Ik ben ziek geweest. Buikgriep, Bronchitus, zware hoofdpijn. Volgens de huisarts was de rek er een beetje uit. Er is zoveel gebeurd de laatste jaren.
Kan slecht thuis zitten, dus ga maar proberen te werken.
oh jee fransijntje!!
gaat het dan wel weer een beetje of zit je nu lekker je kinderkes onder te hoesten en te proesten??
dubbele baan, alle ellende in Nederland en dan nu ook een beetje in Turkije, zoms zegt je lichaam: STOP!! tot hier en niet verder…misschien toch maar ff naar luisteren of niet??
doe het maar rustig aan en hopelijk voel je je gauw een stukje beter.
dikke X vanuit hier.
heb ff een leuk plaatje voor je, hopelijk fleurt het je een beetje op:
@Fransijn: hopenlijk voel je je alweer ietsje beter? Kon je het werken vandaag een beetje volhouden?
Nog een uur en dan zit deze werkdag er ook weer op. Dan morgen nog en dan is het voor mij alweer weekend!!! Vrijdag weer een keer als vanouds stappen, leuk leuk leuk!!!
zo he he
eindelijk ook weer op de peecee…
deed de muis het weer niet!!
elke dag wat
belastingdienst…leuker kunnen we het niet maken, maar wel gemakkelijker!!
nou helemaal niet!! ik snap er geen snars van
eerst mij geld geven, dan het weer terug vragen, dan bezwaar indienen en nu een of andere onduidelijke brief dat ik weer geld krijg, of moet betalen of een beetje krijg of een beetje moet betalen, ik snap dr nix van!
zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
ik zie het wel, als ik geld krijg, dan zet ik het wel weg, want dr klopt nix van, en dan kan ik het elk moment weer teruggeven…oh, wat een ellende zeg
houdt het dan nooit op??
@Bloemmie: Sterkte met de belastingdienst, het zijn mijn vrienden tegenwoordig hihi! Ik had er ook altijd problemen mee, maar ik begin steeds meer ervan te snappen, dus ik zie ze tegenwoordig als vrienden!!!
@ thanks beps…volgens mij beschouwen ze mij als een vriendin, en dan straks pakken ze de calculator erbij en dan is het ineens: bussiness is bussiness, anyway
ff kijken morgen
@Beps: ja weinig he! Best fijn hoor zoveel vrije tijd maar het levert niet veel op :tssk: Vandaag door twee uitzendburo’s gebeld dat ze iets hadden dus ik houd de moed erin.
@Bloem: same here! Snap dr ook meestal geen snars van. Vanavond weer Grey!! Volg je 't nog?
@Filiz: druk druk druk dus. Veel plezier met trainen!
Ja zekers gaan we stemmen.
** s, Morgens eerst met manneke mee naar ziekenhuis voor insuline controle, dan door naar mijn werk en dan…
**
*Morgenmiddag de hele middag tot half zes een workshop over en van HCCP. Helemaal geen zin in, maar moet. *
**
*Tussendoor maar even tijd maken om te stemmen. *
**
@Bloem
Nou troost je, snap ook geen snars van de belastingdienst. Komen te vaak van die brieven, vooral ivm het bedrijf en zie ook soms door de bomen het bos niet meer.
@Roanna
Cursussen …… heb er ook altijd zo’n hekel aan.
Zo, time to go to sleep!!!
Ik wil geen bonbonbloc, maar gewoon Martinezzzz!!! En mn mams heeft me dat door de neus geboort, het weekend!! Duzz ik hoop ze toch nog ergens te scoren!!
Tot morgen, en JA ik ga stemmen(voor hubbie en mij, is dus mijn taak!)
Oma is vandaag weer thuis gekomen, spraak was redelijk goed vandaag, alleen vrij veel geslapen de laatste dagen morgen komt huisarts effe langs om te kijken, wss bijwerking vd medicijnen. Houd jullie op de hoogte