@Miere gefeliciteerd met je nieuwe job heerlijk he en zeker omdat je er op alle gebied op vooruit gaat.
Het gaat wel Miere is altijd in het najaar en de winterperiode dat ik me veel slechte voel.Ik heb dan meer pijnen.
Morgen naar het ziekenhuis voor een EMG;
Nou, het zwembad is hier misschien 7 minuten fietsen vandaan, maar ik ga wel mooi met de auto!!!
@Mierre: GEFELICITEERD!!! Lekker hoor, dat vooruitzicht. Weer een spanning minder
@Jill en Marion: Ach hij is er zo al niet meer, dus we houden het op de koffie hihihihihi
@miere
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Goed geregeld, minder werken voor hetzelfde salaris. Moet je nu met het ov?
@sev
Maar jij wilt niet met hem trouwen ![]()
@jill
Leuk dat je er weer bent.
@Miere: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa enorm traag alweer !
@Mk: heb een askim, remember ?
Ook gezellig Beppie!!!
![]()
@MK bedankt!
@roanna
Gelukkig maar dat het meegevallen is.
Nu alleen nog spannend totdat je de uitslag krijgt.
Gelukkig ruiken we hier toch niks ![]()
@Roanna: Probeer als het kan met genoeg smeer de plekken soepel te houden…probeer wel ffies een mailtje met hulp hihi
@Jill: Sterkte morgen dan maar weer…koud is altijd die domme verkramping van alles, waardoor de pijnen dubbel lijken in te slaan!! Denk aan je!!
@sev
Tuurlijk, daarom wil je niet met je ex trouwen bedoel ik
@Jill
Zijn jullie vakantieplannen helemaal van de baan.
Nu het weer zo slecht is, kan jij natuurlijk wel een beetje zon en warmte gebruiken.
@ Sev, ja maar voor reserve, je weet maar nooit!!
@ MK, Nee, geen OV, dat was voor die job in A’dam. Hier krijg ik een privé parkeerplaats in de parkeergarage, moehahahaha
@Jill
Zijn jullie vakantieplannen helemaal van de baan.
Nu het weer zo slecht is, kan jij natuurlijk wel een beetje zon en warmte gebruiken.
@Miere: hahahahah ja een reserve ! goed idee
maar begin er maar niet aan, mss als ik echt niet van straat geraak later, dan mss
Maar knap is hij wel !
ik kon net echt helemaal niets meer posten, computer opnieuw opgestart en toen kon ik ww niet eens meer openen. Maar nu lijkt het wel weer normaal.
@ Miere011: Ik had zojuist ook al wat getypt hier en verzonden, maar het kwam NOOIT
aan… dus nieuwe poging.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job. Goed zeg!
Ga je nu ook Sod**ho verlaten, of ga je alleen naar een andere lokatie?
@ Beppie1: Ik ga nu even je p.m. bekijken.
@miere
Heerlijk een plekje voor je auto, als je de auto gewend bent dan valt het ov niet echt meer mee.
@MK116: The same here!:delete:
@ Roanna, nee hoor, blijf trouw aan de baas!! Alleen andere lokatie (Ikke CM, krijg ass CM en 2 mw, als je begrijpt wat ik bedoel!)
@ Sev, ook een turk?
En idd, ze zijn zeker weer wat aan het veranderen aan de site, want ik kon net ook ff helemaal niks meer doen!
@Miere
PROFICIAT MET JE NIEUWE BAAN :king: !!!
En ja…hij is hier ook nog traag.
@Sev
Zeg hem maar dat er nog 10 wachtenden voor hem zijn :slywink:
@Roanna
Fijn dat het allemaal meegevallen is en dat je niet veel pijn hebt!
@Beps
Ook koffie met zijn tweetjes kan gezellig zijn, flinke scheut erin :biggrin:
@Jill
Veel succes morgen in het ziekenhuis. Zal aan je denken :nod:
Eindelijk gaat het weer snel hier en kan ik wéér posten ! mn vorige posts zijn steeds mislukt !
@MIere: ja ook een turk… leren kennen in hetzelfde hotel als mn askim maar 5 jaar geleden, was toen nog jong… maar wel mn eerste jongen waar ik echt stapel op was !
@Marion: hehehehehe goed idee, hij doet je de groeten
:evil: