Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

storm ook in limburg…!!

@linda…proficiat.!!

@cyn…3 uur meeten geloof ik…staat al int topic.

@bregje…wat vervelend dat je niks gehoord hebt. wel veel plezier met shoppen. laat je ond de aanwinst horen?

@iedereen die ik vergeet…sorry. denk wel aan jullie hoor

nou nog ziek thuis…wordt nu lkkr door oma verwent. askim al online geweest:D die schat maakt mn dag ook weer goed.

tot later…xx

ach…maakt geen ene fl***er uit…
heb ik gedaan, hij zegt nix en ik ga ook niet NU tegen hem beginnen…de mail was toch wel duidelijk…dus de volgende stap is voor hem…en zo niet, tja…dan uhum…niet (?)
ach, maakt ook nix meer uit, want hij is alweer weg (of offline…)

@ filiz, beterschap, maar dat lukt vast wel met askim en oma die zo goed voor je zorgen…:wink:

@linda: gefeliciteerd
@bloem: idd gewoon online gaan… en???

@de rest: goedemorgen (middag)… zit me even te vervelen in de bieb… over een uur weer college.

Wat is het ontzettend koud zeg!!! Die regen e.d. maakt het niet lekker. Het liefst zou ik binnen op de bank zitten onder een dekentje met een boek :wink: en een vriend die me heel lief vertroetelt maar dat zit er nog niet in… ik zal m wel ff hinten dat hij straks de warme chocolademelk met slagroom klaar moet hebben als ik thuiskom :smiley:

naja fijne dag iedereen!

en…nix natuurlijk…nou ja, ben lekker bezig met mn story…gnagnagna

oeh! warme chocolade melk met slagroom, dat heb ik gisteren ook stiekum in het boodschappenkarretje gestopt toen mn mammie niet keek…(nou ja, het was dus nog geen WARME chocolademelk, maar ge snapt m wel denk…)
lekker om 4 uur…thee time…nou ja, choco time dus…

uhm…denk denk sicak chicolate…(in het turks…?) schrijf eht natuurlijk helemaal verkeerd, maar zo ongeveer
nur?

@sev: ja het is inderdaad een feestdag, voor de katholieken :smiley: maar we doen er niet veel aan!

Ik heb de kruidvat maar even leeggekocht haha! En me schatje komt zo online…:D:D:D:D::smiley:

Heb het werk er al weer op zitten…leuke baan zeg!!!

@Lindalight
Proficiat en een fijne dag!!!

@Bloem
Was het mee gevallen in het ziekenhuis?
HEEL SNEL ZORGEN DAT JE ONLINE KOMT!!! Jammer dat hij niet reageerde. Mannen…grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…sommige tenminste.

@Sev
Wel bekend hier hoor allerzielen en allerheiligen maar kan het geen feestdag noemen. Ga ook altijd naar het kerkhof om een bloemetje neer te leggen bij mijn opa en oma’s.

@Cyn
Niks geen sorry!! Werk gaat voor pleziertjes toch? Wij wachten gewoon geduldig af tot je weer tijd voor ons hebt. Dan haal je gewoon de schade dik en dubbel in.

@Filiz
Heerlijk he zo’n verwen-oma. De mijne was ook zo. Ook nog gesproken met Askim, als jij niet snel opknapt weet ik het ook niet meer.

@Nur
Is zooooo lekker warme chocolademelk met dit weer.

@Bregje
Jij terug van het shoppen, ik ga zo meteen op zoek naar truien voor J. Voor mezelf denk ik nog ff bij L****a binnen. Hoop dat er niet al te veel aan mijn vingers blijft hangen want heb voor de vakantie al a-sociaal veel gekocht.

@marion…geniet van je vrije middag:D

@nur…idd zoo lkkr. warme chocolademeld met slagroom…gaat vriendlief de hint snappen?

@bregje…het kruitvat zal blij met je zijn dan :wink: veel plezier met askim!!

@blem…verhaal, verhaal, verhaal…!!

denk dat ik een film ga kijken…tot straks…xx

zo dames…
ga ff lekker lunchen
heb ff 7 pagina’s word getypt, dus ff nokken nou, jullie hebben weer wat bij te lezen bij HET VERHAAL
de fictie dan, want de waarheid verloopt …uhm…nou ja…niet, er is nix meer
anyway

tot later!!

@Mar, ja kom het zeker snel inhalen!!! Heb het nu wel weer wat rustiger… dus kan vanmiddag wel af en toe langskomen!!!

x

Hoi allemaal, heb ff gauw alles bijgelezen, heb geen tijd om iedereen persoonlijk wat te zeggen, kom alleen ff gedag zeggen, heb het stinkend druk,
Dus…doei!!

3 uur lang met me schatje gepraat :D:D me hoofdpijn is er van weggegaan!
nu ga ik ff chillen, tot vanavond!

gisteren te druk geweest om te komen posten, heb tssn door wel wat bijgelezen. Nu ja vorige nacht nog moeten werken, pas om 6u30 in mijn bed en heb gelukkig van de storm niets gehoord. vandaag ga ik genieten van mijn vrije nacht want moet pas maar donderdagnacht terug herbeginnen.
gisterenavond voor het werk nog eens gebeld naar Turkije en hij vertrekt vandaag samen met zijn zus naar Istabul, hij gaat daar gaan werken. Hopelijk ontvangt hij voor zijn vertrek nog de foto’s, die zouden normaal vandaag moeten toekomen. heb ze vorige woensdag op de post gedaan en het zou 3-6dagen duren. dus finger cross.

@sev en hebben de pannekoeken gesmaakt
@bregje leuk dat je zo lang kunt praten met je askım
@rest heb het bijgelezen maar mijn geheugen is echt een zeef. Hopelijk alles goed met jullie

hey is waar sé van die abortussen in spanje, vanavond in telefacts hebben ze het erover.

@Dettje, ik heb zojuist een sms van mijn vriend ontvangen, en hij heeft mijn brief gisteren ontvangen… Heeft er 13 dagen over gedaan!!! Echt niet normaal!!!

Ja meiden ik ben weer blij!!!:smiley: Yas heeft weer beltegoed en hij zegt dat hij me terug gaat schrijven… ben benieuwd… Heb nog nooit een brief van hem gehad!!!

X :wub:

@Bregje
Een telefoontje uit Turkije doet wonderen!!! Helpt nog beter dan een doos paracetamol of een aanval van kooplust bij het kruidvat :wink: .

@Mar
Leuk dat je er toch ff was ondanks dat je het druk hebt :smile:

Nou terug van de winkels!!! Hub heeft geluk want kreeg mijn geld nog niet op al had ik het gewild. Heb alleen een paraplu gekocht, schoonmoeder had de mijne kwijt gemaakt, anders wordt ik vanavond weer nat op het voetbalveld.
Ook voor J. heb ik met pijn en moeite 1 shirt kunnen vinden. Of het was niet mijn smaak qua kleur, geel kleurt hem absoluut niet. Of zijn maat was eruit. Wordt dus weer internetshoppen vanavond.

aaahhhh
wat zijn alle askimmen weer goed!! :wub:
heb toch wel een beetje het idee dat hier alleen maar meiden met de juiste askims zitten…heerlijk!!

ik heb ook nog nooit het handschrift van mijn ex gezien…ach…pfff…nu een heel jaar geleden zeg…ongelooflijk

heb net ff 1,5 uur geslapen en echt van voor tot achter over turkije gedroomd…:biggrin:
ga denk ik zo nog ff terug, pappie slaapt op de bank, mammie slaapt in dr bed, misschien is mn bedje nog warm…:unibrow:

doeidoei

@Bloem, ik ken zijn handschrift wel hoor… Hij houdt namelijk een dagboek bij… en hij schrijft dan zeg maar aan “mij” en daar heb ik toen een pagina van gekregen toen ik naar huis ging… Echt heel schattig…

Teksten als:

" I Am thinking what are you doing now askim… Are you thinking of me"

Dat soort dingen… Echt een schatje… Hoop ook echt dat hij een “goeie” askim is…

x

:wub: hihi wat liiieeeeffff:wub:

ohh…wat super lief cyn…!! :D:D…

dat zou die van mij nu weer niet doen…:wink: