Goedenmorgen allemaal
EINDELIJK!!! Ik heb de hele nacht geslapen…ZALIG!!! Ik was er zo aan toe…
VRIJDAG/VRIJDAG/VRIJDAG!!! Ohhh kan dat lekker zijn zeg, WEEKEND!!!
Ik denk aan jullie allemaal, ben helemaal de weg kwijt vanmorgen, zo lekker geslapen en dan geen verhaaltje van Bloemmie…jammer hoor(maar ik begrijp het wel!!) Ze heeft natuurlijk gister ook weer ideetjes aan gekregen voor haar verhaal!!! IK WACHT AF!!!
good morning
zoals jullie vast al merken, ietsje minder hier geweest, nou ja, nog net zoveel geweest, maar minder gepost…probeer iets meer afstand te creeeren, het word me af en toe een beetje teveel…
net tarkan op de Box…zucht…zwijmel…zucht
wisten jullie dat het nog asociaal mooi weer is in Turkije?? Bodrum zonnig en 23 graden, Antalya en Alanya ook zonnig en zelfs 25 graden…
zucht…zwijmel…zucht…
ok, werken, nog 14 uur en dan een dagje vrij…
omdat ik gisteren die sollicitatie had, had ik wel vrij, maar moet dus nu zaterdag werken…zucht…zucht…
allemaal een fijne dag en tot later
ik lees wel lekker mee met jullie hoor, dus ga lekker gezelli door…!
Big KIZZZZZZZZzzzzzzz
Nouuuuuuuuu vandaag heb ik mn tante mee naar de klas om haar voetjes te doen, zàààààààààlig te weten dat zij propere voeten heeft, ze niet zullen ruiken enz… Ben helemaal op mn gemak en een héél klein beetje nerveus hihihi. Heb nog steeds niet veel kunnen eten, komt mn dieet ten goede
Ik moet vandaag maar een half dagje, vanmiddag lekker vrij!!!
Ga mijn moeder helpen met de voorbereidingen van het ‘diner’ van vanavond. We gaan met 12 ooms, tantes, neven en nichtjes eten en daarna spelletjes doen. Is altijd een hele gezellige avond, dus ik heb er zin in!!!
Good morning!!!
Zo meteen naar kantoor maar eerst ff bijlezen, moet de dag wel goed beginnen he!
@Beps
Heerlijk he die frieten!! Wij hadden ze ook maar met shoarma en sla.
@Bloem
Ben benieuwd of je aangenomen wordt! Wel een nadeel dat het geen nederlands contract is. Maar als daar een mooie locatie tegenover staat … gaat een moeilijke keuze worden denk ik!
@Dia
Lijkt me ook wel lekker Afrikaans. Maar denk dat we daarvoor een eindje weg moeten. Zitten hier alleen een Grieks en gelukkig sinds kort een Turks restaurant in de buurt.
@MK116
Succes met de voorbereidingen en een hele fijne avond. Klinkt in ieder geval heel gezellig.
@Sev
Wat een zaligheid na de vieze voeten van gisteren. Hopelijk krijgt je tante geen acute aanval van zweetvoeten
@marion…mijn dag begint idd ook meestal met ww…fijn de tijd om op te starten:retard:
@mk…lekker zo een middag vrij…en veel succes met de voorbereidingnen van het diner…wat gaan jullie maken?
@sev…succes met de voeten van tante…!! in een goede bui vandaag?
@beppie…gelukkig dat je een nacht heerlijk geslapen hebt;)
om 1 uur werken…tot 8. niet veel zin. zou eigelijk ook morgen moeten, maar dat gaat niet door omdat er maar 2 kinderen zijn. en is dan een beetje overbodig om er met 2 leiding te staan natuurlijk. dus morgen lkkr vrij :D:D
Hééééééééj ik ben al terug !
De voeten zijn super gegaan ! Ik had een goede beoordeling van de juf ! En het stond dus op punten ! Helaas mogen we die niet weten …
Ben zooooooo blij en zoooooooo moe :drugged:
@Filiz: komt omdat, moest het slecht zijn, en we zouden het al weten, dat er dan mss veel mensen zouden stoppen omdat ze denken dat ze het echt niet zouden kunnen en dan verliest de school haar subsidies …
Merhaba allemaal,
Bijna weekend voor de meeste van jullie! Lekker hoor. Voor mij is het natuurlijk ook wel weekend, alleen moet ik wel werken, maar dat hoort er nou eenmaal bij als je in de zorgsector werkt.
Dia, hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Arnhem. Sinds mijn zoon er woont ben ik er al een keer of 15 geweest en vindt het een hele leuke stad om te shoppen. Dus combineer ik een bezoek aan mijn zoon altijd toch wel even met door de stad lopen!
Beppie: weekend…!!! ga er lekker van genieten hoor, voor je t weet is het alweer maandag!
Bloem, kan me voorstellen dat je ff rustig aan doet met alles. Fijn dat je sollicitatie zo goed is verlopen. Nog een paar maanden volhouden en dan op naar Turkije.
Sev, je hebt wel genoeg voeten gezien voorlopig denk ik, maar wel leuk voor je dat het goed is gegaan!
Voor de rest vat ik het even samen hoor, ik vind jullie allemaal erg lief, heus waar, maar tis geen doen om iedereen apart te benoemen…
Prettig weekend allemaal, morgen schoen zetten natuurlijk, dus wel braaf zijn hoor anders komt er niks in!
Pfff weer thuis en zere voeten van het vele lopen (dus Sev kom maar op met die massage :so: ) maar het was een erg leuke dag! Heb me aardig ingehouden en alleen een leuk topje en broek gekocht. Vriend is wel helemaal losgegaan en heeft zelfs een roze trui gekocht (ben dol op donkere mannen met roze :wub: :wub: )
@Sev: en hoe vond je tante het om met je meegegaan, lekker vertroeteld?
@MK: een heel fijne avond en veel plezier met de familie!!
@Marion: had ook nog nooit Afrikaans gegeten, maar is echt een aanrader! Het klinkt soms wel een beetje raar maar is vervolgens erg lekker!!
@Jac: geniet maar van je vakantie! Hoelang ben je vrij?
@Mar: Arnhem is leuk!! Elke keer als we er zijn (niet vaak trouwens) vind ik het een superstad! Ben je weleens bij loungecafe Roses geweest, is zó leuk (en lekker eten)
*Hallo allemaal, * Zo, weekend!!! Vanmiddag sollicitatiegesprek gehad (intern) en ging ook wel goed, geloof ik. Ik mag er even over nadenken, maar heb a.s. dinsdag nog een gesprek voor een andere functie. Misschien kan ik straks wel kiezen waar ik wil werken, haha. Dit van vandaag was in Amsterdam, die van dinsdag is in den Haag. Maar deze van vandaag heeft één nadeel, ik kan/mag er niet met de auto heen, moet met OV. En dat is niet zo simpel vanuit dit lieflijke dorpje aan de duinen. Even uitzoeken hoe het het beste gaat. Zie volgende week wel weer verder. Vanavond feestje, en morgen lekker stappen. En zondag dus naar m’n/ons vriendje in Terneuzen, Gezelli!!
** @ Jac, geniet van je vakabtie! Ga je nog wat leuks doen? @ Crazymens, ik kom morgen een bakkie doen, hoor! @ Sev, heb je nu nog niet ff genoeg voeten gezien? Ik zou eens overschakelen op handen of zo!
*@ Beps, lig je er al weer in ofzo? * @ En Cynnie? @ Dia, ook succces met het vinden van een andere baan
** Verder allemaal, lekker weekend, en werkze nog voor wie nog moet!
@Mierre: Hoop dat het word wat je zoekt!! En dat ze begrijpen dat je gewoon met je autootje moet om reistijd te besparen!!! En nee ik lig er niet in, zit lekker met hubbie aan de koffie en een filmpje te kijken
@lle anderen: Geniet van je weekend(of als je nog moet werken, sterkte dan maar) wij moeten morgen mn ouders gaan helpen en dan moet hubbie weer werken…ik ben niet blij!!