@ sevvie, en bregje.
thuis komen, kruik warm maken, thee zetten, honing drin, warme sokken aan, dekentje pakken, met kruik in bed of op bank liggen, theetje erbij, flink zweten en lekker ff niks doen!!
Super alweer een nieuw deel! Heb van deel 11 de helft niet meegekregen dus hopenlijk gaat het nu beter :unibrow:
Nu ff pauze op het werk, hihi heb wel 100 keer hetzelfde verhaal moeten vertellen over onze vakantie, iedereen had natuurlijk al gehoord dat we later terugkwamen. En ow…ik heb zo’ n HEIMWEE!!!
xx
Horen julllie het dames…dokter Bloem spreekt
!!!
En ze heeft helemaal gelijk. Thee met honing doet wonderen!!! Oud recept, mijn oma maakte het ook altijd voor ons als we ziek waren. Kreeg het bijna niet weg want vond het ontzettend smerig. Maar dronk het op om oma een plezier te doen. Voel ik nu mijn keel dan doe ik standaard een lepel honing er doorheen en in een mum van tijd is mijn keel beter. Vind het nu zelfs nog lekker ook!
Bijna pauze. Ff snel bijgelezen…lekker ego-bericht dus!
@Dia: Ga je nog mee de 12de??
Tot vanavond denk ik!
ja, in turkije was ik toen zo zo zo ontzettend verkouden!!
daar hebben ze van die makkelijke knijfflessen bal, ideaal 9misschien ook wel in NL, maar doe altijd die ouderwetse in NL) maar goed, thee drinken in turkije kost ook niks, dus dat dronk ik heel de dag, kneepje bal erdoorheen en toen…op een mooie avond, kwam alles los!!
heel goor dit, maar kon weer ademen, ruiken, proeven, de druk was van mijn hoofd en bijholtes, ik zal dat heerlijke fantastische gevoel NOOIT vergeten…
uhum…ok…next
diamond, sla deel 11 maar over en kom gauw weer lekker meedoen in deel 12! leuk toch om alles nog zo vaak te mogen vertellen!! beter dan dat ze zeggen, dia gaat altijd naar turkije, altijd hetzelfde verhaal…toch??
![]()
@bloem
Om 09.00 uur aan een ontbijtje in het zonnetje.
Dacht dat jij op dat tijdstip nog diep in dromenland was.
niet in turkije!!
elke dag om half negen eruit en om 9.00 boottochten verkopen hoor!
hahaha
ontbeet altijd op mijn werk…
nu sla ik dat tijdstip liever over idd, ben nu vrij, dus waarom niet!
heel goed idee bloem!
Ben om 6 uur klaar, en dan begin ik meteen met het bloemkuurtje :unibrow:
Geniet lekker van je vrije dag…
en niet te veel posten he! ik doe er uren over om het bij te houden haha:biggrin:
:unibrow: :biggrin: :unibrow:
have no fear, ben bezig met een super verhaal, i am on fire!
geen tijd om hier te posten…uhmm…nou ja
:lol:
haha dan zal ik je niet lastigvallen vind die verhalen van je veel te mooi! :D:D
tja, nu mammie thuis, samen boodschappen doen, dus verhaal moet wachten tot vanavond!
mijn vinger jeuken, want ik heb t nu van begin tot eind in mn hoofd af, alleen zo snel kan ik niet typen…hihi
doei
tot vanaaf
Meiden meiden meiden ! Sorry dat ik er niet zoveel opkom vandaag, maar ik heb deeg gemaakt om suikerwafels te maken, nu moeten ze dubbel zo groot worden de bollekes en straks gaan ze het wafelijzer in !
Tot later x
o ja en mams gaat ondertussen dan chocomousse maken voor mn zus die vanavond thuis komt
Zo heeft iedereen wat hihi
kan niet wachten!! we zullen zien wat het einde wordt…als het maar goed afloopt!
Heej lees zo allereerst bij maar wat is dit deel 12 alweer.
Kom 2 dagen niet hier omdat ik ziek ben/was en mis de helft weer.
Heb waarschijnlijk voedselvergiftiging opgelopen in de v&*.
Lekker dus maar niet heus.
Maar goed ik begin langzaam weer te eten.
Nu ga ik eerst maar bijlezen groetjes
oke dit gedeelte heb ik bijgelezen ga nu nog eventjes door met deel 11 nog.
welja Sev, wafels en chocolademousse…zit ons ff lekker te maken hier!
Maar geniet er lekker van meissie, wij eten gewoon stampot vandaag haha.
@sev::drool:
das trouwens een kwijlpoppetje hahaha :D:D
hahahaha ja sev HERRLIJK.
Volgende keer een meeting bij jouw hahahahahhaa.
Nou ik ben weer helemaal op de hoogte van alles.
Het duurde wel eventjes.
Nou groetjes jac