@Linda: hoe was het vanmiddag in het ziekenhuis? Moet ze nog lang blijven?
@Roanna: leuke verjaardag gehad?
@Sev: heerlijk dat askim online was! :wub:
Pff weekend al bijna weer om ![]()
X
@Linda: hoe was het vanmiddag in het ziekenhuis? Moet ze nog lang blijven?
@Roanna: leuke verjaardag gehad?
@Sev: heerlijk dat askim online was! :wub:
Pff weekend al bijna weer om ![]()
X
@diamond: ik heb haar tussen de middag geholpen met het eten, spraak was redelijk goed, was ook goed aanspreekbaar. Vanmiddag was ze erg moe in de war toen mijn ouders en zusje er waren. Wanneer ze nu wel naar huis mag weten we niet zullen ze komende dagen wel weer bekijken.
@Linda: Goed te lezen dat het redelijk gaat…we blijven met je mee duimen en zo!
@Dia: Vanaaf nog weekend, en trouwens…jullie hebben morgen nog vrij toch!
@Roanna: (nog) gefeliciteerd met zoon dan…hoop dat het een lekker dagje was!
@Marion: DUIM DUIM DUIM, vanmorgen niet naar de kerk geweest omdat hij alweer voor me stond, in dikke tranen en boosheid om wat er gebeurt is gister en vooral vanmorgen allemaal bij hem thuis… :crybaby: Ik ben weer eens kapot om wat daar allemaal gebeurt en het aangezicht van zo’n heerlijke kerel die daar helemaal stuk zit:crybaby: …Duzzz DUIM DUIM DUIM vooral dat het nog niet te laat is!!!:tear: :tear:
Weekend om, en niet zoals ik gehoopt had. Het enige wat gelukt is is kleding kopen!
Ik ga er deze week weer voor:retard:
:tear:
Oh Bep, wat een toestanden dan weer. Je hebt inderdaad dan geen goed weekend gehad. :crybaby: Maarja, jij doet je best, maar ik kan me voorstellen dat hij, maar ook jullie hier wanhopig van worden. Tuurlijk duim ik ook voor jullie, dat het toch eens goed mag komen. Sterkte en alle wijsheid gewenst.
**
By the way, mijn zoon was niet jarig, maar wij waren op de terugweg van een verjaardag, even bij mijn zoon en vrouw op de thee gegaan. Omdat hun toch sport gingen kijken, mocht ik even op hun pc. Zodoende kwam ik zo tussendoor ff hiero.
**
@Dia: Ja hoor. Een gezellige verjaardag gehad en we hebben weer heerlijk Indisch gegeten. Inderdaad, het weekend al weer bijna om. Wat gaat de tijd toch snel.
**
*Groetjes
*
@Roanna: Sorry:redface: denk ik eens lief te doen!! Maar goed, thanks voor je hart onder de riem… We komen er wel:thumbsup: :nod: kusss
*Oh maar Bep, je bent ook wel lief. Misschien wel veel te lief! :lol:
*
**
**Helemaal mee eens **
Beps is lief!!!
Bep is lief!!!
idd…beps is lief!!
slaap lekker allemaal…xx
@filiz: weltrusten
*Zo Bep, hoor je het ook nog eens van een ander.
:unibrow: *
**
*Weltrusten allemaal en voor zo slaap lekker en morgen gezond weer op, voor zover dat mogelijk is.
*
**
*@ Jill: Heel veel beterschap meid! *
**
**
Jij ook Roanna!
@Roanna,bedankt!!!
@Linda fijn dat het zo goed gaat met je oma!!!het is een spannende tijd voor je geweest.
@Beppie,jeetje meid wat erg is het als iemand die je zo graag ziet zo erdoor zit,gelukkig dat hij bij jou altijd een luisterend oor vind,sterkte meid!!
Voor nu of straks slaap lekker iedereen!!!
enne…morgen gezond weer op!
Gohhhh, wat is BEPS LIEF!!!* (geintje, hihihi)*
Maar sterkte Beps, met de problemen, je kan niet veel anders doen dan er zijn als hij je nodig heeft.
Zo, wij zijn weer veilig thuis na onze wereldreis van vandaag ( 2 x 185 km gereden naar Terneuzen, en weer terug).
Het blijft een eind weg, maar als je eenmaal onderweg bent gaat het wel.
En het was erg gezellig, hij was blij dat we er waren. En met een beetje hulp van de plaatselijke gokkast heeht het hele dagje nog bijna niks gekost ook!
Nou ja, behalve de bekeuring dan omdat we onderweg geflitst zijn, maar dat zal niet zo heel veel zijn, reden 130 i.p.v. 120. Maar gisteren had ik er ook al een voor op de stoep parkeren, 50 euries. Ze zijn weer goed bezig met geld binnen halen.
Maar nu is het weekend weer voorbij, ga de beestjes maar uitlaten enzo, en dan m’n eigen mandje in.
Iedereen welterusten, alleen speciaal voor Jill:
Hou je taai meid, veel sterkte, 'k hoop dat je je gauw weer wat beter gaat voelen!!
@Miere bedankt meid!!!
Jeetje wat zonde van je geld die bekeuringen;maar gelukkig heeft het je dag niet verpest.
@Mierre: Die bon voor tehard zal, als het niet bij wegwerkzaamheden was, niet veel hoger liggen dan 20 euro(wss 14-17) maar blijft idd zonde geld. Das tegenwoordig een deel van mijn werk he, mensen die bij ons een auto leasen hun bekeuringen doorsturen(hihihi :evil: )
@Jill: Goed weer wat van je te horen, hoop dat het dit keer beter gaat zonder tussenkomst van de doktoren en prikken!!! Dikke kus:p
Heb heeeeeerlijk geslapen vanacht. Gelukkig, meestal kon ik dan niet slapen na zo’n dag dus…nu ging het prima. Blijkt maar weer dat ik iig beter in mijn velletje zit dus alles weer wat beter aan kan:smirk: Nu maar hopen dat het vandaag bij de puber thuis goed gaat, hij heeft een vrije dag en zn vader zit momenteel zonder werk…hoezo spanning in dat huishouden…
![]()
Nou goed, nog een half uurtje en dan ga ik naar mn werk, dus ik spreek jullie allemaal vanavond weer…
Allemaal die weer MOETEN een ‘fijne’ werkweek!:delete:
Goedemorgen iedereen!!!
Goedemorgen,
Jeetje Mier, 2 bekeuringen in 1 weekend? Dat heb je niet goed voor elkaar meid! Waar had je dan je auto op de stoep gezet? In ons lieflijke dorpje zeker in die straat waar je stamkroeg zit???
Beppie, wat heb ik toch een bewondering voor je, al dat gedoe met de puber en je blijft gewoon altijd maar positief. Klasse hoor, echt waar!!
Diamond, geniet nog maar lekker van je extra dagje vrij. Heerlijk hé als bijna iedereen aan t werk is en jullie lekker niet!
Jill, ik hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen. Wees ervan overtuigd dat we hier veel aan je denken. Beterschap meisje!!
Voor iedereen weer een goeie week toegewenst. Ik heb afgelopen weekend gewerkt, woensdag weer en dan weer het weekend.
Ik ga straks huiswerk maken en proberen of ik weer wat turkse woorden in mijn hoofd kan krijgen.
Iye günler…
Goede morgen allemaal!! Even snel voordat ik aan het werk ga!!
@Beps
Kan me je gevoel zo goed voorstellen, het vreet aan je. Je kunt niet meer doen dan naar hem luisteren en raad geven. En dat is al heel wat hoor!! Alleen je wil zoveel meer doen, hem gelukkig zien. Maar dan moet je hem naar huis sturen terwijl je weet dat daar de problemen weer opnieuw beginnen.
Zo triest allemaal. Maar blijf voor puber en jullie duimen hoor!!!
@Jill
Was je gisteren vergeten…shame on me…hoop dat het heel snel weer beter met je gaat.