Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

@Marion: hahaha ja ! En ik was zoooo moe aan het komen, dat ik wss de helft niet heb aangerekend toen ze op mijn grond stond !

Zo, ik ben weg, tot vanavond allemaal !

x

haha heb net een aantal maanden geleden een witte jas gekocht
ik vind beide jassen wel leuk :teeth:

@iedereen: Heb gister mijn sollicitatiegesprek gehad was heel erg gezellig en ben waarschijnlijk aangenomen-!! Ik heb drie weken interne verkooptraining en hotelovernachting :D:D En ik verdien een basisloon maar het mooiste hiervan is dat op alles wat ik verkoop ik extra geld verdien haha en met dat geld op naar Turkije!!

@bloem: gefeliciteerd met je ster! dat wordt trakteren op het einde van het verhaal :wink:

Me askim moet vandaag naar het ziekenhuis voor de zoveelste keer… hopen dat die nu wel alles geregeld krijgt, anders ga ik zelf wel even naar dat ziekenhuis toe …:S

Goedemorgen iedereen!!!

Oeps ik heb wel bijgelezen maar weet het allemaal niet meer sorry!
Iedereen een fijne dag!

goede morgen allemaal…!!

lekker geslapen iedereen? ik wel:D wakker gebeld door askim…
ga me maar snbel aankleden…;)komt dadelijk online…

heb ff snel gelezen…

@bregje…super joh!! gefeliciteerd…

@de rest…sorry vergeten…

xx

goedemorgen iedereen…:drugged:
heerlijk geslapen :slight_smile: en heerlijk uitgeslapen met vriendlief:wub: :wub: :wub: … hij moest alleen een uurtje geleden weer ff naar zijn werk, dat was wat minder!!!

vandaag ga ik zometeen lekker strijken :wink: naar mijn oma, leren, niksen :slight_smile:
En daarna lekker weekend!!! heerlijk

@bregje: lekker dat je bent aangenomen (waarschijnlijk) - krijgen we nu taart?:biggrin:

@bloem: jeej, weer een ster erbij!!!

@de rest: gaan jullie nog wat doen van het weekend?:confused:

ik ga morgen werken, daarna gezellig uit eten met de ouders, en zondag leren leren leren leren leren… :slight_smile:

good morning 2 u all!!

lalalalalalalalala…:biggrin:
tralallalallalallla!!

mijn mammie is aan het stressen, en ik heb zoiets van…komt goed, wil een verhaaltje schrijven.
maar dat doe ik niet, want ik moet mijn koffers pakken,dit keer geen maximum gewicht, dus ALLES gaat mee, (je zal maar uit willen en net dat ene truitje niet aankunnen, want dat ligt bij pa en ma)
dan boodschappen doen, want moet meteen de komende week kunnen overleven.
beetje zoeken naar wat spulletjes en dan die kant op

morgen dan een beetje prutsen met tv en pc (heeeeeelll belangrijk dat die t meteen doet!!) en dan een beetje rommelen en eens kijken hoe ik vanuit daar naar mn werk moet komen enzo…
tis allemaal wat…

dus jullie snappen…geen verhaaltjes, geen oeverloos gezwam (EIN-DE-LIJK) denken ze…:unibrow: ik ga eens eventjes iets nuttgs doen

@ beps, eet smakelijk vanaaf :beef:
@nur, lekker relaxen, geniet!
@filiz, jouw dag kan niet meer stuk
@ sev, werk ze ook voor jou, hebbie geen draadloze telefoon?? of boven ofzo??
@jill, ff bijkomen en een fijne dag voor jou!
@ bregje, gefeliciteerd, kan niet meer mis gaan, toch?
@ turkije-fan, bedoelde dat die jas wel erg stoer en mannelijk was

@Sev
Speel de laatste tijd regelmatig de junior versie van monopoly. Duurt gelukkig niet zo lang :slywink: . Ik vind trouwens Yahtzee, 4 op een rij, mens erger je niet en dat soort spelletjes leuker om te doen

@Bregje
Goed gedaan meid :thumbsup: !!!

@Jill
Heeeeeeeeey meissie, je bent er weer :king: . Jij ook een fijne dag!!!

@Filiz
Lekker zo’n wekker :biggrin: !!!

@Nur
Hebben best een druk weekend. Moet vanavond nog werken.
Morgen: voetballen en zwemmen met J. en 's avonds feest want ons petekind doet het vormsel.
Zondag: eerst werken en dan naar de verjaardag van de buurjongen

Zullen nu maar eens eerst wat opruimen hier. Heb gisteren ook mijn cursus turks weer uit de kast gehaald en hem goed in het zicht op de tafel gelegd. Tussen de bedrijven door maar weer een lijst met woordjes erin proberen te stampen. Hoop dat ik er deze winter meer tijd voor kan vinden dan vorig jaar want toen was het hopeloos. En ach…het heeft geen haast.

@Bloem
Zal akelig stil zijn hier zonder jou dus die pc aansluiten krijgt wat ons betreft ‘prioriteit hoog’!!

@Feliz: Dat is lekker wakker worden.
@Bloem: Gefeliciteerd met je ster en succes met verhuizen
@Bregje: Alvast gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties voor onze dochters. Gebak heeft goed gesmaakt gisteren:tongue: . Morgen vieren we het uitgebreid, gaan gourmetten omdat onze oudste 21 is geworden en het de laatste verjaardag in dit huis is. Vanavond nog naar mijn vader die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Ze hebben onderzoeken gedaan en galstenen weggehaald. Vandaag nog een scan om te kijken of er meer stenen zitten en als dat zo is moet hij geopereerd worden. Gelukkig knapt hij weer wat op.

@Marion:succes met opruimen. Turks leren komt vast wel, je hebt de hele winter nog

@Toos
Fijn dat je vader weer wat aan de beterende hand is. Nu maar hopen dat een operatie niet meer nodig is.

@ toos, goed om te lezen dat het een leuke dag was, maar galstenen…jeetje
hopelijk is het probleem dan ook hierbij opgelost en mag je pappie snel naar huis.

ff uitpuffen met een colaatje hoor.
heb nu drie koffers liggen en winterkleding is toch wel prioriteit. uit allerlei dozen, kistjes, tassen en zakken haal ik nog meer kleding…pfff…ik heb maar 3 smalle plankjes en een rekje, dus moet nu echt gaan kiezen
maar ja,
in dat t-shirt kan ik goed slapen, die trui is makkelijk om zo aan te doen…die broek past goed bij dat vest, maar daar pas alleen dat truitje onder…

grrrrr

gaat nooit lukken…shit shit shit
hoe doen mensen dat met de wintersport toch??

trouwens gehoord van de strenge eisen voor koffers enzo, max 100 ml vloeistof… ik neem mn toilettas altijd mee als handbagage, omdat hij niet in mn koffer past (ja pas wel, maar dan past er amper nog iets bij, rot vorm is het) en omdat dat ding soms 10 kilo weegt…
als ik die dus niet meer mee mag nemen het vliegtuig in…gluk! :eek:

:wub: zo…alweer leuk met askim gekletst:wub:

@toos…fijn dat jullie zo een leuke dag hebben gehad…en veel plezier nog met het steengrillen…(of was het tohg fondeuen…??)

@bloem…jeetje wat een leed. hoop dat je er nog uitkomt…klerencrisis!!:smoke: :smoke: …naja…veel pakplezier nog!!

@marion…succes met opruimen…niet een van mijn favourite bezigheden hoor!! en succes met het leren van turkse…de winter is lang:nod:

hmm…en wat nu nog te doen tot half 3…??

xx

@Toos/Filiz
Dacht vorig jaar ook dat de winter lang was maar toch was er weinig gekomen van leren.

@Bloem
Vriendin was ook al aan het stressen over haar toilettas!!

klere-crisis!!

@bloem: dus je gaat op vakantie? en dan laat je ons wachten met het einde van het verhaal… ach ja dan heb je genoeg tijd om inspiratie op te doen whaha! veel plezier daar en succes met je koffer inpakken… niet te veel meenemen he!

pfff weer verder werken…helemaal geen zin! als ik nu ontslag neem ben ik vanaf dinsdag een weekje vrij en dan maandag beginnen met interne cursus… dus nu maar hopen dat alles door gaat wahahha :D:D

brr…waar is het broeikasteffect wanneer je het nodog hebt???

@bregje…is natuurlijk altijd lekker een weekje vrij:D

:D:Dgoed nieuws voor mij. alweer een langweekend weg geboekt. oke dan wel niet naar turkije maar naat centerparc…kemervenne…ook pas voor met pinkstere, maar heb er al onwijs veel zin in!!
weer met de zelfde 9 vriendinnen als afgelopen jaar…:Dgaat weer helemaal top worden denk ik:D…

en voor die tijd nog 2 keer naar turkije.:smiley: jee heb echt al zin in 2007!!

xxx

@filiz, super dupper man!! helemaal gaaf! lang weekend meiden lol, wauwie

@ bregje, ik ben ALLES aan het inpakken, ga van mn ouders naar mn eigen kamertje verhuizen…ja, je kunt het ook zien als 5 mnd vakantie in nl…maar dat gaat een beetje ver.
ben klaar, viel nog best mee
ff op zoek naar enkele spulletjes nog en dan de eerste lading die kant op

ciao

@Filiz
Het broeikaseffect is even op vakantie denk ik! Zit misschien wel in Turkije
En omdat je lekker weg gaat halen we het lijstje er weer bij, ook leuk voor Turkije-fan want zij staat lekker lang op 1

:turkey:** Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya :turkey:

Turkije-fan…eind december bij vriends zus…Turkije**
**Filiz…met pinksteren …Center Parcs **