Turkish Teatime deel 14!!!

zo ik heb het nu helemaal gehad met E. Loser. Zo ben weer lekker in het oosten van het land. Is toch wel fijn om even weer thuis te zijn.

Op alanyaforum kun je ook bewegende poppetjes krijgen.

Heb trouwens ook soep met broodjes, is er weer echt weer voor! Dus jullie kunnen ook op de soep komen :dope:

heb geboekt!!
24 november om 04.00 vllieg ik naar Antalya
hoop dat mijn vriend er dan is en dat we meteen naar zn zus kunnen

super voor je

Zo meiden, ik zit weer ff bij jullie, na een best pittig gesprek met de puber…
Hij was lekker zn vriendin op de trein zetten, en toen ging bij mij de foon, de vriendin…hij had weer ruzie gehad thuis…zij maakte zich zorgen…
Ikke een sms dat ik het gevoel had dat er iets niet lekker zat…verzenden…en ik hoorde net de voordeur wie kwam er binnen…de puber!!!

Nou goed, hij gaat zo weer naar huis. En gaat het daar gewoon nog een poosje volhouden zodat hij kan sparen en zn autorijbewijs kan halen enzo. Ik hoop(en bid echt) dat het goed gaat daar, hopen jullie alsjeblieft mee…ik word er bijna moedeloos(maar niet hopeloos, das geweest)van!!

Nou zo wss nog ff racen en dan naar mn mandje…
Zzzooorrry voor zo’n ego-bericht, maar ik moest het ff kwijt dus
Kusss

Goeie avond ! Sev is er ook weer, net terug van de cinema. Het Parfum is waardeloos, weet niet waarom iedereen het een leuke film vind ??? Ok, de film op zich was niet mis, alleen het einde heeft al het mooie van de film kapot gemaakt ! Ah ja … Ik hou het voor bekeken met keuze van de film, voortaan laat ik iemand anders kiezen en ga ik gewoon mee ! Heb altijd die domme gewoonte om de stomste films eruit te pikken…

Hoe haal je die bewegende figuurtjes van internet ? Is er een speciale website voor ?

Wat is het hier rustig geweest vanavond! Hoe geeneens bij te lezen!

Vanavond was gezellig, lekker bijgekletst met vrienden en hebben nou het plan om samen oud en nieuw te gaan vieren in een grote stad. Kan best zijn dat we met de auto richting Parijs gaan waaaaah, lijkt me leuk!!!

Nu duik ik zo lekker m’n bed in dus spreek jullie morgen weer!

X

Zozo Dia.Ook nog wakker? Wij komen net thuis van de Indoavond en het was weer bere gezellig.
**
Dia, wij zijn ook reeds 2 x met oud en nieuw in Parijs geweest. Ik weet niet hoe het in het centrum is, maar waar mijn zoon toendertijd woonde ( een buitenwijk), was echt niks te doen Geen vuurwerk enzo, geen mens op straat. Wel zagen we in de verte het vuurwerk van Disneyland Parijs.
**
Maar zoals ik al zei, misschien in het centrum wordt het wel gevierd. Het is rond die tijd zowiezo wel reuze gezellig in het centrum met al die lichtjes. Wel een leuk idee trouwens om het eens ergens anders te vieren.
**
*Nou weltrusten hoor allemaal . (wie er nog op zijn) :unibrow: *

Heyyyy meiden,ik wil jullie even een gezellige zondag wensen.
Ik voel me al een paar dagen heel slecht en heb voor niks geen puf.
Ik lig zo achter hier en krijg het gewoon niet bijgelezen,sorry daarvoor het is echt niet dat het me niet interesseerd maar het lukt gewoon even niet.

Sorry voor het ego bericht!!!:crybaby:

Goedenmorgen allemaal

Na een hektische dag hopelijk een rustige, heb ik behoefte aan!! Ikke ga zo eerst ff lekker naar de kerk, rust!!! En dan filmpje en niets doen!!! ZALIG!!!
Hoop dat jullie allemaal ook nog goed gaan!!!

Ook hier een rustige zondag. Zo eerst lekker ontbijten en daarna gaat m’n vriend sleutelen aan een auto bij m’n ouders. Morgen zijn we ook lekker allebei nog vrij dus we hebben een superlang weekend samen, heerlijk!!!

Iedereen een fijne zondag en tot later!

X

Goedemorgen allen.
**
Ik heb het ontbijt al op. 2 Droge beschuitjes met een kopje thee. :smirk: Ga zo ff lekker in bad relaxen en dan vanmiddag weer naar een verjaardag, maar daar kunnen wij lekker aanschuiven met eten. Lekker makkelijk dus!
**
*@ Jill: Meid toch! Ik had al zo’n idee. Ik miste je hier al. Wat vervelend nu weer. Nou, ik wens je sterkte en natuurlijk veel beterschap. *
**
@ Bep: Ik ga dan niet na de kerk, maar mijn dag wordt altijd gesloten met een kort gebed en niet alleen in nood, maar eigenlijk altijd. Het geeft mij vaak ook rust!
**
*Alle anderen, een hele fijne zondag nog, wat jullie ook gaan doen. *
Groetjes.
**

O ja Linda. Hoe is het nu met je oma? Zijn er al wat verbeteringen?

Jij ook nog sterkte hoor en beterschap met je oma.

Even wat anders. Ga je nog naar Twente kijken, of hebben ze al gespeeld?

Trouwens, afgelopen vrijdag was ik dus met een familielid naar een personeelsfeestje geweest en die avond werd opgevuld door ook o.a. de popgroep Feeling. Ze komen ook uit Enschede. Het lijkt een beetje als de Abba groep van toen. Een hele goed band met hele gave muziek en dans. Ken je die groep?

*Groetjes :wink: *

@roanna: ben net terug uit ziekenhuis, ze wil alleen eten als iemand vd familie helpt, vandaag heb ik dus geholpen. Zat vandaag in de rolstoel. Is gister 83 geworden. Praten is al beter geworden de afgelopen dagen. Mocht eigenlijkvrijdag al naar huis, maar omdat ze er toen achter kwamen dat ze wss lichte epileptische aanvallen zou hebben, moest ze toch het weekend ook blijven en komende dagen weer kijken. Zicht is op sommige momenten ook weer wat beter. Afwachten hoe het verder gaat lopen.

Ga vandaag niet nr Twente, ze spelen uit tegen Ajax. Heb trouwens van die groep die je noemde nog nooit gehoord.

Groetjes

Middag allemaal!
Even snel voor nu. Ben vreselijk gammel, gisteren bruiloft gehad van mijn vriendin. TE laat naar bed, TE vroeg weer op en tussenin TE veel wakker. En deze zombie moet zo meteen met man en kleine naar mijn schoonouders voor de sinterklaascadeautjes. Nog heel even de bank op dus.

@Beps
Hoop met je mee dat het met de puber goed gaat thuis!!!

goede middag allemaal…!!

gisteravond een gezellige avond bij mij thuis gehad…hebben oude videobanden gekeken van onze verjaardagen enzo…echt zoo gel88!! en ook super dat je na 15 jaar nog steeds vriendinnen bent:biggrin:

@jill…meid…das toch helemaal geen ego bericht…vind het ontzettend kut dat je je zo voelt!! hoop dat snel beter gaat

@sev…wat jammer dat de film zo tegen viel…!! maar ach, volgende keer beter

@beppie…lkkr zo een luie zondag :smiley:

@dia…lijkt me een leuk idee voor met oud en nieuw!!

@roanna…veel plezier op de verjaardag…zeker lkkr makkelijk dat jullie mee kunnen eten;)

@linda…het gaat iig een beetje vooruit…gelukkig! ik hoop dat ze snel naar huis mag, houd ons op de hoogte!!

@marion…oej oej…veel succes met herstellen:wink:

ben net terug van het voetballen…2-2 gemaakt…beter dan verliezen natuurlijk, maar we hadden liever gewonnen natuurlijk…ach ja
dadelijk weer werken…

tot later…xx

Wat een rust hier vandaag!!!

Hopenlijk heeft iedereen een leuke zondag?

X

Ja hoor, begin van de middag nr ziekenhuis geweest, rest van de middag druk aan het poetsen geweest

GOEDENAVOND dAMES.

iK zit ff op de pc bij mijn zoon bij te lezen. Verjaardag gehad en nu ff hier dus.

Gelukkig Linda, gaat het met je oma wat beter. Wat fijn om dat te lezen en dat jij haar ook helpt met eten geven enzo.

Oke dan, de rest lees ik straks thuis wel bij. Moet ff wennen aan dit toetsenbord hoor!

Groetjes

ASKIM is juist ONLINE geweest !!!:dope: