weet iemand hoe het met mizz stylow gaat?
nog 45 dagen!!
weet iemand hoe het met mizz stylow gaat?
nog 45 dagen!!
@rieneke, leuk dat je weer eens langskomt, leuk een nieuwe baan, wat voor werk is het?
@bep
Nu lijkt alles moeilijk omdat het nieuw is, als je het een tijdje doet dan krijg je er vast wel handigheid in!!! Leuk die bonbons maken, pas je wel op dat je er niet teveel van snoept, anders kom je misselijk thuis.
Lekker uit eten, veel plezier alvast!
@Sev: had al wel 's een foto van jou en askim gezien maar deze is echt mooi!!! Jullie zijn een mooi stelletje!
Zo terug uit de stad, niks gekocht. Laarzen gepast maar nog steeds niet gekocht en tot die tijd lopen die van vorig jaar prima.
Morgen nog vier uur werken en dan alweer weekend!! Tss gaat snel!! Hopenlijk is de winter weer net zo snel voorbij…
XX
Jullie krijgen trouwens allemaal de groetjes van Lindalight!! Hopenlijk komt ze hier binnenkort weer lekker meekletsen!!
morgen ga ik om 14.00 oefenen bij rijschool voor mijn theorie examen. 14 november heb ik mijn theorie examen!!
ik heb een stuk of 20 foto’s op de site gezet :slywink:
ola hola!!
@ beps, bijna weekend, veel pleizer met prison break enzo
@ rien, he!! hallo…hoestie?? kom je ook naar de meeting??
@ diamond, NOG geen laarzen gekocht…![]()
@ sevvie: ok, geen pasta maar: BABI PANGANG!!! jee, jippie!
@ turkije-fan, succes en plezier morgen, theorie is lang niet zo leuk als de praktijk
en mizstylo, die was toch op vakantie naar turkije?? is ze nog niet terug??
nou, ik heb de sleutels en ben nu de bewoner van een kamertje. het was een grote chaos, meisje gaat maandag voor 6 mnd naar curacao, en dacht waarschijnlijk ff dr kleren weg te halen, maar ja, ik heb OOK bergruimte nodig, dus op t laatste moment moest ze nog van alles uit lades halen enzo…nou ja, morgen het een en ander oververhuizen…
zal wel leuk worden, als de pc maar goed geinstaleerd wordt!
daarna hadden pa en ma geen zin meer om te koken, dus: babi pangang!! :drool:
joepie!!
lekkel lekkel :biggrin:
dus…druk! heb wel zin in mn kamertje, maar betekend dat ik cker NIET voor 6 mnd naar marokko ga om daar te werken (jaha, serieus overwogen) anyway
maandag werken…blegh
zit nu de EMA te kijken, half dan…
kom nog wel langs vanaaf
turkije fan, leuke foto’s, vooral die van jou met askim in het zwembad…wat kijkt de familie telkens serieus…? waar is het??
kwam ook op andere turkije foto’s, veel foto’s dus uit turkije, van mensen die ik amper op dit topic zie…wel grappig…
de meeste foto’s van zijn familie zijn gemaakt tijdens het verlovingsfeest van zijn neef. november 2005.
zal vertellen waar de foto’s gemaakt zijn, maar je zal het niet zien.
sommige foto’s zijn in Bodrum gemaakt.
die hotel foto’s zijn in Kiris-Kemer. Limak Limra
ik bedoelde dus eigenlijk waar die met de familie zijngemaakt…
Nazilli ![]()
miss stylow is volgens mij niet meer actief op deze site, maar op een andere forum.
Zo vandaag is mijn eigen pc gecrasht.Komt heel erg goed uit. Noooooottttttt. Ik heb nu wel gelijk een nieuwe. Erg handig voor mij stage bij de grote touroperator van Nederland.Nog een weekie thuis en dan voor 5 maanden oververhuizen.
leuke fotó’s
@ turkije fan…waar is dat??? koud zeker??
@ besmile, succes met oververhuizen…je gaat toch naar R knor?? of niet…maar de grootste zit toch in hoofddorp…offe…??
dat is redelijk in de buurt van Denizli.
ja het was zekr koud. die witte jas die ik aan heb op de foto’s is van mijn vriend. hij deed hem niet aan dus deed ik hem maar aan :lol: maar toen had ik het nog koud. kreeg later toen nog een soort vest van zijn vader over mn schouders heen. maarja over 7 weken ongeveer ga ik weer bij zijn zus zijn ![]()
ik ga nu mn brood klaar maken voor morgen en dan naar bed. moet morgen om een uur of 7.15 op.
haha
ik vond het wel een leuke jas, maar niet echt iets voor jou!!
misschien kijkt iedereen daarom zo…uhm…streng…te koud! haha
slaap zacht
pff…was n lange dag…,na het werk meteen gaan sporten. en nu thuis, en dan een moeder die je de oren van de kop kletst…!!
@toos…heeft het gebak gesmaakt? gefeliciteerd hoor, en naturlijk top om er weer een bestuurder bij te hebben!!
@sev…wat een super leuke foto joh…!! de liefde spat ervan af ![]()
@kelebek…leuk weer eens van je te horen…hoop dat je het snel minder druk hebt.
@turkijfan…jou foto’s zijn ook super leuk joh!!
ga zo lkkr naar bed denk ik…morgen hoef ik pas om 3 te beginnen dus das lekker:D tot 8 en dan uiteten…grieken…hmm!!
xx
@bloem nee in Rijswijk T**. ik ga verhuizen naar Den Haag
@ besmile oh ja, tuurlijk solly :retard: wist ike rgens wel geloof ik…retard…
@ filiz, lekker toch zo’n mammie die lekker erop los kletst?? hihi
slaap maar lekker uit morgen (ikke ook!!)
zo goedenavond dames
nu dus maar even mijn 1001 ste berichtje ![]()
@bloem: je zit ook bijna aan de 1000 berichtjes!!!
lekker avondje gehad iedereen? wij wel… heerlijk LOTR gekeken, hoef nu alleen het laatste deel nog maar
en verder helemaal niks gedaan!
heb ook iemand die me mailde die meer info wilde over de vertalingen dus die ga ik morgen even terugbellen… vind het wel spannend hoor!!!
Naja ik ga lekker naar bed, welterusten!!!