Turkish Teatime deel 14!!!

haha tja bloem…je hoeft maar wat te doen he :stuck_out_tongue:

YEAH IK MAG OVER 6 DAGEN KOMEN VAN MN VRIEND :unibrow:
NU “MOETEN” MN OUDERS HET ALLEEN NOG GOEDKEUREN DAT IK WAT SCHOOLDAGEN GA MISSEN :drool:

super…!!

@Turkijefan: da’s goed nieuws!! Nu nog ff goed je best doen om je ouders over te halen! Succes!!

@Roanna: veel plezier bij de Indorockband! Swingze!!

Tijd voor thee nu. Met lekker koekjes :so: Zal ik jullie ook ff inschenken?

XX

Heey meiden!

Sorry weer druk, en weer moe… Weet het ook niet hoor!!! Voel me te verrot!!! Maar goed komt weer goed!!!

@Roanna, ik sprak gisteren je zoon nog even heeeeel snel… Had even terug gekeken en alle boekingen bij zijn werk, zijn door jou zoon gemaakt :lol:

Sorry meiden ik heb niet zo ver terug gelezen!!

SORRRRRRRYYY!!!

X

JAAAA Voor mij met veel lekkere koekjes

Ben net terug, heb met mams geshopt en goed geslaagd…2 broeken 7 shirts en een vestje dus…(erg he!)
Nu zijn de pubers aan het racen… en ikke klets tegen jullie hihihi

Ik lees alles, maar het reageren is een btje verrot zeg maar…
Laf joe allemaal

@Beps: speculaasjes of chocolate chipcookies?? Ben alvast begonnen :teeth:

ik vind net van die chocolaatjes met een hazelnootje erin…heeft de puber meegenomen…en een bakkie koffie…HMMMMM

lekker dia doe mij ook maar…!!

@beppie…ach we kunnen het hebben…tis toch een verrotte dag

xx

Ik vind het zelfs een verrotte kutweek!!! Doe mij maar een mega zak chips, en 2 stukken marsepein!!!

x

daar heb je ook gelijk in cyn…!! mijn week was achteraf ook kut…
maar ach…ik rook er maar op los dan

Tsja ik rook niet he! Dus dat wordt moeilijk!!! Hoop echt dat volgende week weer wat lekkerder gaat!!

Al ben ik wel weer blij met Askim… Hij is wel weer erg lief!!!

x

ach askim…heb m de hele week nauwelijks gesproken.
hij had geen btg…en ik had kut diensten waardoor ik niet kon bellen wanneer hij tijd heeft.

zitten jullie allemaal een beetje en-masse te kletsen zeg

he, diamond, ik heb nu ook allemaal van die dansplaatsjes, maar ik krijg ze zeg maar niet aan het dansen, hoe heb jij hem daar dansend gekregen?? waar?? uitleg voor deze nitwit!

**@ Dia: Is er nog thee? Doe mij ook maar een kopje. Heb je ook appelthee? Koekje hoef ik niet. Mag Bep die van mij wel hebben :teeth: Of Cynthia! :unibrow: **

Oja Cynthia? Ik had hem al verteld, dat als jij een keer zou bellen naar hem, dat jij zou zeggen van, ik ken je moeder van WW. Maar dat heb je waarschijnlijk nu niet gezegd, omdat je hem maar kort gesproken had?

Nou meiden, de tafel is gedekt en de thee/koffie, koekjes, marsepein en chips liggen klaar dus aanvalluh maar!!!

@Bloem: ben dr ook een hele tijd mee aan 't prutsen geweest maar volgens mij had ik het plaatje opgeslagen onder favorieten en toen gekopieerd naar m’n handtekening.

XX

jaaaahaaaa meiden, het is bijna rustig in huis…
MARSEPEIN!!! HMNMMMM

nou goed, ik ga weer, heb nog van die gevulde bokkepootjes, met creme, marsepein EN chocolade, hihihihihihi

*Kom d’raaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn. Lust wel roomboterkoek. :stuck_out_tongue: *
**
Jamaar Bloem en Dia, waar halen jullie die poppetjes vandaan dan? Ik kreeg van de week nog een paar emoticons doorgestuurd van een familielid, maar die zijn lang niet zo leuk.

maar dia
hoe voeg je hem dan toe?? want hij vraagt om een link met http…enz.
ik kan geen bewegende plaatjes opslaan waar ik dat altijd doe…
thuis misschien ff klooien, nu naar huis
dus tot maandag
doei

Hoi Jill. Ik zag net dat je online kwam. Hoe is het toch met je? Druk, druk druk of ben je een beetje ziek? Ik hoop toch van niet hoor!

Groetjes. :wink: