@Jac: Beterschap!! Veel drinken en vitamientjes eten…
@Filiz: Ook beterschap!! en veel plezier met voetbal kijken:paranoid:
@Beppie: Ik zou zeggen geniet ervan dat iemand je helpt thuis, dan kun je meer aandacht aan jezelf besteden en aan tt natuurlijk :lol:
Ik ben morgen vrij! heerlijk… kan ik nog beetje uitzieken…!
Ik ben in een klap beter als me askim vanavond een sms stuurt heb al een dag niets van hem gehoord (ja dat is lang voor ons doen) omdat zijn telefoon het niet meer doet, hij heeft de mijne namelijk en die is nu geblokt:mad:
En ik wil zo graag weten hoe het met hem is, ja ook mijn poepsie is verkouden…
Nou tot morgen weer, niet te veel kletsen anders moet ik weer uren bijlezen :paranoid: haha!
@Marion: Ben giga slecht in titels, maar The Scorpions ken ik wel:dope: !!! Ga wel eens ff kijken of ik wat vinden kan en luisteren, meld ik me weer. En wat die hulp betreft, ik heb gewoon mazzel. Een vriendin wil graag wat extra’s en dus bood zij aan het te doen! Dus ik weet wie er rond loopt gelukkig!!
@Sev: IK VIND MOSSELS HEEEEEERLIJK!!! En zeker ook de franse manier(zoute mossels met frieten!) HMMMMMMM Ohh denk dat ze binnenkort hier op het menu staan jammmmmieeee
Nou goed meiden, zo CSI en eerst nog ff vast wat IS(was)
Tot straks, maar denk eigenlijk dat het morgen word
van mij mag Galatasary WEER verliezen, niet dat ik voor PSV ben, maar die eikel waardoor ik gevallen was, is lyrisch van G. en daarom hoop ik dat hij een rot avond heeft…gnagna :unibrow: maar ja, mn beste turkse vriend is ook voor G. dus…shit
nou ja, ga t toch niet kijken
@mosselen en links, yuk, bah, jekkie bah. ik lust dus absoluut geen vis, dus heb die links niet aangeklikt, mijn maag draait al ondersteboven als ik eraan denk…
maar idd, wafels:drool: drool…
uhm…denk…denk…
ik ga zo lekker greys anatomy kijken en dan evelien en dan !! Gilmore gils (dansende banaan!!)
kijk jij Greys A ook nog diamond??
beppie, je gaat toch niet de is doen, als de hulp dat mrogen kan doen?? of is dat niet de afspraak?
heb vandaag de hondjes 2x uitgelaten, de was gedraait, opgehangen en opgevouwen, gestofzogen, vaat uitgeruimd en ben grote boodschappen gedaan met mam. verder heb ik nog 3 pagina’s geschreven en alle detaisl verder uitgedacht, maar geen tijd om verder te schrijven (komt goed)
ook nog gesocilized met bro, morgen ziekenhuis, de hele dag de auto…dus misschien…mmm…winkelen??:unibrow:
nou ja, anyway
koffer pakken (verhuizen van thuis naar kamer, helaas geen tropische bestemming, wel fuchsia roze…)
kom na Gilmore Girls nog wel ff langs!
oh ja, en beterschap voor alle zwak, ziek en misselijken…grieppriek kwam zeker een weekje te laat voor jullie
ook beterschap voor iedereen in turkije die jullie lief hebben
ik weet niet of dat hier kan en mag
maar groot nieuws in NL
dat er in spanje een abortuskliniek is, die nog babietjes aborteert die al 30 a 31 weken zijn (7 tot 7,5 maand dus!!)
en dat er op de loonlijst van de kliniek Nl artsen staan, omdat er blijkbaar zoveel NL vrouwen komen
kosten 4000 E
methode…uhm…(er wordt gif in het hartje van de babie gespoten en dan mag de moeder nog wel ff gaan bevallen van het kindje)
ff in het wit, weet niet of iedereen dit wil weten, maar goed
ff ter illustratie, in NL wordt geaborteert tot 20 weken en mag een babie gehaald worden met 26 weken, omdat het levensvatbaar geacht wordt.
grote ophef in NL dus en ikzelf ben echt geschokt en onthutst dat dit KAN in deze wereld…zucht
ja sorry, je hebt er zelf om gevraagd…erg he
een of andere maas in de wet heeft dit toe kunnen staan geloof ik…
heel erg allemaal
maar ja…blijkbaar gebeurd het en is er dus veel vraag naar…
vreselijk
ik ga ff wat anders doen, lekker tv kijken, tot strakjes!
X
Gezonde moeders ??? Nou, sorry, maar volgens mij zijn die niet al te gezond meer als ze hun kind op zooo een laat stadium in de zwangerschap nog willen aborteren… en ok, een ongelukje is gauw gebeurd, alhoewel er al veel middeltjes bestaan om niet zwanger te worden. Maar als het dan toch al te laat is, kan je toch sneller beslissen hé ? Volgens mij is de normale tijd tot 3 maanden of zo zeker ?
Dat is echt VRESELIJK! Had er nog helemaal niets van gehoord (wss teveel bezig met het nieuws op WW). Artsen die deze ingreep uitvoeren zouden nooit hun beroep meer uit mogen oefenen!!!