ohh…bedenk me net…
hij heeft wel een keer opgebeld…en toen hoorde ik alleen maar ‘ons’ liedje…
dat is ook vet schattig!!!
Ik heb dat blaadje in mijn portemonnee… dus met de meeting kunnen jullie hem wel zien… haha
x
@Cyn: heb ook nog niet veel zijn handschrift gezien. Enkel een blaadje die ik heb met de spelregels op van ons kaartspel die we altijd spelen. en een blaadje met een kinderliedje op in het turks dat hij altijd zingt ![]()
O ja, en een verjaardagskaartje van vorig jaar, was de enige keer dat ik post van hem heb ontvangen, een hele prestatie voor hem maar wel met heel zijn hart gedaan zonder dat ik erom heb gevraagd ! superlief !
@Bloem: hopelijk hebben we allemaal een goeie askim vast…
@cynthia, ja dat kan sé, maar ik had het prior verzonden omdat ik wist dat het vlug moest gaan. Maar ja op papier zeggen ze 3-6 dgn als het prior is maar ja in werkelijkheid, ge moet me de post niet leren kennen.
mijn brieven zijn tot nu toe altijd binnen een week aangekomen.
wat hij naar hier stuurt duurt meestal wel wat langer…maar tot ny toe is alles aangkomen
xxx
@cyn…laat het snel de 12e worden dan…ik ben benieuwd!!
xx
MEIDEN!!!
Ik ben doodmoe, heb de hele dag lopen frutselen(niets echt duidelijks, archief opruimen, ladestickers maken, BLEHHH!) Raak verwent met echt werken denk ik!
Vanavond moet ik weg, heb helemaal geen zin, maar ik leid een groepje van de kerk(21+ dat van elkaar leert, en elkaar opbouwt zeg maar) maar heb helemaal geen zin dus…MOET gewoon gaan, ze verwachten me…
En mn hubbie doet ook vaak lieve dingen…weet nog dat we net hadden…(Ooit in de pre-historie :hihi: ) en toen ging ik met school op kamp een week. Kreeg ik NET voor ik wegging een enveloppe(hij werkte al ik nog niet) met geld voor die week en een brief met zoveel lieve dingen en toekomstplannen enzo…Giga lief(en zo is hij eigenlijk gebleven tot nu toe!)
Nou meiden, nog een flinke week en dan zien we elkaar weer, kan niet wachten!
beps…soms wordt iets waar je helemaal geen zin in hebt, net heeel gezellig!!
volgens mij is hubbie van jou echt superman…is ie ook nog romanties!! is er ook iets waar ie minder goed in is…?
xx
Vast wel, Filiz, maar ik ben het nog niet tegen gekomen hahahah!!! Nee hij is niet echt romantisch(soms wel maar meestal niet!) En ik ben gewoon blij met hem, en daar gaat het om!!
Nou ik ga zo maar dan, ok, het zij zo!
@Beps: succes met de kerkuitstap ! Zal wel nog leuk worden !
Ben er weer en heb het zooooooooooooooooooooooooo koud
!!!
Heb het gevoel alsof mijn tenen los in de laarzen liggen. Leek straks wel winter hier :crybaby: :crybaby: , straks een vette hagelbui, de weg keek helemaal wit.
J. wil even aan de computer dus ben er straks weer even!!!
*@ He Bep, hoe is het zingen eigenlijk gegaan? Of heb ik ff wat gemist en heb je dat al verteld? En veel succes met je gesprekken! :finger: *
*@ Wat lief, al die askimmetjes van jullie, hoop idd echt dat jullie de goeie hebben!
*
@ Marion, ja het is superkoud, en naar, en druk op de weg, (5 kwartier over gedaan om thuis te komen van m’n werk!), en het was al zo druk!
Was het maar weer zomer!!! Lekker naar T…(zal het niet hardop zeggen):crybaby::crybaby:
*Gisteren weer gebuikdanst, was weer kicken, we merken toch wel dat het steeds ietsje beter gaat. Maar erg moeilijk om twee of drie dingen tegelijk te doen, zoals met je heupen schudden en tegelijkertijd met je tieten draaien of schudden, haha. En dan ook nog sexy kijken en met je handen leuk doen, pfffff.:disgust: *
Verder heb ik een zieke poes, die pilletjes moet, en dus m’n handen en onderarmen lekker opengehaald heeft. We doen het pilletje nu maar in een beetje lekker voer voor d’r. Ze heeft een onsteking onder d’r tongetje, dus pil ingeven op de gewone manier is erg pijnlijk voor haar. Maar ze heeft ook een injectie gehad, en nu gaat het gelukkig al een stukje beter met 'r.
*nou, ga ff lekker msn-en. (of zal gordijnen gaan naaien? *
![]()
wup…wup…wup…
nix zinnigs te melden
ben moe!!
heb vandaag 2x siesta gehouden, hihi
van 13.30 tot 16.00
en van 17.00 tot 19.30…
handig als di pappi e di mammi koken he?
ach…
zij aten boerenkoolstamp (ikke pizza) ik ging al bijna over mn nek van die geur, VER-SCHRIK-KE-LIJK!!
daarom kan ik ook zo goed buiten NL leven denk ik, ik mis dat soort dingen helemaal niet… maakt t allemaal een stuk makkelijker
zucht.
enne mar, je mag het best zeggen hoor:
:wub: Turkije!!:wub:
:wub: Turkije!! :wub:
meiden…ik kom ff welterusten zeggen.
ga nog lekker vroeg slapen, dan kan ik morgen weer gewoon gaan werken.
tot morgen allemaal…kus kus
goedenavond aan u allen
wij zitten een beetje duffig voor ons uit te kijken
is ook wel eens lekker. Een beetje tv, een beetje pc… kom de avond wel lekker door!
lange dag gehad maar morgen lekker vrij!!! naja, moet wel schoonmaken enz enz enz… eten was vanavond niet erg denderend… vriendgeval zat een mot achterna waardoor het allemaal was verbrand…
maar ja…
nou hele fijne avond allemaal!!!
zo 10 uur en deze dame gaat ook slapie doen…
heb nog ff 2 paginaatjes vervolg verhaal op topic verhalen gezet, dusse…:unibrow: nu ff nie meer zeuren…:unibrow: (nee, vind jullie reactie’s erg leuk, en das de enige reden om door te gaan…
:dope: )
dus…slaap lekker allemaal
tot morgen!
Ik ben weer thuis, was toch wel een goede avond, veel gepraat, maar minstens zoveel gelachen!!
Ga nu naar BED!!! Tot morgen dan maar allemaal
Kuskus
Ik ga ook slapen !
Slaapzacht aan iedereen
x
(morgen werken)
En dan zit er voor mij niets anders op dan ook het bed in te duiken.
Truste en tot morgen!!!
Goedenmorgen allen…
Straks voor het eerst iets op het werk doen wat bij mijn taak gaat horen…maar daar komt dan meteen uit als ik fouten gemaakt heb…brrrrr ben er nadat ik wakker was geworden ook niet meer door in slaap gekomen!!
Komt wel goed hoor, dus…
Hoop dat alles met iedereen goed is, kom eigenlijk niet echt in de verhalen…dat ik dat nog eens zeggen zou!!
@Marion: Snap het hoor, dat je in een 2 strijd zit, maar familie is plaats 1!!!
Allemaal een fijne dag…