooo van balen! Zoals nu… ![]()
Ach nog maar een “paar” maanden!!!
x
@Cyn: wil je nog een verdere beschrijving van de geur ? ![]()
Nou, je askim zal echt wel geen beltegoed meer hebben ! En helaas zijn het in turkije allemaal zo een freaks dat ze binnen de paar dagen zonder beltegoed zitten ! hihi
Soms wordt ik echt boos op hem… Dan stuurt hij 10 smsjes per dag… Dan denk ik stuur er dan 1 of 2 per dag… Dan is het veel leuker… Nu krijg ik 3 dagen lang 10 smsjes per dag en dan een week ofzo weer niet… Stuur dan gewoon minder!!!
Maar goed ga dat maar eens uitleggen!!!
Meiden ik heb honger… maar ik kan niet weg… zit alleen he!! Zou zo graag een kroket gaan halen… Of een ham-kaassouffle ofzo!!
x
@Cyn: hahaha ja idd ! Gelijk heb je ! Dat hebben mn askim en ik ook afgesproken. 1 sms per dag om te weten of alles in orde is en zo en het nodige erin te zetten wat je wil. Ofwel bellen we 1 x per dag ofwel komt hij op msn. Want in het begin was het ook net zoals bij jou en vonden we dan beter van iedere dag één, zorgt voor minder stress !
Hoi allemaal, even een berichtje vanaf werk, heb het niet zo druk nu.
Ik had al wat vooruit gewerkt omdat de manager zou komen voor een gesprek, maar die was met 20 min. al weer weg, ben nu dus eigenlijk al een klaar, maar moet tot 16.30 blijven.
@Cyn, Mooi horloge!! En Kaassofflé?? Kroket?? Wat hadden we zondag nou afgesproken??
En askim, ja, zo zijn alle turken!!
@ Bloemmie, hebbie 't druk? Mis je!!
@ Beps ook druk zeker…
@ Marion, lekker zo’n lummel dag, en goed dat je je gal gespuwd hebt bij de GGD!
@ Sev:puke:
Maar wel dankbaar werk!
@ Filiz, Dia, en alle anderen, ik weet het ff niet meer, lav-joe-ol!!
Zo, als deze dag om is nog 1 dagje en dan weer weekend. Druk, dit x, vrijdagavond een feest van een vereniging waar mijn hubbert jarenlang lid van is geweest, 25 jarig bestaan.
*En Zaterdag gaat hij met een vriendin naar Feyenoord-AZ in de kuip, en sorry Cyn, hij is voor de ‘verkeerde’ zeg maar. En zaterdagavond stappen natuurlijk, da’s vaste prik tegenwoordig. *
En dan zondag ‘even’ naar Terneuzen, op visite bij onze eigen Turk. Ze gaan trouwens weer een ander Turks restaurant openen, in Hellevoetsluis, woont daar toevallig iemand in de buurt?
Nou, 'k ga maar kijken of ik nog wat nuttigs kan doen, doehoeiXXXX
@Mar
Lekker toch, even illegaal op de thee!! Moet zo af en toe ook kunnen als al het werk gedaan is!
Ziet er idd goed vol uit dat weekend van je :king: !
@ cyn: Zou er ook echt een moord voor doen…heeeerrlijk! maar ja via sonja niet goed ![]()
@bloemmie: Je bent zo stil…ben je aan het denken over je verhaal
Dan vergeef ik het je,.ahaha!
@de rest: over 17 dagen zie ik me askim weeeeeerrr! lekker ego, sorry!
@ de werkers: Werk ze nog vandaag, niet zo lang meer en dan lekker avond
@ de lamballen: geniet nog even van je vrije dag, is zo weer voorbij!
@Cyn: supermooi horloge!!
@Sev: he getsie wat een verhaal ![]()
@Bregje: ow lekker nog maar 17 dagen aftellen dus! Hopenlijk gaan de dagen een beetje snel voor je.
@Mar: je weekend klinkt gezellig! Iets om naar uit te zien!!
En idd Turken en beltegoed :paranoid:
Nou het uitzenburo belde net, het bedrijf heeft de vacature ingetrokken. Lekker is dat! Had me al helemaal voorbereid en ingelezen. Nou ja het is niet anders. Op naar het volgende denk ik dan maar!
Maar vanavond eerst lekker eten. Heb zonet de menukaart bekeken en het ziet er exotisch uit, ben benieuwd!!
Allemaal een fijne avond en tot snel!
DIKKE KUS!!!
@Miere, schat… ik ben voor beide niet
Ben een AJACIED:redface:
Ga zo naar huis!!!
Spreek jullie morgen!!
x
@ Dia: Oh wat jammer en vervelend dan voor je. Nouja, inderdaad maar weer even verder kijken dan. In ieder geval veel plezier :king: vanavond en eetze.
Ik ga zo even naar een schoonzus van me om haar te helpen, het haar te verven. Morgenavond met een ander familielid mee naar een personeelsfeestje met Nederlandse artiesten en zaterdagavond weer swingen op de Indische avond. Zondag weer een verjaardag, dus ook druk zat dit weekend.
@ Cyn: Inderdaad, wat een gaaf horloge zeg! ![]()
Nou dames, allen nog een fijne avond verder. Groetjes.
@Dia
Rustig rondkijken … jou ideale baan komt vanzelf! Geniet vanavond en eet smakelijk!
@Roanna
Ook jij hebt een druk weekend voor de boeg! Houdt bij ons ook niet op. Zaterdagmorgen voetballen en 's middags moet de kleine afzwemmen voor zijn brevet van de reddingsbrigade. 's Avonds hebben we bruiloft van mijn vriendin. De stiekemerd is van de zomer getrouwd in Las Vegas en geeft nu het feest. Zondagmiddag moeten we naar mijn schoonouders, de kinderen krijgen dan de sinterklaascadeautjes. Dus hoeven ons ook nog niet te vervelen.
Zo meiden is ikke weer…
Net lekker SAS gegeten in het dorp(PATAT/Fricandelletje/kaassoufle/friet-ei HMMMM) mn brilletje gehaald. Vet helder allemaal!!!
Nou ik weet het niet, zit eigenlijk te wachten tot de puber weer komt chatten. Ben doodmoe…ging vandaag echt goed op het werk. Heb iets gehoord waardoor ik me ook weer beter voel dus ikke ga redelijk op het moment
@Dia: Jouw baantje is ook ergens, maakt niet uit!!! Blijf gaan!!! EET ZE!
Zo nu ff met hubbie kletsen, en dan…SLAPEN!!!
Tot morgen
zooo…
sollicitatie ging goed!!
lachen en kletsen en doen, erg leuk
hoor het snel,. maar zou zeeeeeerrr verbaasd zijn als ze me niet nemen, maar tis altijd afwachten…
wel lastig,w eet niet of ik het doe als ze me willen, tis geen NL contract…problemen met belasting, toeslag, enz enz zie ik al helemaal voor me… geld is ook wel mager en weinig financiele voordelen…nog ff afwachten.
mocht wel een locatie kiezen…dusse…de werkomgeving is dan natuurlijk top ( en nee, heb niet voor Bodrum gekozen…)
afwachten maar
dood en dood moe nu…ga zo slapen, hoofdpijn, warm en chago…
ook geen verhaaltje dus…
afwachten maar
voor iedereen die ik vergeten ben, bedoel er nix mee, vind jullie net zo belangrijk
:dope:
![]()
Zo ben weer terug van het etentje, heb een superleuke avond gehad! Altijd leuk om collega’s ook buiten het werk te zien, heb me rot gelachen :lol: :lol: :lol:
Verder lekker Afrikaans gegeten, bobotie en nog iets maar smaakt heerlijk! Daarna nog een lekkere chcolademousse dus zit nu propvol.
Morgen lekker shoppen met vriend in Arnhem dus spreek jullie daarna weer!
XX