Hebben jullie het ook dat als je op WW wil komen, het internet ineens zo traag is ? Heb het alleen bij WW, andere sites heb ik véél vlugger.
Ja Sev, heb ik ook al last van…en das heeeeel naar, zeker als ik ffies op het werk “snel” wil kijken!!!
@Bloemmie: Jammie,…meer van die ‘Throwovers’ PLEASE!!! Zallig!!!
Nou
Ja Sev, heb ik ook al last van…en das heeeeel naar, zeker als ik ffies op het werk “snel” wil kijken!!!
Nou zo naar de kapper
Nou zo naar de kapper dan maar
Ging iets goed fout, dus ach dan maar tig-keer reageren hihi
Doeidoei
@Sev: bij mij is WW ook al zo traag :frown: Gaat het al iets beter met askim?
@Cyn: Antwerpen is leuk!! En helemaal straks in kerstsfeer!
@Beps: en ben je nog bij de kapper geweest?
@De rest: jullie zijn even belangrijk hoor, maar ben 't ff kwijt :o
Iedereen een fijne avond en tot later!
X
@Beps: na 3 keer je post weet ik nu dat je WW ook wss traag zal zijn
hihihi
@Dia: Heb hem vanavond gebeld en hij klonk hééééél vééééél beter dan gisteren. Hij heeft veel kunnen rusten, goed geslapen en klonk weer helemaal normaal. Alleen had hij nog was pijn in zn keel maar het ergste is over…
Jaaaaaaaaaaaaa, het issss hierrrrrr ooooooook traaaggggg!!!
:delete:
Ben blij dat het niet aan mijn verbinding ligt ! Alleen stom dat het zo traag gaat, heb het geduld niet echt om te blijven wachten voortdurend vooraleer het gepost word… En post dan zoiezo minder en kan ook minder bijlezen of ik zit er uuuuuuren over te doen om 3 blz te lezen !
x
Goedenavond dames.
**
*Oh gelukkig ligt het dus niet aan mijn pc of verbinding. Hier ook zooooooo traag zeg! Andere site’s totaal geen last, maar kreeg een of andere mededeling dat er met de WWsite iets mis is. Maar nu ik lees dat het ook zo bij jullie is, moeten we maar ff geduld hebben. Zullen wel ergens mee bezig zijn.
*
**
*Inderdaad heb ik van de cursus best wel weer wat opgestoken en het leukste was, gezamelijk (15 pers) aan het eind… bami met kipsate eten. Zelf gekookt door onze kok.
*
**
Groetjes
**
@Dia(en de anderen) Nee niet naar de kapper geweest. Heb eens ffies gerekend, maar als ik het nog een ruim weekje volhoud(en dat lukt makkeli) dan kom ik veeel beter uit met de feestdagen dus… Dus ik hoop dat ik het tot de 7de dec red(heb ik een btje eerder vrij ivm de tandarts) en dan zit het met de kerst enzo ook goed…
Zit nu te kijken(luisteren) naar de verkiezingsuitslagen te luisteren…zolang als ik het volhoud dan… Ben benieuwd…zie door de bomen hopelijk geen BOS meer(hihihi)
Zo te zien, zijn er niet veel online. Ik denk dat niemand zin heeft in dit trage gedoe.
*Ga zo denk ik ook maar ff uitslagen kijken en ff de stapel reklamefolders doorkijken. Even zien of er nog iets leuks bij zit voor de kerst. *
*Dames, voor zo alvast truste. Morgen ff naar het ziekenhuis voor de plekjes weg te laten halen. Ben daar nu best wel een beetje zenuwachtig voor, maar het komt vast wel goed.
*
hihi
ja beps, het was inderdaad wel jammie he?? was je er zo van slag af, dat je 3x postte??
ik moest ook 3x kijken of ik het goed zag, amar was erg lekker he??
anyway
moe, naar pa en ma geweest om te stemmen erg gezellig, maar na gisteren vandaag helemaal brak
ga lekker slapen
doei
goede avond meiden…
net terug thuis…en zooo moe!!
hij is idd wel vaker traag…erg vervelend…maar ja;) geen reden om van de verslaving af te komen natuurlijk!!
@beppie…moet vol te houden zijn toch…tot 7 dec? zijn nog maar 2 weekjes…moet eigelijk ook nog een kleurtje voor de feestdagen
@sev…wat rot dat askim ziek is…gelukkig dat het alweer wat beter gaat!!
@cyn…lkkr!!
@crazymar…heb je een lekkere off-day gehad?
nou…meiden ik ga zo ook onder de wol…
tot morgen…dikke kusz!!
@roanna: Sterkte morgen! Zal aan je denken.
heeeeeeeeee
ik ben eens een keertje eerder dan beps, wakker worden!!
hahahaa
ben moe…is het al weekend?? nee he, zucht, adem in adem uit, dan komt alles goed, toch?
Goede morgen allemaal!!!
Gelukkig heeft iedereen last met de verbinding! Nu maar hopen dat het snel opgelost is.
@Roanna
Veel sterkte vandaag in het ziekenhuis!!!
Merhaba,
Ben blij dat de traagheid dus niet aan mijn pc ligt, maar dat het een algemeen WW probleem is!
Ja, ben weer opgeknapt na een nacht heel lang slapen en een dag erna lekker tuttelen. Kan er weer helemaal tegenaan haha.
Roanna, sterkte vandaag in het ziekenhuis! Laat je even weten hoe het is gegaan? Ikzelf wordt 10/12 opgenomen en de 11e geopereerd aan een struma van de schildklier. Ik zie er erg tegenop en zal blij zijn als het allemaal weer achter de rug is, maar het komt vast wel goed.
Beps, nog 2 dagen werken en dan weer weekend…bij mij is t net andersom, nog 2 dagen vrij en dan weer werken. Zaterdag ga ik met een client van mijn groep naar A’dam een rondvaart maken. Hoop dat t een beetje weer is!
Iedereen maar weer een fijne donderdag toegewenst.
goodmorning all…!!
heerlijk geslapen…askim zo online…dus ook nog een goed begin van de dag ![]()
@roanna…succes in het ziekenhuis…we denken aan je
@bloem…ja gewoon blijven ademen…dan gat het vast weer ![]()
@crazymar…gelukkig dat je je weer helemaal fit voelt…!!
liefs
zit hier nu ff een panic attack te verwerken
zit op internet een gbeetje rond te struinen
kom ik op een site waar ik vaak kom
heeft daar een nieuw lid nieuwe foto’s geplaatst…leuk…
is het een foto van haar met mn psycho ex-vriend
heb dr meteen gemaild, maar nu nog geen antwoord terug
zit hier echt met bonkend hart
wat een schok om hem ineens onverwachts te zien…
mn hart gaat me een partij te keer…