Turkish Teatime deel 14!!!

Goeie middag allemaal !

Juist weer terug van stage ! Was al bij al wel nog leuk. Een man die een uur aan een stuk gewoon heeft doorgerateld tegen ik en mn vriendin. Soms wist hij even van de wereld niet meer en begon hij liedjes te zingen voor de hele groep of gedichtjes voor te dragen OF begon hij te vertellen dat hij vroeger als job nog lijken heeft moeten uitgraven op het kerkhof en dat er eentje bijzat met héééél dunne beentjes en nylonkousen nog aan… nou ja… en toen kwam ik slecht :smiley:
Mn tweede had last van wat vergeetachtigheid en heb wel duizend keer moeten herhalen dat we GEEN manicure deden vandaag :d Maar ze hadden beiden mooie propere voetjes !

@Bloem: laat ons weten of dat meisje op de hoogte is van die *** ! Kan geloven dat je hart uit je keel bonkt momenteel!

@Beps: nou, die foto houden we tegoed hoor !

@Allemaal: Ik kan weer gemakkelijk op de site komen momenteel ! Jihaaaa :dope:

@Roanna: sterkte !

@roanna
Sterkte vandaag in het ziekenhuis.

@crazymar
Gaan ze een stuk van je schildklier afhalen? Dat hebben mijn moeder en zus beiden gehad.

@bloem
Schrikken, schrikken, is het je turkse ex-vriendje.

@filiz
Lekker askim alweer gesproken, dus jij kan er wel ff tegenaan.

@Bloem
Getver…dat is schrikken!!! Hij heeft dus een volgend slachtoffer gevonden. Hoop dat ze je geloofd.

nog nix gehoord, maar ze kent m niet, vroeg of iemand m kende, maar ik wil natuurlijk wel alles weten
ff afwachten totdat ze terug mailt

ik ben bijna klaar eindelijk, duik meteen mn bed in
ik ben kapot
knallende koppijn en alles doet pijn
beetje huilbuitjes vandaag (ik pas me aan het weer aan)
maar ik ga vanavond wel naar een kristal lezing
kwam vandaag op mn pad
ikke bellen
kon meteen terecht
eerst nog getwijfelt of ik vandaag wel zou gaan
maar denk juist dat het goed is
misschien krijg ik dan een beetje inzicht in alles over mezelf
ben zeer benieuwd
dusse tot vannacht!

Hoop dat je wat kan slapen Bloem. Misschien ziet alles er een stukje beter uit als je wat uitgerust bent!!

nog niet bijgelezen, giga druk, maar ik spreek jullie vanavond

Goedemiddag iedereen!!!

@Roanna,sterkte meid ik denk aan je!!!

@Bloem,jeetje ik kan me voorstellen dat jij je nu heel verward voelt ik hoop alleen dat die meid je gaat geloven.

@bloem…lijkt me idd ook schrikken!! heb je ondertussem al een mailtje terug…?

@sev…altijd zooo vervelend als je dingen 100x moet herhalen!! bah…

wat is het rustig hier vandaag…!!
hebben jullie al plannen voor het weekend?..ik wel:
ik ga zaterdag met mamz naar de stad…eeeennnnn, dan naar het reisbureau voor een vlucht in februari…!! :D:D

liefs

Ik ben gaan zwemmen daarjuist, had er niet veel zin in, heb mss 15 minuten gezwommen en dan de jacuzzi in !

Zijn er hier soms Turks sprekenden onder ons ? Heb een vertalingkje nodig…

@Jill
HEEEEEEEEEEEEEY JE BENT ER WEER!!!

@Roanna
Hoe is het met je? Is het mee of tegen gevallen in het ziekenhuis?

@Filiz
Toppie zeg dat je eindelijk kan gaan boeken!!! Kan het aftellen beginnen. Moeten de lijst voor de dag halen dan kan je er meteen in.

@Sev
Er is toch een topic ‘vertaling gevraagd’. Valt Nur vast wel op dan. Ze komt toch regelmatig een kijkje nemen?

Zo dan, daar is ikke dan

@Bloemmie: Schrikken hoor, maar ik hoop dat je antwoorden krijgt verder

@JILLIEEEEEEE!!!

Nou ik ben druk druk druk…hubbie was thuis dus niet normaal wakker worden…

Ik ga nu zorgen dat we nog ffies samen zijn voor hij weer de nachtdienst in gaat
Tot morgen denk ik hihi

@Beps
Veel plezier met Hub!!

@Beppie geniet mar van je hubbie!!!:lol:

@Beppie geniet maar van je hubbie!!!:lol:

Oeps dat wordt dus dubbel genieten!

Goeienavond allemaal,
Zo, bijna weer een week weggewerkt!
En (voor mij) belangrijk nieuws: Ik heb een andere baan!! Nou ja, dezelfde baan, maar op een andere plek, met leuke (betere) arbeidsvoorwaarden, waar ik jullie verder niet mee zal vermoeien. Igg belangrijk, 1 uur per dag minder werken, maar in een hogere salarisschaal, dus ongeveer hetzelfde loon houden! :teeth: En het is in den Haag. 2 Januari gaan we daar beginnen.
*En ik ben er blij mee, Joepieeee!!:dope: *
**
@ Bloempje, das schrikken, zeg, hoop maar dat dat meisje jou gelooft, en ook niet dezelfde ellende mee gaat maken die jij gehad hebt. En wat is kristal??
@ Bep, ben je huiselijk, zeg, lekker met Hubje op de bank, tv kijken? Nee hoor, ik plaag je maar, geniet ervan!
@ Roanna, hoe was het in het ziekenhuis? Meegevallen of niet?
@ Filiz, lekkerrrrr, kunnen we weer een lijstje gaan bouwen!
@ Sev, vraag Nur, die kan het vast wel voor je vertalen!
*En ik ben afgelopen maandag wezen zwemmen, als je er eenmaak bent wel lekker, maar om te gaan…Brrrrrr:retard: *
@ Jill, hoe is het er nou mee?
**
Allemaal, spreek jullie later weer. doei
**

pffff mn ex online en hij wil nog altijd met me trouwen :retard:

@Miere: hahahahah ja ! Ik moet er heen met mn fiets en dat is nog geen 5 minuten rijden en ik ben al half dood ! :retard:

Heb de vertaling ondertussen al gekregen…

Altijd handig, Sev, zo’n reserve echtgenoot!!(Geintje)
Istie bij jullie nou ook weer zo traaaaaaaaaaagggggggggggg???

Hallo dames.
**
*Allereers wil ik al diegene bedanken voor de lieve woordjes. Wat zijn jullie toch allemaal aardig! :slight_smile: :thumbsup: *
**
Nou, het is eigenlijk wel meegevallen tot nu toe. Er zijn dus 2 plekjes verwijderd en daarna moest het nog gehecht worden. Alles onder plaatselijke verdoving. Maandag over een week moet ik terug om de hechtingen eruit te laten halen en voor de uitslag. Ik hoop maar dat het goed is.
**
Loop nu met 2 grote pleisters, (een op mijn bovenschouder en een op mijn borstbeen, vlakbij de linkert**t,) zal ik maar zeggen, met daaronder drukverbandjes op mijn lichaam en mag zowiezo 3 dagen niet douchen.:tssk: Bah! Dat wordt weer ouderwets wassen aan de wasbak! :eek: De verdoving begint nu uit te werken en ik voel practisch niks, dan alleen een beetje prikken.
**
Ik weet niet, hoe het bij jullie zit met de verbinding van WW, maar hier is die nog steeds erg stroperig. ( traag dus)
**
*Fijne avond allemaal. *
**
**