Turkish Teatime deel 14!!!

@dia
Heerlijk joh dat je extra uren kan draaien op de andere afdeling.
Lekker extra geld verdienen waarvan je weer leuke dingen kan gaan doen… op vakantie bijvoorbeeld :slight_smile: :smiley:

Goede morgen!!!
Even snel voor nu. Ga zo met mijn vriendin shoppen, ze is jarig vandaag en gaan er even samen gezellig tussenuit.
Tot straks!!!

@Jill
Succes straks!

@Bloem
Een heftige avond voor jou gisteren, hou je taai he meissie!

Ik is ffies vanaf kantoor…
Gaat weer lekker een stuk sneller, kan ik ffies bijlezen, scheelt 's avonds een hoop!!

Vanavond met hubbie een klein btje gourmetten lekker met een filmpje(iemand een voorstel, wel een aktie!), en dan morgen naar duitsland shoppen…lekker samen weeklend vieren dus

Tot vanavond

goede morgen meiden…of nou ja eigelijk middag…
ben wel al langer wakker hoor :wink: askim had 2 uurtjes tijd…zeer goede week voor ons…

@bloem…klinkt allemaal niet makkelijk!! hoop dat je snel een oplossing vind voor alles.

@beppie…lkkr gourmetten…als je iets over hebt weet je waar je het naartoe moet sturen he??
ook veel plezier in duitsland morgen…mn schoonzusje gaat morgen ook, schijnt een leuke mexx outlet te zijn…ofzoiets…anyway…amuseer je

@marion…veel shopplezier…!! laat je ons weten wat je gekocht hebt>?

@dia…wat fijn dat je meer uren kunt gaan draaien op een andere afdeling, ben beneiuwd hoe het gaat bevallen. eerst lekker genieten van je lange weekend…!!

@jil…nogmaals sterkte vandaag!!

heb nog 3 uurtjes…daarna werken…tot half 8…lkkr.

tot later…

XXX…

Goeiemiddag allemaal !

@Bloem: sterkte ! op een dag komt alles weer goed en begin je een héél nieuw leven !

@beps: mmmm gourmet ! Stuur je wat op ? :stuck_out_tongue:

@Marion: shop ze !

@Dia: leuk van die uren meer ! Ben je wss zelf blij om ?

@Roanna: proficiat met de nieuwe baan !

Zo, heb ik ook al weer rond… heb héél snel bijgelezen. Ben doodop ! Doodop door al die nieuwe indrukken in school, allemààl nieuw en veel maar leuk en wil alles zo goed mogelijk doen en als ik thuis kom kan ik als een blok in slaap vallen, zoals een kind die naar de kleuterklas gaat hihi !

Nu eerst de macaroni met garnaaltjes in de over zetten en daarna lekker eten ! Heb reuuuuuuuuzehonger !

x

allemaal bedankt hoor

natuurlijk wist ik het meeste wel, maar er waren ook dingen die ze zei, waar ik toch wel een beetje van schrok enzo…ff afwachten dus
wel spannend allemaal
heb deze maanden natuurlijk beschouwd als tussenpauze, maar moet nu echt aan het werk
en misschien ga ik dus helemaal niet meer weg
afwachten maar…

werk ze allemaal
ik moet nu beginnen
druk
dus prettig weekend alvast

Wat een rust hier vandaag, iedereen al in weekendstemming??

:disgust: aan het leren

druk aan het werk tot 8 en dan weekend
wassen, schaatsen kijken, opruimen en heel heel veel uitslapen :smiley:

NOg aanwezigen ?

Hoi allen.
**
@ Sev: Nee joh, je hebt inderdaad TE snel bijgelezen, :lol: want niet IK, heb een nieuwe baan, maar Miere011. Zij heeft een andere baan, maar bij dezelfde werkgever, wat toevallig ook mijn werkgever is.
**
Ga zo eten koken. Aardappelen, spruitjes :so: en kipfiletje.
**
*Zondag maar weer eens naar de zwarte markt, want het geld moet blijven rollen.:teeth: *
**
Voor degenen die nog moeten werken nu, werkse nog even en de rest alvast een goed weekend.

@Roanna: oepsie , sorry ! Maar zat er toch niet ver van hé ?! haha

@MIERE: PROFICIAT MET JE NIEUWE BAAN ! Sorry dat ik gemist was en een beetje laat ben ermee… Maar het is je van harte ! En véél succes met Roanna gniffel gniffel :tongue:

Maar Sevje toch! Ha, ha, ha. Ze komt niet bij mij werken. Zij woont in de randstad en ik op de Veluwe, dus dat is zeker niet vlakbij elkaar. Maar onze werkgever is wel dezelfde. Zij werkt voor dezelfde cateraar als ik.
**
*Zij werkt op een andere lokatie, heel ver van hier vandaan dus. Snapppie het een beetje nu? :unibrow: :unibrow: *
**
*Groetjes :wink: *
**
**

Zo meiden bijna weekend!!!
Tot morgen of nog wel zondag!!!

@Roanna: Comprendo ! :teeth:

Merhaba allemaal,
Bloem, ga jij nou eerst maar eens flink aan jezelf denken en neem de tijd daarvoor. En je weet t hé…WW mag ook gebruikt worden om eens lekker te klagen en je hart te luchten!
Beps, eet smakelijk straks van de gourmet en veel plezier morgen in Deutschland. Neem je nog van dat lekkere duitse brood mee? Mjammie, vind ik echt heerlijk maar is hier bijna niet te koop.
Sev, valt ook niet mee om alles goed te begrijpen als je zoveel moet bijlezen hoor. Dat heb ik ook, haal ik alles door elkaar haha.
Dia, fijn dat je meer uren kunt gaan werken bij hetzelfde bedrijf. Succes ermee!
Roanna, lekker spruitjes (echt hoor)! Ik ga straks op verzoek van mijn grote zoon, pannekoeken bakken. Lekkerrrrrrr…

Iedereen een gezellig en mooi weekend toegewenst. Ik moet werken, maar voorlopig het laatste weekend. Dan pas weer met de Kerst.

Pannenkoeken ook lekker ja. :thumbsup: Doen wij nog weleens als de kleinkids hier zijn.

Bep:Wel thuis en eet smakelijk straks.

Allemaal trouwens… voor zo eetze. :biggrin:

O ja, nog vergeten te vertellen. Sinds een week of 2, werkt er een nieuwe dame bij ons, die ik vandaag moest inwerken bij het kassawerk. (Onetouchscreen)

Ze vroeg op gegeven moment aan mij, waar heb jij dat (Turkse) oogje gekregen?( Hangertje met oogje heb ik om ) Ik zei, huh gekregen? Ik heb dat wel moeten kopen. Bij de juwerlier dus, zei ik. Toen vertelde ze mij, dat ze een tijd met een Turk getrouwd geweest was en vaak in Turkije was geweest en ook aardig Turks spreekt.

Ze zei, als je daar juwelen koopt, krijg je dat toch altijd? Ik zei van, nou ik niet, terwijl ik best veel bij die juwelier gekocht had. Jij misschien wel omdat je met een Turk was.

Ze heeft me ook heel veel tips enzo gegeven, dus toch wel lekker makkelijk als ik iets wil weten en jullie weten het ook niet, kan ik het haar altijd nog vragen.

Zo dit was het! :wink: :smiley:

@Roanna wel leuk als je zo tips krijgt van je collega,lekker handig.
Maar ze heeft gelijk wat betreft dat hangertje,ik heb ook eens een hangertje met oog gekregen bij een juwelier en dat terwijl ik er toen nog niets gekocht had.
Ik wilde het ook niet aannemen maar die man stond er op,toen we de keer weer terug waren heb ik een ring gekocht voor mij en je raad het al… ja precies bij die man!!!

Pfffff vanmiddag onderzoek gehad en terwijl ik datzelfde onderzoek al zo vaak heb gehad was het deze keer gewoon haast niet te doen.
Ik had zoveel pijn dat de dokteres gestopt is en voorstelde dinsdag terug te komen omdat het anders teveel zou worden en te pijnlijk.
Vandaag heeft ze mijn benen gedaan dinsdag mijn armen,pffffff ik zie er tegenop.
Blijkbaar was het me aan te zien want de baliemedewerkster bij het onthaal kwam naar me toe en bood me een kop koffie aan en vroeg of het ging.
En dat terwijl ze niet eens wist wat er gebeurd was of wat dan ook,lief he!!!