Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Gelukkig hebben we maar 1 bloem, dan blijft het wat overzichtelijker :smiley:

@miere
Leuk vooruitzicht al die feestjes!!!

@ MK, gelukkig wel he?
wat heb jij zoal uitgespookt?? behalve dan hier bijlezen…hihi…dagtaak!

Ja hartstikke leuk, maar ik ruil ze zo in voor een weekje Turkije!!!:crybaby::crybaby::crybaby:

Ben ik de enige die nog post???
Zaterdag hebben we een personeelsfeestje.
We hebben een soort puzzeltocht in eenden (auto’s), het zag er allemaal heel leuk uit. Heeft iemand dit al eens gedaan?

Ik heb de hele dag gewerkt en heb alleen tussen de middag snel ff bijgelezen en verder heb ik, net als Bep, heel hard gewerkt.

een puzzeltocht in eenden…
ik denk dat ik een rijke fantasie heb, maar dat gaat toch mn fantasietje te boven…

EN…We hebben maar 1 Beppie1 hihihihihihi

@MK: Ja ben over zaterdag heen, de ‘dame’ is gewoon jaloers, en de energie die ik erin steek is verloren energie, dus klaar is klara!!
Personeelsfeest…alleen van mn hubbie eens per jaar, en daar gaan we niet meer heen…veel gezeur, alles moet goedkoper, minder en en en en …en dan een feest van tonnen!!! JAJA!!!

Nou goed, CSI bijna klaar, Shark to come…ik ga weer
Tot morgen allemaal

Gisteren heb ik met mijn moeder de hele middag in de stad gelopen (koopzondag) en we zijn alleen in speelgoedwinkels geweest en in winkels met kinderkledig en toen was het zomaar sluitingstijd :slight_smile:

www.ducktrail.nl

@bep
Veel plezier voor de tv.

Stel je voor dat we 3 bloemen hadden als ze dan allemaal van die lange verhalen zouden schrijven, dan kwamen we nooit meer achter de pc vandaan. :smiley: :smiley:

hihi…dat zou wat zijn!

maare, heb geen angst, ben echt moe en dat shark lijkt me wel wat, dus ga ff de pc rust gunnen, tv kijken en dna ook naar mn bedje toe, beetje ritme creeren ofzo.
sorry jill hopelijk heb je anderen vannacht (misschien kom ik nog wel eens terug), tot later voor de rest

hihi lachen MK, al die eendjes…kwak…kwak…kwak
ok ben weg

@bloem
Slaap lekker bloem, hoop dat de verhalen niet teveel door je hoofd gaan spoken, droom maar van leuke en spannende dingen en rust maar lekker uit. :slight_smile:

Haha nu was ik eens diegene die moest bijlezen en jammer dat ik de geboorte van deel 12 heb gemist maar toch dames;

gefeliciteerd met deel 12!!!

zoo toch deel 12 gehaald vandaag?
jullie zijn alweer flink onderweg naar deel 13 zie ik!

ik ben net thuis van college. Het was gelukkig snel afgelopen dus ik was een uurtje eerder vrij. Dus zit ik weer lekker niks te doen… je moet toch wat he!!!

hier ben ik sé, heb eerst wat tv gekeken en nog wat gestudeerd maar ja weer niet te lang sé. ow en alles staat al klaar om straks te gaan werken bah

nou…ben ik nog ff hoor
serie was leuk, toch beppie, maar niet zooooo leuk dat ik zeg, dat MOET ik volgende week weer zien, beetje 1000 in een dozijn.
tussendoor ook ff beauty en de nerd gekeken, had al de engelse variant gezien, erg lachen…
had het idee dat hier alleen maar belgen aan meededen, maar goed, zo kun je nog wat van elkaar leren he?

geen verhaaltjes voor mij vandaag…
ga zo echt slapen…
kan ik morgen wat vroeger opstaan en dan ff een verhaaltje fabriceren.
donderdag avond krijg ik de sleutel tot ‘mijn’ kamer!! wiehie!!

hey bloem juist je verhalen gelezen amaai heb er echt van genoten. k zou zeggen slaapwel en voor de rest ook. Moet nog een uurke of 8 wachten moet binnen een halfuurke beginnen.

Iedereen een goede nacht en tot morgen
slaapwel