Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

bloem heb je een solly bij Tui voor de nieuwe zomer? succcccccccccces.

@ nur, slaap lekker, wel prettig dat je site nu al vruchten begint af te werpen…hihi

wil je wel geloven dat mijn ex-man en ik het over alles eens waren qua verdeling van huisraad enzo (ikke kreeg alles,:unibrow: gnagnagna :evil: )
maar dat we wel ECHT maar ruzie hebben gehad over 1 ding…juist de LOTR DVD’s, hahahaha
we hadden de gewone en de extended…
uiteindelijk heeft hij de extended gekregen, omdat hij die nog niet gezien had…mijn argument dat het dus ZO belangrijk voor hem was, dat hij nog nooit de moeite had genomen om t te kijken, woog niet zwaar genoeg…ach…f*ck it.

hahahaa besmile nee…heb vanavond chinees op en dan wordt sorry…solly :retard:

okeeey ik snap hem

Goeie avond iedereen !!!

Nou, wij (= het hele dorp + omliggende dorpen ) hebben de hele avond zonder internet en tv gezeten !!! Er heeft zich in een nabijgelegen dorp hier een camion tegen de bedrading gereden die blijkbaar nodig is om heel de streek te voorzien van internet en tv… Pffff. Heb dan maar uit pure verveling monopoly gespeeld met mn zus :smiley: moehahahaha maar wel eens ouderwets leuk !

oh jee sev!!
:eek:
monopoly, altijd goed he…en? heb je gewonnen??
merk dat alles nu weer goed is, wat zul jij in de stress hebben gezeten…:lol:

hahahaha ja ! 4 lange uren niet op WW kunnen komen, niet naar askim kunnen bellen met skype enz… Heb wel gebeld met mn gewone gsm-nummer maar askim wil dat niet omdat het te duur is, dus langer dan 1 minuut heb ik wss niet gebeld ! En ja, kan ik jullie niet laten weten dat ik vast zit hé?! moehahahaha zo zie je maar, internet, wat een luxe !

Néén, weeral niet gewonnen met Monopoly, zat bij de eerste ronde al in de gevangenis zodat mn zus alwéér alles kon opkopen… En ja, moet ik het doen met de ‘goedkope’ straatjes waar een hotel erop slechts 5000 FRANK waard is, jaja, heb echt nog zo een antiek spel !

EEEEN: Sev gaat slapen ! Heb een warmwaterkruik gevuld en enkele uurtjes geleden in mn bedje gelegd, lekker warm ! Heb mn hond vast genomen om op een tafeltje te zetten om hem te kammen (anders staat die niet stil op de grond) en heb hem wss verkeerd opgepakt, doet mn pols nu zo een pijn, mede dankzij het ooo zo mooie weer… (soort reuma volgens de dokters, en ja het kan op mijn leeftijd !) :angry:

Morgen weer werken, hele dag, joepie…:smoke:

hihi, lachen toch, nostalgie!!

als de tv het hier niet doet, dan igg internet wel en als die 2 het niet doen, dan toch wel de telefoon om te bellen da t het niet doet…

das het nadeel als je alledrie bij dezelfde compagny hebt

De gewone telefoonlijn deed het wel maar als ik daarmee bel, hmhm komt het me nog duurder uit als ik naar Turkije wil bellen naar een gsm. EN de rest van mn huisgenoten kunnen makkelijk meeluisteren, zo hebben we een telefoon op iedere hoek bijna staan :lol: (nou ja, ieder kamertje dan)

ach…als je toch zou zeggen, ff privacy…ikke bel met askim…problem yok, toch?

bel je elke avond met hem??

jullie moeten me wel ff helpen, want alleen maak ik die 1000 posts niet vol…
ben er al wel heel dichtbij…

Nou Bloemmie, kom op nog 2 dan ben je er!!!

jahhaaa! die heb ik natuurlijk gebruikt om een lekker sappig verhaaltje te plaatsen

oh, lekker is dat, heb dr meteen ster bij, altijd leuk toch??

Gefeliciteerd, Bloem!!!

nou he?? voel me de koningin te rijk!!
joepie de poepie
heb t koud, nog geen slaap, maar denk dat het beter is dat ik ga slapen met moving day voor de boeg…

Goedenmorgen allemaal

Wat hebben jullie gisteravond nog een hoop geklets(vooral slap maar dat mag de pret niet drukken:hihi:)

Ik ga mn laatste dagje van de week doen zometeen. Mocht op mn vorige werk niet in spijkerbroek, met als gevolg dat ik me nu niet echt prettig voel om in spijkerbroek te gaan…ga me dus toch maar zo omkleden hihi!

Ik ga vanavond lekker uit eten hier in het dorp(iets van STEAK-house!) hmmmm gekkk op vlees ikke!!

Tot morgen ofzo!

Goeiemorgen allemaal !

@Bloem: en jij denkt dat ze zich hier naar een andere kamer zullen begeven als ik dat vraag ? Nou, mooi niet ! Toch mn vader en zus niet !
Ja momenteel hoor ik hem elke avond nu :wub: maar zal toch wel een beetje moeten inkrimpen hoor, want anders haal in de zomer niet, ik bel wel redelijk goedkoop maar toch…:hihi:

Sev gaat ook gaan werken zie … totaal geen zin en mn pols doet nog altijd pijn ! Beloofd als ik kopjes moet gaan wassen vandaag !

Goede morgen!!!

@Turkijefan
LEUKE FOTO’S

@Nur
Spannend maar wel leuk dat de eerste klanten beginnen te komen.

@Bloem
Proficiat!!! Met de 1000e post, je 5e ster en je rose kamer vandaag!!!

@Sev
Is gezellig om weer een keertje monopoly te spelen. Duurt alleen wel lang vooral als je aan het verliezen bent

@Beps
Geluksvogel dat je naar het steak-house gaat vanavond. Ben er wild op…vooral op de pepersteaks!!!