Ik eet nu ook weer stampot die niet iedereen lekker vind hier. hahahhahahahaha
Groet
Ik eet nu ook weer stampot die niet iedereen lekker vind hier. hahahhahahahaha
Groet
Ben goed bezig vandaag, vanmiddag weer naar de sportschool geweest. Lekker bijkletst met mijn vriendin en de andere bekenden. En ondertussen nog goed doorgewerkt ook!!
In huis ook weer het een en ander gedaan dus het begint er weer wat op te lijken.
Vanavond wss met J. even naar de winkel. De uitverkoop begint vanavond voor de vaste klanten en hij heeft nog wat truien nodig. Dus maar meteen erop af als we vroeg klaar zijn met eten, hebben dan nog volop keus. Zul je net zien als we morgen gaan dat het mooiste al weg is. En dan heeft hij morgenmiddag mooi over om af te spreken met een vriendje.
Wat zijn we een bezige bijen en wat maken we veel mee.
@Jac wat naar van die voedselvergiftiging. Geniet nu maar lekker van de stampot.
@Marion, wat heerlijk als een dag gewwon lekker verloppt. Dat geeft een mens ook weer nieuwe energie.
@Sev, heerlijk lijken me die wafels. Is het naar Belgisch recept? En dan die chocolademousse. MMMMM. Verder sterkte met je keel. Pas op.
@Dia ik begrijp je heimwee. Heb er ook last van.
@Bregje neem de tijd om op te knappen van die nare hoofdpijn.
@Nur, Leiden is echt een leuke stad. Woon er vlakbij.
@Bloem ik wordt ook triest van dit weer. Ik denkt dan ook aan vorige week, dat we ontbeten op ons balkon in Side.
![]()
@Bep, ben je al helemaal gewend aan het leven met een fulltimebaan?
@Filiz, ging de evaluatie goed?
Sorry als ik je even niet heb genoemd. Vergeef me.
Ga nu Bami maken en daarna weer bouwvergadering op school.
Fijne avond allemaal.
Zo eten is bijna klaar!! Hubbie heeft lekker gekookt(balletje gehakt met bietjes en aardappeltjes, lekker hoor zo thuis komen!).
@Fransijn: Echt gewent nog niet…maar het begint te komen. Heb iemand gevonden die ons gaat helpen in huis(Dat kan ik er nu echt niet meer bijhebben!) en die gaat morgen voor het eerst aan de slag!! Ben zoo benieuwd hoe ik dat vind!
@llemaal, tot straks, eerst ff eten hihihi
@Fransijn: ja naar belgisch recept, lekker zoet hihihihi en ze zijn héérlijk al zeg ik het zelf ! Maar bij jou is het ook lekker zie ik, Bami !
@Jac: sterkte ! Rust maar goed uit, jeetje een voedselvergiftiging !
@Bregje: weet ik eindelijk wat dat ventje wil zeggen ! Hahahaha, heb nooit echt gezien wat het was !
@Iedereen: smakelijk !
Ik eet haringsalade en mosselsalade, lekker lekker, wel ja, vind ik, en heb er eindelijk goeie gevonden (maken ze vers op de markt) en mmmmmmmmmmmm njammie ![]()
Lijkt er weer op dat Askim niet zal kunnen online komen…
hey meiden…
mijn evaluatie was goed…:Deigelijk alleen maar positieve dingen gehoord. :nod: erg blij mee dus…
ben wel ziek nu:tear: koorts…erg vervelend. heb helemal geen tijd om ziek te zijn!! zou eigelijk moeten gaan voetballen en morgen late dienst…maarja. zal maar een dagje thuis blijven.
@beppie…das idd lkkr thuis komen!!
@marion…lekker gesport…? altijd leuk om bij te kletsen
@sev…ik duim voor je dat askim nog online komt.
@mar&jac…alle 2 stampot…ben ik niet zo weg van hoor.!!
@fransijn…ja het weer werkt niet echt mee…heb er ook een enorme hekel aan!! nu had ik ook slecht weer in turkije, maar dat was toch anders:smirk:
heb alleen een stukje vis gehad…en oma had nog aardappelanders gemaakt. vind ik ook heerlijk. maar niet echt honger…
vanavond psv tegen galatasary…of hoe je het ook schrijft…hun vorige wedstrijd heb ik in side gekeken…geweldige sfeer toen!!
tot later…xxx
@Sev: Hoe ist nou lieverd?? Hoor niets van je, voel me helemaal alleen:hihi::wub:
@Filiz: Mooi dan dat je evaluatie goed was. Altijd lekker als ze positief zijn over je(toch!) Ik geen voetbal, ben nog in Prison bezig, en daarna CSI Miami! Dan de IS(was) want morgen…komt mn helpende hand en dan wil ik wel dat mijn taak klaar is zeg maar hihi
Nou meiden, ff ontspannen en dan tv dus
Tot straks of morgen
@Beps: lief van je dat je me mist hihihihih. Nou,alles gaat naar omstandigheden goed, alleen ik voel me niet opperbest. Mn keel voelt nog steeds ruw aan en mn oren zitten net verstopt… Maar anders geen klagen. Morgen heeft iedereen vrij hier, super ! Net een zondag. En vanaf donderdag begin ik wat te studeren als ik niet moet gaan werken.
@Filiz: verzorg je meid ! Proficiat met je evaluatie !
Volgens mij komt askim niet meer online, hij is nu zeker en vast aan het werk, tenzij hij een uurtje vrij krijgt van zijn baas maar ik betwijfel het… Hij werkt er nog maar pas en in het weekend had askim een uurtje gevraagd om snel voor zijn vriendin even op internet te komen en toen begon zijn baas dat er nog dat en dat moest gedaan worden zodat mn vriend gewoon heeft gezegd dat hij maar moest vergeten wat hij gevraagd had… Zal hem straks een sms sturen, ga nog 10 minuutjes geduld proberen hebben ![]()
@Fransijn
MMMMMMMMMMM lekker bami!!! Ik mocht van Sonja vandaag kipfilet, aardappelen en bietjes. Omdat ik bietjes echt vies vind heb ik er maar rode kool van gemaakt. Daarna een bakje met tomaten-ui-knoflook met yoghurtdressing. Zal hub blij mee zijn … hij haat knoflook :drugged: !!!
@Beps
Ben benieuwd hoe de hulp je bevalt. Ideaal als het meeste werk gedaan is na een 40-urige werkweek. Ook een vreemd idee dat er iemand in je huis bezig is terwijl je aan het werk bent. Maar denk dat dat een kwestie is van wennen.
@Sev
Lijkt me errug lekker die wafels!!!
En weer die mosselen… zie ze weer voor me :paranoid:
@Jac
Beterschap!!! Voedselvergiftiging… je kan er zooooooooo ziek van zijn ![]()
@Filiz
Hadden niets anders verwacht dan positieve reacties!!!
Wat vervelend dat je ziek bent nu!!! Knap maar vlug op en laat je lekker verwennen.
Zaten we er allebei beter voor de vorige wedstrijd PSV-Galatasaray. Wij hebben het in Kemer gekeken :hihi: .
hihihihi
look at this :
http://images.google.be/images?q=tbn:tWF3R8ckCocMhM:http://www.aquacultuur.nl/ZNT_Image.asp%3FFile%3DFILE_DIR/15-07-2005_16-33-38_84_mossel.JPG%26Height%3D0%26Width%3D135%26Sharpen%3D0http://images.google.be/images?q=tbn:y9s2DIYMalESiM:http://www.studiokoning.nl/Foto_20/Mossel_1.jpg ![]()
@Sev
Mis dat slurpend gezin nog rondom de mossel :slywink:
Zo eindelijk ff fatsoenlijk tijd om te posten. Vandaag weer voor het eerst gewerkt na de vakantie. Gelukkig ging de dag aardig snel voorbij. Weer wat minder dat ik in de file kwam te staan dus toch nog laat thuis was. Gelukkig had vriend gekookt en kon ik zo aanschuiven.
Jaja voor je het weet is het dagelijkse leventje weer begonnen. Zag geloof ik gister op tv al iets over naderende vorst brrrrrrrr. Ik wil geen vorst of sneeuw :frown:
Hoe is het verder met jullie? Heb jullie echt verslonst de laatste tijd…SORRY!!!
XX
hmm…toenet met askim gebeld…is ie ook ziek…das getimed he;)
@marion…mams heeft net thee voor me gezet dus dat verwennen komt goed.
wou dat ik er nu voor askim kon zijn om hem te verwennen…:(mis m zo…
xx
Askim net gebeld !!! Wihiiiiiii ! Hij had net zn gsm in zn handen omdat hij aan me dacht zei hij (of ik het nu geloof of niet) en hij wou me net bellen toen ik hem belde ! Zegt hij: askim, this is a good sign, we think about eachother at same time, this is us ! :wub:
@Sev: aaaaaaaah lief!!! :wub: :wub: :wub:
http://images.google.be/images?q=tbn:MaMNqSrSlgGD2M:http://www.ted.nl/v5/movies/foto5.jpg Voor jou marion !
:crybaby:
Gelukkig zonder geluid!!!
the missing part
moehahahahaha
@Dia: ja hé ? ben weer in de zevende hemel :wub: Hij heeft het erg druk gehad.
Schijnt ook dat er véél regen is momenteel in Turkije. Istanbul en al die grote steden staan veel huizen onder water … Maar hij werkt droog, het is er warm en netjes en is alles wat hij moet hebben ![]()
eventjes wafel gaan eten
@Dia
Kan beuren meid!!! Fijn dat je er weer bent :king: .
@Filiz
Jullie delen ook echt alles samen :slywink: .
@Sev
Is ie weer lief he :wub:
@Beps
Weet je trouwens dat ze Always somewhere van de Scorpions veel draaiden in het hotel dit jaar? Wilde ik je al steeds vertellen. Zal jij ook nog wel kennen denk ik, jeugdsentiment, heb hem grijs gedraaid vroeger. En hij is nog steeds prachtig, heb hem net gedownload :drugged: .