Het is idd al koud zeg. Nu is het vreselijk om 's morgens je bed uit te moeten en dan door je koude huis te gaan om je klaar te maken en naar het werk te gaan.
Gelukkig hoef ik maar 2 minuten te fietsen naar school.
's Avonds naar het call center moet ik echter toch weer 6 km. gaan fietsen.
Waah moest vanochtend alweer m’n ruiten krabben :paranoid: De ellende komt er weer aan…Dus maar lekker een dik vest aangetrokken vandaag. Vanochtend lekker vrij, vanmiddag werken. 's Avonds nog even naar het reisburo om een formulier in te vullen voor de verzekering. Misschien nog even lekker een broodje eten bij de V & *
We zitten hier in de kou, de verwarming doet het niet en de monteur kan pas morgenmiddag komen. We zitten aan een onderhoudscontract vast dus mogen geen andere monteur bellen
We hebben de fooipot maar geplunderd en lekker warme appelflappen gehaald bij de bakker
Een collega haalt nu een electrische kachel van thuis :wub:
Dit is echt niet leuk en het ergste is dat het op de bovenverdieping wel warm is, maar daar zijn alle plekken al bezet :crybaby: :crybaby:
Terug van de opticien en de nieuwe bril is besteld!! Heb deze keer eens niet zoals gewoonlijk voor een neutraal montuur gekozen maar een iets opvallender model. Dus ben benieuwd naar de reacties, al heb hem zelden op buiten de deur, je wilt toch hebben dat hij je leuk staat. Eind volgende week is hij klaar omdat de glazen besteld moeten worden. En nu maar hopen dat de ‘jampotten’ niet zo opvallen.
@Beps
Gaat goed komen op je werk, die taken gaan je vast lukken.
@ mk, bbrrrr…idd de baas moet voor warme chocolademelk zorgen en een kacheltje!!
@ beps…komt goed komt goed…doe je het nu fout, weet je igg hoe het de volgende keer goed moet doen!!
@ sev…en aan de arbeid??
@ diamond, lekker gerelaxed vanochtnd??
@ filiz…brr…we willen allemaal terug naar turkije!!
hier ook koud, en regen, en nog steeds met blote voeten in de slippers…ik vertik het, ik vertik het, ik vertik het!!
dinges is weer online…zag ik toen ik me aanmeldde, maar hij zegt toch nix, dus… :mad:
om 5 uur contract tekenen voor mn kamertje
ga morgen mn spulletjes een beetje inpakken, omdat ik allemaal niet meer precies weet, wat er allemaal wel en niet is en hoeveel plaats ik heb enzo…
nou ja
lag gister gewoon om 10 uur er al in! hahaaha
:biggrin: Ik heb over 2 weken een sollicitatie bij een Touroperator die alleen maar vakantie’s naar Turkije heeft voor volgende zomer, maar ze willen me nu al zien, dus wie weet hebben ze iemand nodig deze winter…(duimen!!)
wiehiiiiiiiii!! :biggrin:
@bloem
Kan niet!! De bril is er nog niet en die kokerrok…liever niet!! Zelfs de directrice komt regelmatig in spijkerbroek en teenslippers naar kantoor. Val dan wel heel erg uit de toon.