Turkish Teatime deel 14!!!

@Filiz
Lekker zeg een extra dag vrij!

@Sev
Goed gedaan! Zit het voetenwerk er nu op of moet je nog vaker?

@Marjan
Zal mijn best doen om lief te zijn want wil ook wat in de schoen natuurlijk :teeth:

@Dia
Geloof dat het DE dag is voor de man vandaag. Die van mij heeft ook flink geïnvesteerd. Een broek, truien, blousen en shirts. Moest ik per se mee om te keuren en dan luistert hij niet eens, kiest hij me toch de lelijkste blouse die in de winkel hangt. Maar ja, hij moet het aan (ga er gewoon niet langs lopen als hij die aan doet) :stuck_out_tongue: .

Zou net iets voor mij zijn dan dat Afrikaans eten, moet altijd alles proberen. Zolang ze maar niet met torren of zo aan komen zetten vind ik alles best.

@Mar
Je hebt gelukkig de tijd om over de baan na te denken. Wie weet wat ze je dinsdag te bieden hebben. Maar eerst lekker genieten van je weekend.

@crazymar…idd sinterklaas…maar we zijn toch allemaal braaf:smirk: de goede man komt vast bij ons allemaal langs :wink:

@dia…super dat je zo een leuke dag hebt gehad!! en goed dat je je in hebt kunnen houden!!

@mierre…ja dadelijkheb je de banen voor het uitzoeken!! zou super zijn. wel een beetje raar dat je met 't openbaarvervoer moet…maar komt ook wel weer een oplossing voor

@beppie…waarmee moet je je ouders gaan helpen?

@marion…ben idd erg blij met mn extra vrije dagje :smiley:

vandaag tot 8 gewertkt…daarna meteen door gegaan naar 't cafe in 't dorp. was weer erg gezellig…nu lekker slapen.
morgen dvd avondje bij mij thuis:slywink:

iedereen een fijn weekend…dikke kus

@Filiz: Mn vader(76) Vond verleden weekend ineens dat het tijd werd om de woonkamer te witten…en dat lukte hem gewoon weg niet meer. Hij is te oud geworden om dat zelf te doen. Hij belde dus of wij iemand wisten die dat kon voor hem(tegen betaling uiteraard!!) jaja, als goed kind laat je je ouders iemand betalen voor een klus die je hubbie in 1-2 uurtjes geklaard heeft…NEE, dus wij gaan weer braaf naar Amsterdam toe om hen te helpen. Ikke lekker met moeders weg(shoppen!! wil wel ff naar Amstelveen, daar hebben ze van die HEERLIJKE bonbons, Martinezz!!) en hubbie met Paps klussen…

@Beps
Wat was je al weer vroeg wakker!!!
Witten is idd geen klus meer voor je vader om te doen. Gelukkig is hub in de buurt, die heeft de klus zo voor hem geklaard, wat is het toch een lieverd he. Veel plezier met je moeder in Amstelveen. En geniet van de heerlijk bonbons :smiley: !

@iedereen! goedemorgen!!!

@bep: gezellig toch, lekker naar je ouders! en bonbons mmmmm alles eerlijk delen he!

@mierre: een voordeel met het ov is dat je nog even lekker verder kunt slapen in de trein of bus…:thumbsup:

@filiz: Meteen door naar de kroeg,dat is nog eens weekend vieren, dat ga ik vanavond maar eens doen! morgen lekker vrij!

@ marion: pff jij was vroeg wakker vanmorgen en dat op een zaterdag!:wink:

Iedereen fijn weekend, ik werk nog even tot vijf, en dan weekend! dan nog drie dagen werken volgende week en dan vakantie! 3 december naar me askim, en daarna met een frisse start beginnen aan mijn nieuwe baan :dope:

Ze vond het héérlijk en ik mag ze altijd doen vanaf nu, tegen betaling zelfs ! :smiley:

De handen zijn op maandag (manicure), lichaams-en gelaatsmassage op woensdag en donderdagochtend en vrijdagochtend pedicure :wink:

Het voetenwerk gaat door gedurende mn tweejarige opleiding, dus dit was nog maar het begin :wink:

@Beps: je kan dus toch nog lief zijn ! hihihii ! Neen kiz, vind het super dat je dat wil gaan doen voor je vader !

@Bregje: niet zo lang meer vooraleer je naar je askim gaat !

Ik heb een vrije dag ! Heb maandag examen en op zaterdag is het soms zo kalm dat ik er ook soms meer sta te staan dan te werken en dan kan ik evengoed wat meer van mn nachtrust hebben en leren voor mn examen voor maandag ! Vanavond naar de cinema :smiley:

@Bregje
Jij was er anders ook als de kippen bij vanmorgen :wink: . Werk ze vandaag :o, nog even en je mag naar Turkije hoor.

@Sev
Je zal dus nog heel wat vieze voeten te verwerken krijgen … :smiley: :stuck_out_tongue:
Veel plezier vanavond in de bios. Wat voor film ga je kijken?

Goedemorgen allemaal!!!

En het is alweer zaterdag! Zometeen eerst eens boodschappen doen :disgust:
Vanavond naar vrienden en verder het hele weekend nog niets bijzonders gepland. We zien wel.

Allemaal een fijn weekend en tot snel!

X

@Dia
Jij ook een heel fijn weekend!!

@Marion: The Perfume of zoiets, het boek bestaat er al van…

Over 6 Dagen Zit Ik Misschien Al In Turkije

Ik Laat Mn Vriend Kiezen November Of December
Ik W8 Op Een Smsje Van Hem :slight_smile:

Goeiemorugge allemaal,
Lekker geslapen!
Feestje was leuk, beetje oubollig, met een hoog spanje en skihut gehalte.
Maar mijn ventje heeft echt genoten van alle mensen die hij jarenlang niet gezien had, en dat vind erg leuk voor hem. Ik kende er trouwens niemand van, dat was allemaal van voor mijn tijd. (wij zijn nu zo’n jaar of 10 samen).
Maar goed, vandaag ff klussen in huis, boodschapjes doen, bakkie bij m’n vriendinnetje (Ja Mar, ik kom er zo an!), hubs naar Feyenoord-AZ vanavond, en daarna nog stappen. En dan morgen naar ons Turkse vriendje, lekker hoor!
@ Turkije-Fan, lekker vooruitzicht, hoop voor je dat je zo snel mogelijk kan gaan! Alhoewel, als het dec. wordt heb je het nog tegoed!
@ Bregje, ja dat is wel zo, van dat slapen in trein of bus, maar ik moet wel bijna een uur eerder weg!
Ga nog ff kijken of een combi van auto/trein mogelijk is.
En ik kan niet met de auto omdat daar simpelweg geen parkeerplekken zijn, en die in de parkeergarage kosten 10.000 euries per jaar, voor het bedrijf, dus die hebben er maar een paar, alleen voor klanten.
@ Sev, ik heb oook een paar slechte pootjes, hoor!
En veel plezier in de Bios, 'k ben heel lang niet geweest. Misschien straks die nieuwe James Bond kijken in de Bios, dat vind ik altijd wel leuk.
*@ Beps, winkel ze in Amstelveen, mooi winkelcentrum daar. Het is er mooi weer voor.
@ Filiz, lekker stappennnnnnnnnnn!!!

Verder allemaal, fijn weekend, geniet ervan, doe ik ook!

heb ik dat…
internet ligt er thuis weer uit
wilde net een leuk verhaaltje voor jullie plaatsen
maar wees niet getreurd, kon dus nix anders op de PC doen, dan typen, dus…nu it tie langer
morgen vrij dus helemaal geen internet meer

voor diegene die het nog niet wisten, WW loopt 1,5 uur achter. de tijd waarop je post is dus 1,5 uur later dna bij je postje staat.
4 uur zoveel is dus eigenlijk half zes ofzo…nog vroeg, maar dat zijn we van beppie wel gewend.

nou geen internet meer dus
vandaag aan t werk
ga nog wel posten maar daarna niet meer

allemaal veel plezier en succes dit weekend (en erna)

sms terug gehad dat hij december wil en 3 weken, maar ik mag van mn ouders maar 2 weken :confused:

Goedemorgen allemaal.
**
Gisteravond ook met een schoonzus van me naar een personeelsavond van haar man geweest (hij is zelf op vakantie, nam ze mij dus mee). Was ook wel gezellig. Werd gehouden in een soort van discoteek in Rijssen met erg veel lawaai dus. Wel een mooie lasershow en een optreden van Danny Nicolai. Never van gehoord, zo ook zijn eigen liedjes niet. Verder deed hij veel covers van de topppers enzo. En laat op de avond een optreden van Edsylia Rombley en dat was echt spetterend. :thumbsup: Maar ik heb dat net als Miere, ik ken verder niemand van dat personeel en dan hou je je eigen toch een beetje in.
**
Maar in Januari hebben wij met ons eigen bedrijf en de opdrachtgever (je weet wel, ff A’d*** bellen) dus dat wordt weer ff los gaan.*
**
Vanavond ook weer ff swingen op de Indorockband en komt het weer goed voor dit weekend.
**
Zo te zien heeft iedereen wel wat de doen het weekend. Feesten, plafonds witten, werken en uitgaan. Nu, geniet er allen van en nog een goed weekend verder.
Groetjes

*@ Miere11: Jij natuurlijk heel veel succes bij je sollicitatie gesprekken. Ik hoop dat er wat voor je uitkomt. Anders kom je maar hier op aan hoor. :lol: :lol: Wij kunnen wel een goede leidinggevende gebruiken. :nod: *
**
*@ Bloem: Oh, da’s jammer dan dat je internet eruit ligt. Gelukkig kun je nog even op je werken de verhalen schrijven en je hier even melden. Nou, sterte ermee dan. Heb je wel de tijd om de verhalen alvast te bedenken en uit te werken. Hebben we volgende week weer genoeg te lezen. :wink: *

hahaha
toch nog ff reageren
roanna, weet je dat ik daar ben geboren…hihihi
ben er op mn 4e vandaan verhuisd, dus nooit naar de disco geweest, maar wat een durp is het he? (het is een stad, maar goed, zwarte kousen gemeente… :ninja:)

goede middag peepz…
niet denken dat ik net pas uit bed kom…heb dr al meer dan 2 uur met askim opzitten.

@bepie…jij veel shopplezier dan! en laat de mannen het werk maar doen

@dia…een lkkr lui weekend voor jou!! geniet ervan

@mierre…druk druk druk…veel plezier iig

@roanna…swingze vanavond!!

@bloem…wat vervelend dat internet er nu weer uitligt…maar wij krijgen wel een lkkr lang verhaal!! :smiley:

tot later…xx

en meiden…wat vinden jullie van deze??
als het goed is danst ze ook…toch?

http://pic4.picturetrail.com/VOL734/4950789/10183463/205881698.jpg

nee, shit helaas, nog ff sleutelen
ben echt nuttig bezig, ben me een partij figuurtjes aan t oploaden
heb ik thuis allemaal geen zin/ tijd voor…maar nu…hahaha