Turkish Teatime deel 14!!!

Hoi Linda.
**
*He, wat fijn voor je oma en ook voor jou natuurlijk. Ze is er dus eigenlijk nog redelijk goed doorgekomen. Ze is natuurlijk ook de jongste niet meer. Vind het toch goed hoor! *
**
Hopenlijk gaat het nu goed met haar en wordt ze goed verzorgd, neem ik aan. Wens je oma maar beterschap. Hopenlijk heb jij nu ook weer wat rust.
**
Groetjes.
**
Bep weltrusten en en nergens aan komen hoor! :stuck_out_tongue: Lekker gaan slapen nu!

@roanna: ben zeker blij dat ze weer thuis is, we zulen zien wat de dokter morgen zegt, het is nog vrij onduidelijk allemaal op het moment, kan nog heel lang zo doorgaan of snel afgelopen zijn, als ik meer weet hoor je het

Hoi allemaal,
Nou druk dagje gehad, met m’n (voorlopig) laatste sollicitatiegesprek. Waarschijnlijk wordt het deze baan wel, moet er nog een nachtje over slapen, :question: en onderhandelen over salaris, reiskosten e.d., maar dat komt wel goed, denk ik.
Dus dan ga ik weer in den Haag werken, na een uitstapje van 15 maanden in Amstelveen. Maar…eerst nog nadenken, lastig hoor, al die keuzes!!

@ Roanna, sterkte met je cursus, die zijn altijd zooooo saai!!!
@ Linda, fijn dat Oma weer thuis is, vertroetel haar maar lekker, als je er tijd voor hebt!
@ Bloem,bedankt voor het verhaaltje, nu kan ik weer lekker slapen!
@ Fransijn, beterschap!
@ Filiz, XXX
*@ Bep, ik ben zeker blond ofzo, maar wat is Martinez???:stuck_out_tongue: *
*@ En wat is voor een geklets over chocola?? Dat mag ik helemaal niet hebben, maak me niet gek:unibrow: :unibrow: *
*@ En Stemmen? Ja, ik ga wel, maar weet eigenlijk nog steeds niet waarop. Volgens de stemwijzer moet ik op een partij stemmen waar ik het helemaal niet mee eens ben, gevoelsmatig.:paranoid: *
Nou ja, ik ga ook maar naar bed, denk ik.
Truste allemaal!

@mierre: had jij dat gevoel nou ook al, dat je op een partij zou moeten stemmen waarvan je gevoel eigenlijk nee zegt, heb twee weken geleden op stemwijzer de test gedaan en gisteren, twee totaal verschillende uitslagen, had gehoopt dat t me kon helpen met het maken van een keuze, ga morgen wel maar waar op, weet nog niet. Jij ook weltrusten.

Nog even gauw een reactie van mij, voor dat ik ook het bed in duik.
**
*@ Miere011: Dat had ik vanavond ook. Ik vul alles in naar keuze en komt er een partij uit, waarop ik nooit en te nimmer op zou stemmen. Mijn manneke doet een uur later ff de stemwijzer, geeft over het algemeen hele andere antwoorden als ik, en komt op dezelde partij uit als ik. Ik geloof er nu geen barst meer van, van die hele stemwijzer niet. :finger: *
**
*Jaja cursussen zijn meestal saai en die van Hezep helemaal! Ik heb jaren terug ook al eens die cursus gedaan, maarja zullen wel vernieuwingen zijn gekomen. :eek: *
**
*Succes met je sollicitatie’s hoor. Ik hoop dat het wat word. *
**
*Truste allemaal…groetjes.:wink: *

heb geloof ik iets te veel wijn gedronken…
whiehheeee

ik ga lekker morgen met mn mammie stemmen
we maken er een gezellig middag van
hahahahaaa

mmmmmm
net weer ff de stemwijzer gedaan, 4 weken geleden ookal
weer dezelfde top 5
alleen nr 1 en 2 staan me niet aan
voorkeur gaat uit naar nr 3, maar weet niet op wie ik moet stemmen van die partij…kies wel iemand ter plekke ofzo, weet niet…lijsttrekker spreekt me niet aan, meer een lijstafstoter ofzo…?
anyway
is er nog iemand wakker??
jill??
hoestie??
level 5489 van tetris al behaalt??

Goedenmorgen allemaal, op deze dag waar de stemmen(en het denken) er bij iedereen inslaat als een bom!!

@Mierre: Eerst suc6 met je overdenkingen…een nieuwe plek is altijd moeilijk:slywink: Maar uiteindelijk gaat het goed komen…
MARTINEZZZZZZ(Martin Stam beetje bijwerken en het klinkt beter) zijn de grootste lekkerste en zaligste bonbons die ik ken…maar ik weet alleen dat ze in amstelveen te koop zijn…ik weet niet waar nog meer dus…ohhhhhhhh ze zijn zo lekker…en mammie wilde niet in amstelveen boodschappen doen!

Nou goed ik ga te werk, eerst ff stemmen(dus voor de duidelijkheid…eerst verhaaltje Bloem, dan mn make-up, dan nog 1 kopje koffie en dan stemmen en werken!)

TOt laterzzzz

morning…
kater…
foute wijn, auw, auw, auw…
drukke dag, nou ja, zou na het werk het liefste mn bedje induiken, kan niet, dus druk…
voor mij alleen nog ontbijt en boterhammetjes smeren voor de lunch…
laterzzz

7 uur 's ochtends en met beppie kletsen over politiek op msn…msn is dus niet alleen voor onzin

nu ben ik te laat
shit bye

Goede morgen!!
Ze meteen naar kantoor en dan vanmiddag stemmen. Ben er eindelijk uit, vind het altijd zooooooo moeilijk.

Goedemorgen allemaal.
**
**
**
*NIET VERGETEN TE STEMMEN HE! :thumbsup: *
**
Drukke dag verder . Tot vanavond.
**

• Iedereen een fijne dag gewenst en voor hen die moeten werken, werkse en de rest, maak er weer een mooie dag van. :wink: *

goede morgen allemaal…!!
lklkr geslapen? ik wel hoor :wink:

@mierre…XXX :wink: ben benieuwd over de baan!! wanneer weet je meer? keuzes maken is altijd wel moeilijk…succes ermee

@linda…wat fijn dat je oma nu thuis is:D

@beppie&bloem…werkze

ik hoef pas om 12 te werken…dus eerste nog wat relaxen…en dadelijk ook nog stemmen…niet dat ik me nu zo in de politoek verdiep hoor, maar als je nu eenmaal stemrecht hebt, moet je er ook gebruik van maken.

liefs

filiz

Goeiemorgen allemaal,
Ik had nu eigenlijk moeten werken, maar heb me gisterenavond afgemeld omdat ik echt beroerd was. ZOOOOOOOO onwijs moe en overal spierpijn. Heb dan ook vanaf half 7 in mijn bedje gelegen en geslapen als een os. Gelukkig gaat t nu weer wat beter en heb net mijn werk gebeld om te zeggen dat ze er maar een vakantiedagje van moeten maken voor me en niet een ziekmelding.
Enfin, straks stemmen natuurlijk. Ik twijfel nog steeds tussen 2 partijen en laat t er maar opaan komen als ik voor de stemmachine sta.
Bloem, weer bedank voor het verhaal…
Bep, kan jou t schelen meid, ga je lekker te buiten aan de Martinezzzzz
Dia, hoop voor je dat je snel een baan vind met meer uren
Miere, heb je al een besluit genomen? Ik denk t wel hƩ?
Linda, gelukkig is je oma weer thuis. Ga haar maar lekker vertroetrelen. Oma’s zijn zo leuk, die moet je koesteren!
Roanna, succes met de Hezep cursus. Heb ik ooit ook gehad. Zo saai…maar je steekt er toch altijd weer iets van op moet je maar denken!

Voor de rest iedereen een fijne dag gewenst, gebruik je stem goed en maar hopen met z’n allen dat Nederland een fijn land blijft/wordt om te wonen en leven voor iedereen.(met de nadruk op iedereen!!)

een echte baaldag dus voor crazymar…
zou er eigenlijk 3 van in een jaar zonder vragen moete kunnen opnemen, niet?
gewoon ff een dagje eruit, niet ziek/zwak of misselijk, maar gewoon: off-day…
helaas…

Goedemorgen, nou ik heb net gestemd. Vond het dit jaar wel moeilijk hoor maar ik ben maar gebleven waar ik altijd op stem.
En ik ben natuurlijk ook mijn de meeste punten van hun eens.
Maar goed de uitslag maar afwachten he.
Ben benieuwd.
Nou ik ga eventjes teruglezen want ik ben hier 2 dagen niet op geweest eigenlijk schande he.
Nee dat lieg ik ik ben er gisterenop geweest en was ik net het stukje aan het lezen over tarkan in de ahoy en toen werd ik weg geroepen.
Maar goed ik ga lezen!!!

Jac

Nou ik was meer dan optijd, ben zelfs eerst nog wezen stemmen!!!

Hier alles naar wens, straks ietsje langer werken, en dan snel naar huis, hubbie moet al voor 7 uur naar het werk. Ga ik ffies kijken of ik nog naar de kapper kan…die is bij ons op woensdag ook open dus

Tot vanavond dan maar

@Mierre
Ben benieuwd welke baan het gaat worden. Succes met kiezen!!!

@Linda
Heerlijk zeg dat oma weer thuis is. Hoop dat het goed blijft gaan met haar.

@Marjan
Gelukkig ben je weer wat opgeknapt. Een keer goed uitrusten doet soms wonderen he?

Goeiemiddag/avond iedereen !

@Crazymar: Baaldag meid ! VƩƩl beterschap en je eens lekker laten verwennen :wink:

@Beps: fotoooooo !

Askim is ook ziek, hij heeft griep en heeft gisteren vroeger moeten stoppen. Hij belde me maar zijn keel zat echt dicht ! Hoop dat hij vandaag al wat beter is !

Heb een leuke dag in school gehad: Massage ! Was hƩƩrlijk !

Hey meiden!!

Sorry maar we hadden een internetstoring op mijn werk!!! En die is net verholpen… dus kom even snel langs!!

Heb nog niet teruggelezen!! Nogmaals sorry!!

Oh en ik kan weer in het lijstje!!!

09/12 Antwerpen 2 dagen met mams… Gratis :king:

X