@ Miere011: Ja zeker. Ik begrijp het helemaal hoor! :unibrow: Nou. alsnog ook daar heel veel succes gewenst en zien we elkaar dan toch ooit weleens, via onze werkgever. Wie weet???
**
Alle anderen, sorry even voor deze berichten. Was even een werkbespreking/overleg!
*
**
Oja, nog vergeten te vertellen. Toen ik klaar was in het ziekenhuis, even lekker naar de stad geweest en me eigen heerlijk verwent met een paar nieuwe zwarte laarzen en een ouwewijfengeurtje EDEN bij de Kruid* uit de reklamefolder.Toen nog even een lekker bakkie gedaan met wat erbij, bij de Hm. Lekker belangrijk, maar was wel ff troostend!!! :unibrow:
*
@ Jill: Ook jij natuurlijk weer sterkte gewenst bij je onderzoeken en ook veel beterschap gewenst.
Groetjes en hou je haaks he! ![]()
SORRY! Ik ben al twee dagen niet geweest, maar het lukt me niet om op ww te komen, duurt echt uren:delete: …
@bloem: Kristallezing? Leg eens uit, klinkt erg interessant. Ik hoop zo voor die meid dat ze naar je luistert, anders stuur haar maar naar dit forum. de berichten spreken voor zich…![]()
@Filiz: lekker,!! wanneer ga je??
@Sev: Je mag me wel pm sturen voor vertaling, misschien lukt het me! En ik heb ik iets gemist… trouwen:finger:
@Jill: succes morgen in het ziekenhuis… Kou is inderdaad altijd vervelend, doet je lichamelijk niet veel goed, en vaak ook psychisch. Misschien lekker naar de sauna?
@Roanna: Ik steek een kaars voor je aan, voor een goede uitslag (nog gebruikelijk in dit katholieke dorpje:biggrin: )
De rest die ik vergeet…sorry! maar het duurt zolang voor dat je op ww komt…
heb vandaag me laatste dagje gewerkt, en toen ik thuis kwam lag me nieuwe contract al weer in de postbus ![]()
Heb vanmorgen vluchtwijziging gehad, de terugvlucht naar amsterdam vertrekt nu 03.45… ik baal er echt van! anders hadden we nog een nacht samen kunnen zijn…een weekje is kort! maar beter iets dan niets.
Iedereen fijne avond nog! en tot morgen…
@ Bregje20: Dat van dat kaarsje, vind ik heel lief van je.
Bedankt!
**
*Waar is iedeeen nu weer? Juist nu het weer snel gaat, is iedereen foetsie. :tear: *
Pfff gister trage verbinding, vandaag helemaal geen verbinding. Hele dag geen internet…saaaaaaaaai. Heb jullie gemist hoor!!
@Crazymar: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! Wanneer ga je daar beginnen (heb er waarschijnlijk overheen gelezen)
@Roanna: fijn dat het is meegevallen en heerlijk dat je jezelf lekker verwend hebt in de stad met een lekker geurtje en laarzen!!
@De rest: heb ff snel gelezen, reageer morgen weer wat uitgebreider op iedereen!!
Vanavond nog even de stad ingeweest en een paar Duitse reisgidsen opgehaald, heerlijk om weer te bladeren!!!
Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
@Sev
Doe hem maar de groeten terug ![]()
Oh Dia. Zijn daar de nieuwe gidsen al uit dan? Enneh, Miere011/Mar heeft een andere baan. Ik dacht crazy/mar niet!
Oke dan. Weltrusten allemaal …
Hopenlijk blijft de verbinding nu goed op tempo.
*@ Dia, ik heb een andere baan, en crazymar is mijn vriendinnetje, verwarrend allemaal, hè? En als het goed is begin ik gewoon 2 januari, maar moet voor die tijd wel al een paar x er naar toe om wat dingen te regelen. Dat is het mooie van ons bedrijf, er zijn zoveel overplaatsingsmogelijkheden, er is altijd wel iets te vinden. Als ik wil kan ik zelfs overgeplaatst worden naar Turkije!!:king: *
hey meiden…ff snel een berichtje voor dat ik ga slapen (ja snel…want hier is ie helemaal niet traag nu)
@mierre…hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan…!! hef je daar iig niet meer over in te zitten…toppie!!
@jill…succes morgen…ik denk aan je
@roanna…gelukkig dat het meeviel…duim voor je voor een goede uitslag, en je hebt helemaal gelijk dat je lkkr bent gaan stadten!!
@bregje…hoop rond de 20 februari te kunnen gaan…want als het veel taer wordt kan ik maar 1 weekje ivm school.
@sev…verwijderen die hap!!
@dia…JAAA…idd …we willen wel allemaal een reactie! grapje meid;) 't is af en toe ook niet bij te houden!!
sorry diegene wat ik vergeet…denk wel aan jullie hoor…
tot morgen.slaap lkkr allemaal…XX
*Hier is de verbinding nu ook weer lekker snel Filiz. :dope: *
**
Ja, wij kunnen over de hele wereld werken, als we dat zouden willen. Ons bedrijf zit, hoorde ik gister nog op de cursus in, ik dacht, 236 landen. Toch Miere011?
**
*Nu ga ik echt naar bed. Slaap lekker allen.
*
Ik zou het niet weten, Roan, voor mij bestaan er maar 2 landen op de wereld:
N******* en T******!!!*
Nee, ik weet niet hoeveel landen, maar het zou zomaar kunnen, wat jij zegt.
Ooit zag ik in Bodrum eenautootje rijden, met het S****O erop!
Sorry meiden ik geraakte vanavond niet meer op WW,hebben jullie dat ook gehad?
@Roanna,sorry het berichtje van mij voor jou is er niet op gekomen.
Maar ik ben blij voor je dat het allemaal nog is meegevallen en nu duimen we voor een goede uitslag voor volgende week.
Dikke knuffel!!!
Bloem,gaat het weer een beetje?
Hoe is die sessie vanavond verlopen?
zooo…
ik ben kapot, eerst ff kort reageren en dan mag ik het over me hebben, me, me ME!!
mijn pc is thuis super traag, dus merk geen verschil. op het werk doet ww wel als enige traag
miere, gefeliciteerd met de baan
roanna, duimen hiero
filiz, boeken!!
jill sterkte weer
ok…me, me me!!
ik ben dus kapot
lichamelijk, geestelijk en emotioneel.
had een mail gestuurd naar dat meisje, ze is engels trouwens.
maar tijdens de pauze hoorde ik iemand over een kristal lezing, dus ikke googlen, en meteen bellen. ik wilde in mn bed kruipen maar ik dacht, ik ga toch vanaaf, kan vast geen kwaad.
ikke daar naartoe. allemaal kristallen op een tafel en iedereen kiest er 1 uit die je de hele avond vast houdt. als jij aan de beurt bent geef je je kristal aan de dame die dat doet en zij vertelt jou, wat ze uit je kristal ziet en leest.
ik heb niet eens naar de andere kristallen gekeken, ik moest en zou die groene hebben. (mocht hem niet houden, jammer…)
een koraal dus.
en voordat ze 1 woord had gezegd begon ik al te huilen. ze heeft niets gezegd wat ik niet al wist, maar toch… die bevestiging, die uitleg, heel erg waardevol. begin nu alweer te janken.
eerst over mij en mn zoektocht…
over dat er een hyperactieve hond rond de tafel rende, die zo vrolijk was…mijn terraatje natuurlijk, dat zij me doet helpen herinneren om vrolijk te zijn.
maar ook over mijn zoektocht, mijn vragen mijn angsten alles
de band met mijn ouders enzo…
erg verwarrend maar zoooooooooo leerzaam. maar goed, er is werk aan de winkel dus
maar aan het einde van de avond, ik denk ik vraag het toch, nu kan het, drek heb ik weer spijt…
de ex(en), over de turk dus ook.
ze zegt dat ik hem los moet laten, omdat ik anders telekenetisch te veel aandacht trek. als ik aan hem denk, of denk, zou hij aan mij denken en me nog kwaad willen doen, moet ik dat afsluiten, daarbij heeft ze me ook geholpen.
verder vroeg ze, of ik hem vaak zie (nee) en of ik veel contact heb met zn vrienden, want dat moet ik vermijden…huh? ik ken zn vrienden helemaal niet.
maar goed, dus ik vraag… moet ik dan voorkomen dat ik hem tegen kan komen…?
en zij zegt ronduit ‘ja, absoluut.’
dus ge snapt m al, ik begin weer te janken…
ja hoezo dan? nou ja, hij in turkije en ikke hier, maar ik wil zo graag terug…
ok, wist ik allemaal wel, maar als je dat dan van iemand die bevestiging krijgt…heftig hoor. al mn plannen op de schop, want zij heeft me werk gegeven…
anyway, besef dus heel goed dat ik dus ook moet voorkomen om contact te leggen met mensen die hij kent. dus heb ook meteen alles gedelete (ik had zn nummer nog, voor het geval hij me zou bellen, dat ik dan zou weten dat hij het was)
en heb dat meisje een globaal mailtje gestuurd, ik denk ik vertel nix, kan zij ook nix vertellen
maar goed…maar goed
erg heftig dus allemaal, mn kop barst uit elkaar.
niet alles was leuk om van haar te horen, want zij ziet eerst heel veel werk voor de toekomst (en dus beter niet naar het buitenland…shit wat nu?)
maar ik ben zooooooo blij dat ik gegaan ben. heeft me zoveel inzicht gegeven.
heb nu wel knallende koppijn, dus ik ga lekker (verder) slapen en morgen nog ff werken en dan weekend! pfffuhhhiieee…its about time!!
Jeetje Bloem je hebt een heftige avond achter de rug en als ik het allemaal zo lees zal je de eerst komende tijd veel te verwerken hebben.
Volgens mij had je dit nodig om de confrontatie aan te gaan want wees eens eerlijk voor jezelf,je had ook alles wat je ex betrof ergens diep weggestopt.
Je moet dit verwerken en volgens mij heeft die vrouw het goed voor met je en is het inderdaad beter om afstand te nemen van je ex en zijn omgeving.
Knap hoor dat je de eerste stappen al hebt gezet door die telefoonnummers te wissen.
Jij moet verder met je leven en aan jouw toekomst denken en dat kan alleen als je schoon schip maakt met je opgekropte gevoelens.
Sterkte meid!!!
Dikke knuffel en slaap lekker.
Nou meiden, ik ben weer wakker
@Roanna: Kon gister verder niet meer op WW dus dank voor je PB en ik hoop dat alles goed is en komt. En jezelf verwennen en een bakkie in de stad/dorp is het belangrijkste dat er is dus!
@Bloemmie: Ik begrijp heeeel goed dat je stuk was/bent…maar lieve schat, heeft ze je andere dingen verteld dan die je al wist? Of dan die er al tegen je gezegt zijn…? Ik heb een andere theorie(en die is KRISTAL helder hihi) Je kan pas beginnen met opruimen als je er aan toe bent…je hoort dingen pas als je het aan kan…EN je kan het pas aan als je er aan toe bent(En dan is de cirkel weer rond!)
Go for YOUR LIFE!!! niemand anders dan JIJ kan dan!!! Heel veel energie om de dingen te doen die gedaan MOETEN worden!
@llemaal: Het lijkt erop dat we weer snel zijn haha!
Tot vanavond
@bep
Lekker bijna weekend!
@jill
Succes vandaag in het ziekenhuis!
@bloem
Wat een avond heb jij gehad zeg. Je weet het eigenlijk wel, maar als ze het tegen je zeggen is het toch confronterend. Ze heeft iig een hoop bij je losgemaakt, ik hoop dat je er iets mee kunt. Doe je best. Dikke knuffel!
@Mierre: oh sorry haha was weer lekker wakker
Dus nu nogmaals helemaal voor jou: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Nog ff dus en dan begin je al!!
Nog een dag en we hebben weer weekend (en ik nu al
). Ga vanaf maandag toch wat meer uren werken want ze hebben gevraagd of ik op een andere afdeling wil meewerken. Ben benieuwd of het iets leuks is.
X
Goedemorgen iedereen!!!
@Dia geniet maar van je vrije dag en natuurlijk van het weekend!!!