Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

**TUURLIJK GAAN WE DUIMEN VOOR JE!!! **
En we stoppen niet voordat je aangenomen bent …hihihihihihi.

Ik ben terug !

Heb een uurtje of 3 moeten gaan werken, heb ervoor wat geleerd en ga nu verder doen want mn baas heeft me al voor de hele dag morgen besproken. Zaterdag kan ik ook niets doen voor school omdat ik moet gaan werken en ben snamiddags te moe om mn hoofd nog bij mn cursus te houden. En op zondag weiger ik te leren !

Zo is t maar net sev!!

Moehahahaha en ja, maandag terug school :frowning: maar ik ga met plezier, alleen anatomie kan behoorlijk SAAI zijn ! En als je dan nog 4u op het afgelekte gezicht van die leerkracht moet zitten kijken… Nou, leuk is anders :delete:

Babbel maar gewoon lekker door, mn laptop staat hier naast me, om de 2 zinnen kom ik wel eventjes gluren en zonodig ook wat posten :so:

@sev
Ga je de foto van je askim nog even plaatsen zodat de mensen die hem nog niet gezien hebben (ik bijvoorbeeld :slight_smile: ) hem ook nog kunnen zien?

ok, doe ik direct ! Ik laat hem staan tot vanavond, en dan : sorry voor diegene die hem niet meer hebben gezien :stuck_out_tongue:

Geef me 5 minuten en dan staat hij erop !

Thank you!

Staat erop ! Wss een andere foto dan ik vorige week had geplaatst, anyway: enjoy ! moehahahahaha

Wat een mooie fotooooooooooo!
En wat zien jullie er gelukkig uit samen!!!

Ja ? :smiley: Maar ik BEN gelukkig ! Echt waar !

ooohhh sevvie!!
deze is idd nog veel leuker dan die andere…hier kunnen we hem goed zien
hij ziet er trouwens ook wel errug glucklich uit hoor
straal…straal…twinkel twinkel…

dinges is nu weer online en ikke ook…maar ja…zoals altijd…niks
kan hem wel schieten
en heb meteen maar ff weer een verhaaltje gemaakt waarin dat gebeurd is…gnagnagna:unibrow:

:wub: :wub: :wub:

@Bloem: schieten gewoon ! hihihi ahhhh mannen :mad:

jahhaa…hem hem maar gewond laten raken, niet dodelijk…misschien komt ie nog een keer van pas, maar ach…heb m nu ff niet nodig, dus mag ie best een beetje pijn lijden

oh…wat erg…:redface:

@Bloem: het is toch die jongen die jou nog zag zitten ? en jij hem ? Of loop ik een trein achter ?

MOOIE FOTO SEV :wub: :wub:
Jullie zien er idd stralend uit allebei!!!

Dank je :wub: :wub: :wub:

Sev, wat een geweldige foto, mooie man hoor! Hoop dat jullie heel gelukkig blijven samen.