Post het recept ff Bloemmie, dan kunnen wij het ook proberen dus!!
is van de appie
maar heb t druk!!
waarom belt iedereen mij nog zo laat??
djeezzz…
te druk , heb ook 4-kante oogjes van de pc, dus ook geen verhaaltje
nog een uurtje
oei, 10 wachtenden snel aan t werk!!
kook zuurkool
kook aardappels
snij chorizo/ salami en spek in blokjes en bak ff
alles door elkaar mieteren en een bakje zachte geitenkaas (smeerkaas uit een bakje, gewoon bij de voorverpakte kaasafdeling) erdoor
zwarte peperkorrels erover vermalen en…bon appetit
wow, ik kan echt veel tegelijk
klant blij en receptje geplaatst hahahahaa
hihihi Het is druk, PUNT!! Overal net voor sluit dus. Bij ons ook al!
Nou goed, ik ga eens kijken bij de Appie!!! Mss lust ik het dan ook, want ik lust geen zuurkool!!! Nou goed, ik ga wel eens, OOIT!
Je Bent Goed!!! Kanjer Bloemmie!!!
Ohh meiden, jullie geloven het niet, maar dit weekend heeft meer ge-eist van mij dan ik verwacht had. Ben nu Snot-verkouden, en dood en dood moe!!
Ik ga ff lekke op de bank liggen(hubbie ligt in bed, dus die wil ik niet storen:hihi:)
Tot morgen dan maar!!
stond destijds in de ah ofzo
hele tijd gelee
echt een favo
de zuurkool wordt door de geitenkaas heel mild
maar de chorizo en de baklading peper die ik erin doet, spicy-ed het een beetje op…dusse…wie weet
@Bloem: klinkt lekker! Binnenkort maar 's proberen dus.
@Beps: slaap lekker dan! Hopenlijk knap je snel weer wat op! Rustig aan he!
@Sev
Je gaat goed zeg, ook op school de bovenste beste !
@Filiz
Had je wel meteen een goede reden om te spijbelen.
@Beps
Gelukkig is het nu rustig bij de puber. Hoef je je geen zorgen te maken en kan je rustig gaan slapen.
@Bloem
Lijkt me lekker die stamppot. Ga het ook eens proberen!!
jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
internet!! whieheeeeeeeeeeeeeeeee
i love this guy
can i keep him, please…
zn nummer gaat onder de speeddial!
Goeieavond allemaal. Weer al een paar dagen geleden dat ik nog de tijd had om hier eventjes te komen. Was echt druk en de uurkes dat ik thuis was heb ik gespendeerd aan studie (vandaag klein exaampie gehad) (enkel om onszelf te testen) en heb ik ook wat slaap ingehaald, was echt nodig. Was echt nodig, niets ging nog naar wens.
Hopelijk is alles goed met jullie
wie danst ermee???
http://www.wereldwijzer.nl/C:\Documents and Settings\T.M.Schläger\Bureaublad\Documenten\smileys\Overigen\2041.gif
diamond?? jij??
arch!!! waarom danst ze niet!! op mijn pc doet ie het wel, maar…grrrr
allemaal slaapwel en een goeie nacht, ik ga werken DAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGG
@dettje: werk ze
slaap zacht allemaal
tot morgen!!
Bloem, ik zie alleen een hokje met een kruisje. Lukt het nog niet helemaal?
**
*Go, go dance… come on. Lets dance
*
*Nou, ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. Ben zoooooooo moe van het dansen.
*
**
Weltrusten allemaal en voor hen die nog moeten werken vannacht, werkse.
**
![]()
Goedenmorgen allemaal!!!
Ja ik ben vrolijk, heb zaaalig geslapen. Ben nog wel verkouden, maar dat gaat wel over
@Bloempje: Lekker hoor dat je internet het weer doet thuis…kun je weer aan de verhaaltjes(Dit is echt vet slecht voor mijn metabolisme hoor, ik krijg er nog net geen lichamelijke probleempjes mee:teeth: ) Kan ik weer morgen oud en vertrouwd opstarten hihi
@Linda: Hoop dat bij jou alles goed is, en idd vertel Oma maar dat we allemaal met haar meeleven!
@Mierre: Al wat gehoord op je sollicitaties?? Hoop dat het allemaal goed komt(kan je je bekeuringen betalen:evil: )
Ben het weer verder kwijt, sorry!!!(Sev:KUSSS!)
Tot straks of vanavond ofzo!
morning all
helaas beps, geen nieuw verhaaltje dus, zal vanmiddag eens kijken
ennuh, die trut wil niet dansen, krijg het niet voor mekaar!! diamond, waar heb jij je meisje laten dansen!!! en vooral, hoe heb je dr hier gekregen??? :delete:
wat een porem zeg, ik wil trouwen met die vent :wub: , die mn internet maakt, binnen 2 minuten had ie het gefixt, laptoppie aan sluiten, tikke tik, tak, en hoppa thee…probeer eens…en jaaaaaaaaaaa, daar was ie wel weer. Durfde hem alleen niet te vragen of hij wist hoe ik mn meisje hier op ww kon laten dansen…:idea:
nou ja, an die arbeit…
morgen stemmen! heb geen yoghurt meer en ook geen batterijen (en nee beps…niet daarvoor…ik hoor je gewoon denken)
dus moet weer geld uitgeven, ik haat dat, hartstikke duur en je hebt er geen f*ck aan…
anyway
ik zal jullie nog veel stalken, dus geef me ook iets te lezen ejh??:dope: