**@Miere: Je hebt dus binnenkort een feestje van je opdrachtgever en het gewone volk mag ook komen! Wij dan ook? Ha, ha, ha. Ik heb nog niks gehoord.:drugged: Veel plezier in ieder geval met al je feestjes!:nod: **
Voor diegene die gaan slapen zo, weltrusten en tot morgen ofzo en alle anderen , nog een fijne avond.
Zo op dit ongelovelijke vroege uur, Goedenmorgen allemaal
Hubbie is zn brood aan het maken(en het mijne :nod: ) en ik zit te wachten tot ik de koffie kan maken. Dan gaan we eerst ff samen koffie drinken en als hij dan naar zn werk is dan ga ik me wassen aankleden ed!
Jullie hebben nog best bijgekletst gister:
@Bloem: Shark kon me blijkbaar niet echt boeien, was in bed gaan kijken, ennnn…snurk snurk snurk… Dat doe ik niet als het echt vasthoud, en dat deed het voor mij dus niet!
@lle anderen: Fijne dag en ik lees het allemaal wel
Goede morgen meiden!!!
Heb niets meer gezien gisteravond dan Spoorloos en toen … :drugged: . Heb ik altijd als de klok verzet is.
Dacht ik moet weer een hoop bijlezen maar het viel mee deze keer .
Iedereen druk geweest met winkelen en feesten. Lijkt me echt leuk om rond te crossen in een eendje!!!
Het is niet te geloven hoor, maar jullie gaan veel te snel voor mij. Alweer weet ik hoever in deel 12. Waar halen jullie de tijd vandaan? Ik ben voortdurend in tijdnood met alles, hier in Nederland. Had ik vorige week nou helemaal geen last van in Side. Wat is dat toch steeds een overgang.
Maar ja, Thats Life, zeggen ze in Turkije maar al te vaak.
Ga nu even m’n schoolbord klaarmaken en koffie drinken.
@Fransijn
Heb precies hetzelfde, in Nederland is het meestal een race tegen de klok. Teveel dingen die op een dag gedaan moeten worden. Daarom kijk ik zo uit naar de vakantie, 1 of 2 weken per jaar waarin je helemaal niets hoeft te doen als je niet wil.
Geniet van je bakkie en een fijne dag!
@Bregje
Drink je wel genoeg water? Als je dat niet doet tijdens het volgen van een dieet kun je hoofdpijn krijgen. Je raakt dan je afvalstoffen niet kwijt hebben ze mij ooit verteld.
nou…dat was wel heel erg snel moet ik zeggen… @jill, was je alleen vannacht, geen berichtje van jou
@ beppie, vond shark wel grappig, maar het was meer praten dan actie, en ik praat snel, maarre…dit ging iets te snel, niet voor herhaling vastbaar.
@ mar en fransijn, tja, ik ken het wel, maar ik doen nu echt helemaal niks en zit bijna de hele dag achter de pc. dat is straks wel anders (jahhaahaha, zit ik nog wel heel de dag achter de pc, maar zonder WW)
maar ik probeer altijd zo relaxed mogelijk te blijven. ik probeer het ZEN zo lang als het kan vast te houden na de vakantie en gewoon te genieten!
zeker nu dit halve jaar…mij krijgen ze niet zo snel meer
@ de rest, good morning, succes, werk ze, leer ze, have fun
Tis gewoon donker! grijs, grauw en donker…yuk…yuk…yuk
waar zijn de tijden gebleven dat ik om 09.00 uur zat te ontbijten buiten met mn zonnebril op en me maar eventjes insmeerde om niet te verbranden?
en waar blijven alle lieve buurtjes om me een guneydin te wensen en eventjes een kletspraatje te maken…?
@.marion: Nee ik drink echt te weinig water, daar heb je gelijk in zou ik ook meer moeten doen, maar werk op kantoor, geen buitenlucht en tl lampen. Het is een combinatie van en dan ook nog het feit dat ik me vriend zo mis…
Het zal wel een fase zijn, hoop ik!
Ben met mn hond gaan wandelen op de markt hihihi en nu is het zodanig grijs en mistig en regenachtig, buek, dat ik niet meer buitenga denk ik, tenzij het hoognodig is.
Askim zou proberen op internet te komen. Eventjes zien of het hem deze keer zal lukken…no hope…
Mn keel doet terug pijn, ik hoor weer minder dusseuh…there we go again …
Sorry voor het ego bericht maar ik moet dringend bijlezen, maar het is me net iets te veel :drugged: