@jill: naar omstandigheden gaat het redelijk goed met haar, het is de komende tijd een kwestie van afwachten, hoe herstelt ze zich, enz.
@beppie: duim ook voor jou hoor
Zonet lekker gedoucht en ontbeten en straks ff naar de Intrat*in, alvast kijken naar wat leuke kerstspullen en frutsels voor in huis.
Iedereen een fijne dag vandaag en tot later vandaag!
X
Haha Marion toch,ik dacht al!!!
Nee meid je kunt moeilijk alles van iedereen onthouden dat lukt mij ook niet hoor.
@Linda,goed om te horen want het zag er echt niet goed uit he in het begin.
Natuurlijk zal het even duren voor ze weer helemaal is opgeknapt.
@Dia,heerlijk he al wat shoppen voor kerst,ik vind het elk jaar leuk om te zien wat nu weer " in " is.
Maar zelf ben ik niet zo gek om elk jaar een andere kleur ballen te kopen.
Veel shopplezier!!!
@jill: ja klopt, is nu de vraag hoe het gaat aflopen, kan ook nog de verkeerde kant opgaan, we moeten op het moment overal rekening mee houden.
Zo ff snel vanaf kantoor…niets bijzonders eigenlijk dus!
Puber is gister bij zn vriendin blijven slapen, kon er ook niets mis gaan, zo zei hij(hij begint te leren zeg maar!)
Hier loopt alles ook goed, dus ik spreek jullie vanavond vast nog wel
Garoeten aan jullie voeten
nog steeds geen internet thuis
zucht…
wel een verhaaltje voor jullie
werk ze allemaal
goede middag allemaal…
net terug van school…we hadden een nieuw rooster en ik zou dr eigelijk nu nog moeten zijn. maar ik had zooo geen zin meer…
veel gekletst toen maar…en er vervolgens uitgezet…erg kinderachtig, maar oke wel een goede reden om naar huis te komen.
@beppie…gelukkig dat je goed hebt kunnen slapen, kan je er vandaag weer tegen aan! ben beneiuwd hoe de dag thuis voor puber vandaag verloopt nu zn ouders er ook zijn…maar het is zoals marion zegt…meer dan er voor hem zijn kan je toch niet doen.
@mierre…wat zonde van het geld…die 2 bekeuringen!! wel lkkr natuurlijk dat de gokkast jullie gesponserd heeft!!
@crazymar…deze week een lkkr lang weekend voor jou…lkkr joh!! succes met het leren van woorden.
@dia…veel shopplezier!! wij hebben al 3 jaar ofzo blauwe en zilveren ballen in de boom…miss dit jaar ook eens tijd voor wat variatie!!
@jill…hoest vandaag met je meid?
@linda…ik hoop dat het de goede kant op gaat met oma…!! we blijven aan je denken.
dat was het even voor nu geloof ik…tot later
xx
Hoi Allemaal, nou de eerste werkdag zit er al weer bijna op, gelukkig.
**
Tipje voor iederee die andere kleur kerstballen wil, is er geen kringloopwinkel in de buurt?
Dan heb je voor een paar euries een hele zak vol, tenminste bij “onze” kringloop liggen nu heel veel kerstspullen, bijna allemaal gloedje nieuw!
**
@Crazymar: Nee, bij de D*S op de stoep!! Grrrrrrrrrrrrr…
@ Beps, sterkte ermee, Kkkkkanjer…
@Dia, lekker zo’n dagje, geniet ervan!
@ Linda, zeg maar tegen Oma dat er heel veel vreemde mensen met haar meeleven!!
@ Jill, vertel het eens, meis (als je wilt tenminste)
@ Bloem, K* internet!!!
**
Nou, groetjes, ik ga weer aan de slag!
Goeiemiddag meiden !
Heb nog niets bijgelezen want ben effies aan het zweven ! :wub:
Heb deze middag examen van boekhouden gehad (niet echt mn sterkste vak) en de leraar heeft het direct verbeterd en ik ben de eerste van de klas met 86 % ![]()
Waaom zweef je Sev??
Wat een kl*te weer vandaag zeg!! Van de één naar de andere winkel en je bent al doorweekt (paraplu vergeten :retard: ) Dan doet een chocolademelk bij de V & * wonderen!! Maar erg leuke dingen weer voor de kerst, denk dat we de zilverkleurige ballen gaan aanvullen met turqoise (we hebben ook z’n kleur muur).
Nu zo koken (stamppot!!) en vanavond lekker knus op de bank. Morgen weer werken!!
X
Wij ooooook!
Boerenkool! Echt weer voor toch? Inderdaad wat een kt weer. Het is nu al donker. Zou er depri van worden. :tssk: Geef mij maar de zomer hoor!*
@Beps: omdat ik zo gelukkig ben ! hihi ![]()
Sorry voor het ego bericht van daarstraks maar mn internetverbinding is zéér slecht en kan héél moeilijk op internet op dit moment…
x
Nou hier even snel een post van mij!
Ben aan het werk nu, en heb het weer behoorlijk druk!!
Morgen naar school… Gezondheidszorg en Medische Terminologie… En van dat laatste vak snap ik nu al helemaal niks!! Gaat over Metabolisme enzo… (stofwisseling) en over bloed… Nou ben benieuwd wat we morgen krijgen!!!
Sorry voor het ego bericht, ben jullie echt niet vergeten maar heb gewoon tijd-gebrek!!!
x
ik had gisteren lekker zuurkoolstamp gemaakt met salami, spekjes, chorizo en geitenkaas…de enige stamp die ik lust!!
jamjam
@Sev,amaai wat goed en dat nog wel voor boekhouden!!!
GEFELICITEERD!!
@Bloem,klinkt goed maar ik ken die stampot niet of is dat een eigen recept?
Ik ben ook een stampotliefhebber…jammie wel iets typisch nederlands.
Wij hadden gewoon macaroni! Weet niet wat we morgen eten, hubbie moet nog boodschapjes doen morgen. Lekker makkelijk hoor, hij heeft nachtdienst en dus gaat hij de boodschapjes doen, en kookt!! En dan komt morgen ook nog de hulp…ach ben ik toch verwent!!!
Net met de puber gebeld, het lijkt weer wat rustiger daar…laten we het hopen. Hij is lief enzo, en ik maak me idd best vaak zorgjes, maar ik zit niet meer te wachten op het hier wonen…ben net heeeeerlijk gewent aan het met zn 2-en zijn nu! En hij kan dan beter gaan zorgen dat hij een kamer of flatje krijgt ofzo!!
nou goed, weer een ego-bericht, daar zijn we allemaal nu wel goed in geloof ik hihihihi
Tot straks