ok…
helaas…niemand om tegenaan te wauwelen
net als je het meeste nodig hebt…
ga maar naar bed in de hoop dat ik kan slapen…
morgen achterlijk vroeg op om van alles te doen enzo…
dusse, spreek jullie strakjes weer.
xxx
Goedenmorgen Allemaal
@Bloem: KUSSS(Sev niet jaloers worden!)
@Bortus: Te erg om over te praten, mensen die dan nog over “afdrijven” denken komen in aanmerking voor onvrijwillige euthanesie!!!
@Hulp: Ik doe de IS en dergelijke, zij alleen “grote” klussen…badkamer, stofzuigen, ramen, dweilen ed. En de was wegvouwen(van 2 weken, oeps ff vergeten) das dan mijn taak!!
@Scorpions ken ik wel, maar kan die titel ff niet plaatsen!
Nou ik ga maar niet te laat weg, het STORMT hier!!! En ik blijf maar voorzichtig. Vanavond moet ik ook weer weg dus eind van de middag/begin van de avond kom ik wel ff(en mss nog ffies tussendoor!)
Knufffff(kan nu niet wachten tot de meeting, kan ik echt ffies bijkletsen)
@ beps…thanks en een hele hele dikke knuffel terug, dank je wel.
Goodmorning rest…
:retard:
voor diegene die denken dat ik de hele tijd ben opgebleven…helaas…ik heb maar 2,5 uurtjes geslapen vannacht…heb me niet meer zo slecht gevoeld sinds…uhm…? hihi
iedereen een goede en fijne werkdag/ schooldag/ studiedag/ rustdag en/of familiedag!!
ik mag straks lekker weer naar het ziekenhuis toe! jippie…NOT:thumbsdown:
denk dat ik daarna lekker weer mijn bedje induik :unibrow: maar dat kan natuurlijk niet…alhoewel…? waarom ik niet?? ik zie het wel als ik thuis kom.
byebye
Hoi allemaal,
Ook lekker warm in jullie bedje gelegen met die storm. Het floot om het huis heen.
Nu weer op school.
Wilde dat er een tijdmachine bestond om nog even terug te kunnen in de tijd. Bijvoorbeeld terug naar vorige week.
Het was zo heerlijk om in Side te zijn bij de mensen waar je van houdt.Eén in het speciaal natuurlijk.
Ga nu snel aan de slag.
Weet nog niet of ik terug kom vandaag, want vanmiddag krijg ik een nieuwe watermeter.
Doei, doei.
@Bloem
Succes in het ziekenhuis, zullen aan je denken!!!
En … sorry dat we er gisteren niet waren toen je ons nodig had. Was wel de bedoeling maar kreeg bezoek.
@Beps
Is geen ruig nummer maar een ballad.
ik weet dat ik heel erg dom en blond ben, maar uhm…wat is een watermeter…??
Vergeten … goede morgen allemaal!!!
Mijn kantoordagje vandaag maar hoef maar een paar uurtjes, heb nog teveel uren over. Vanmiddag even shoppen want daar was gisteren niets meer van gekomen. We konden pas laat gaan eten en het waaide hier ook erg hard.
@Fransijn
Lijkt me ideaal zo’n tijdmachine!! Hier even snel (ja dan wel…hihihihi) de hoognodige dingen doen en dan snel naar Turkije.
Dat is dat ding waarop je af kan lezen hoeveel water je verbruikt
!
ah…ok…nu ikke snap…
ik weet ookwel waarnaar ik terug zou willen tijdmorfen…
zaterdag 4 juni 2006…zucht
ZUCHT
ZUCHT!
pffff…hoe zijn het allemaal gegaan zijn als ik niet dit of als ik juist wel dat…
waaarch!!
zucht
ik wil terug…
zucht
Goeiemorgen !!!
Storm in België !!!
Tot straks x
Goedemorgen dames.
Zit nog lekker even aan de koffie ( zo werken weer) en ondertussen even hier lezen.
Ik zag, dat Lindalight vandaag jarig is. Dussssssssss Linda, mocht je hier nog weleens komen en lezen, dan:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag:king: :king: en nog vele gezonde en zonnige jaren toegewenst. Fijne dag ook nog vandaag!:dope:
Alle anderen ook nog een fijne dag vandaag, whatever you do, where ever you go. ![]()
@ roanna, wat attent zeg, lindalight, ook namens mij gefeliciteerd, maak er een leuke dag van
@ sev, hier ook storm, brr…getver
zo…alweer terug van l’hopital en nu een beetje aanrommelen in huis en dan straks lekker een verhaaltje bouwen en daarna ga ik lekker nog wat uurtjes slapen denk ik, I love siesta!!
@alle vroege vogeltjes: goedemorgen :D:D ik ga shoppen!! heb nog niks van turan gehoord
moet frustratieshoppen dus…
Goeiemorgen!
Sorry sorry!!! Echt druk> Slaap in huis van mijn oma> geen internet. Verder op mijn werk druk!!
Kom snel weer!!
Beps, zou jij me willen smsen zodra de tijd bekend is voor de meeting???
X Cyn
@Lindalight: gefeliciteerd ! Een leuke dag gewenst !
Komt ze eigenlijk nog online ?
@Nederlanders: 1 november, is dat geen feestdag bij jullie ? Allerheiligen ? Jullie bekend ? Iemand ?
Nou, ik ga zo meteen naar het kerkhof waar mn oma en opa langs vaders kant begraven liggen…
Tot strakjes maar weer x
@Sev voor zover bekend hier geen feestdag. Ja, en om je nou een “fijn moment” te wensen daar…
Is er eigenlijk al iets bekend qua Meeting?? Straks maar eens opzoeken!
Was ff snel online, ben weer weg hihihihi
iiiiieeeehhhh!! dinges is online…nu moet hij mijn mail wel zien…maar shit…ik sta offline…oh…oh…oh!!
ben terug…
@Bloem: héél toevallig online komen hihihi
kan hij weten dat je gewoon offline staat… Je bent juist wakker, steekt je pc aan, en oeps, toevallig zit hij er ook op :D:dope: