Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Hoop het ook crazymar ! Hoop het echt zoooo hard ! Heb eindelijk iemand gevonden die ik vertrouw, die lief voor me is, die serieus kan zijn maar ook onnozel kan doen, gewoon iemand naar mijn maat :wink:

aaahhh…:wub: :wub: sevy!! :wub: :wub:

en ja, je hebt helemaal gelijk, hij zei dat ie me leuk vond en het was nooit een geheim dat ik hem leuk vond, dus heb m een email geschreven, dat als hij me zo leuk vond, waarom we elkaar dan niet gezien hebben…geen antwoord…
dit was een beetje de inspiratie voor een verhaaltje, maar tis een beetje uit de hand gelopen, toen hij niet deed wat ik wilde, heb ik maar ff mn eigen waarheid bedacht…:stuck_out_tongue: maar ben een beetje kwaad op m, dus heb m het leger ingestuurd en nu is ie beschoten…gnagna :unibrow:
zal m leren!!

Hahahahaha Bloem ! Nou, als ik een beetje meer tijd heb, lees ik al je verhalen hoor ! Het spijt me dat ik dat nog niet heb kunnen doen voorlopig :frown: maar zal er zeker eens mn werk van maken ! Want heb gezien dat het een paar blz in beslag neemt :stuck_out_tongue:

@Sev
Gaat vast en zeker lukken hoor! Hij was wel gek als hij je liet gaan :wink:

hoi iedereen

even mijn 1000ste berichtje plaatsen!!!

heb een lekker dagje… lekker schoongemaakt, lekker aan het leren en ondertussen LOTR kijken :slight_smile: we hebben nieuwe dvd speler en op de oude deed hij het niet (heel veel dvd’s deden het niet) dus nu ben ik lekker aan het kijken :slight_smile: heerlijk

fijne dag iedeeen

@Nur: proficiat met je 1000ste berichtje ! hihi

Ik stop met leren, ben echt moe aan het komen door de hele tijd op die cursus te kijken…

@ nur, gefeliciteerd met je 1000e, ik doe ook aardig mn best, maar zolang sevy met dr 4000 nog wat mee blijft doen, is het onbegonnen werk…
maar leren, LOTR en WW…goede combo…hihi

@ sevy, ach je zat toch meer hier dan bij die cursus dusse :smiley:

@Nur
Proficiat met je 1000e, en ook meteen een ster erbij :king: !!

@Bloem
Jij bent ook al bijna aan je 1000e post. Ben je ook meteen 5 ***** waard :stuck_out_tongue: !!

Wil ook een 5e * maar dat duurt nog zo lang :frowning:

ik ben al 5***** waard, maar dat snapt dit forum maar niet!! whhahahaa

Hahahahaha, bloem, je kan je 5e ster vandaag nog halen als je wil ! Wij houden je wel nog ff bezig zodat je nog 25 posts kan doen :stuck_out_tongue:

Bloem ? Bloem ! Bloem ?! Zo haal je het natuurlijk nooit hé !

Zijn er nog aanwezigen ?

ben er wel, maar heb geen haast.

ik BEN al 5 sterren waard, dus die van WW doen me weinig
maar ik ga zo ff een sleutel halen en mijn kamertje opeisen!! whihi@
ga t druk krijgen, dus ik doe mn best om aan al mn verslavingen gehoor te geven.
hasta la pasta!!

Zwijg over pasta, krijg honger ! :redface:

Heey iedereen!
Hoe is het? Ik ben al heel lang niet langs geweest, sorry :frown:
Heb het zoooooooo druk!! En ook nog eens een nieuwe baan aangenomen, alsof ik het nog niet druk genoeg had… maar ja verdient wel weer lekker bij.
Kan ik weer goed gebruiken in februari tijdens mn stage in Istanbul, komt ook steeds dichter bij!
Jullie zijn al weer bij Teatime 12, tsjonge jonge :slight_smile:
Hoop dat ik het binnenkort even weer wat minder druk ga krijgen, dan kan ik weer wat vaker hier langs komen!

Liefs Rieneke

Heeeeeeej Rien ! Leuk je nog es te horen ! Je moet beslist wat meer komen, we missen je ! Véél succes met je nieuwe baantje !

Rieneke: Veel plezier met je nieuwe baan

Hey Rieneke, shame e on you dat je zolang weg gebleven bent :redface::stuck_out_tongue: !!!
Grapje … leuk te horen dat het goed met je gaat. Je blijft maar druk he, is het niet met wakeboarden dan neem je gewoon een nieuwe baan erbij.
Hoe bevalt het de vriend uit Turkije in ons kikkerlandje?

@Bloem
Zal een goed gevoel zijn weer een plek voor jezelf te hebben (al is het dan roze :o )

Zo meiden ik ben weer thuis. Heb in de loop van de dag wel ff bijgelezen…sterren…druk…koud…jas vergeten…kachel stuk…

Ik had het giga druk. Het ziet er naar uit dat ik alles goed gedaan heb, hoop dat het zo blijft gaan. Mn hoofd loopt over, weet niet of ik het nog steeds zo leuk vind…hard(heeel hard) werken, 5 dagen weinig vrij, en zoooo veel info die op me af komt. Ik heb het idee dat ik het nooooooit leer!

Maar goed, al weer bijna vrijdag, en dus WEEKEND!!! Morgenavond lekker met vrienden uit eten…een perfect begin van het weekend.
Heb bij Kad*-***ina kado-bonnen besteld voor mij en een vriendin. Gaan we ergens samen lekker BONBONS maken!!! En dat duurt ong 2 uur, welke tijd je ONBEPERKT mag bonbons eten…EN je krijgt ook nog 250-300 gr mee naar huis, die je zelf gemaakt hebt…HIHIHIHIHI
Zij doet veel voor ons, dus maken we er een gezelli dagje van samen!!

Nou ik meld me weer, we gaan zo ff lekker frituren, en ondertussen Prison…ja het word vervelend, maar niet voor ons hihihi!